Lisenin ikinci sınıfının ikinci döneminde bir gün Lu Hao, annesiyle kavga ettiği için evden kaçtı.
Lu Hao öfkeyle Chen Xingze'nin evine koştu. Bir hafta boyunca okula bile gitmedi. Zhao Shan, Lu Hao kaçar kaçmaz Chen Xingze ile birlikte olduğunu doğruladı ve sonra onu yalnız bıraktı.
Wu Xingzhi, Chen Xingze'nin Lu Hao ile iyi bir ilişkisi olduğunu biliyordu ve onu sıcak bir şekilde eğlendirdi ve ona eve gitmesini ve her gün ailesiyle birlikte olmasını tavsiye etti.
"Annen de geleceğini planlıyor."
"Önemli değil! Sadece gitmeyeceğim!"
Wu Xingzhi, Chen Xingze'yi çekti ve "Sen de onu ikna et" dedi.
Wu Xingzhi bunu söylediğinde, Lu Hao hemen Chen Xingze'ye baktı ve gözleri "Birini denemeye ikna etmeye cesaretin var mı?" diyor gibiydi.
Chen Xingze her zaman kuru bir şekilde güler.
Lu Hao'nun Zhao Shan ile kavga etmesinin nedeni, Zhao Shan'ın onu yurtdışına göndermek istemesiydi. Buna aslında sabahın erken saatlerinde karar verildi. Okulun başında Zhao Shan, başöğretmen Xie Dingnan'a Lu Hao'nun çalışmasını umursamasına gerek olmadığını, böylece okulda mutlu bir şekilde yaşayacağını söyledi. Gelecekteki çıkış yolu evde ayarlanmıştı.
Lu Hao çocukluğundan beri dünyanın çektiği acılar hakkında kabul edilmedi ve sonuna kadar kahkahalarla büyüdü. Zhao Shan onun için her şeyi hazırladı ve kabul etmeye istekliydi. Lisedeki ilk yılında Lu Hao, NBA maçını canlı olarak izleyebileceği için Amerika Birleşik Devletleri'ne gitmeyi dört gözle beklediğini de söyledi.
Chen Xingze'nin yarı yolda çıkacağını kim düşünebilirdi...
Kapıyı kapatın, Chen Xingze yatağın başında oturan Lu Hao'ya geldi.
"Annenle kavga etme."
"Humph!"
"O da senin iyiliğin için."
"Chen Xingze!" Lu Hao tavsiyeyi hiç dinleyemedi. Kızdı ve "Benden böyle ayrılmak ister misin?" dedi.
"İstemiyorum."
"Bence gerçekten istiyorsun!"
"Nasıl mümkün olabilir?"
"O zaman hala beni yurt dışına gitmeye ikna ediyorsun!"
"Böyle bir çıkmazda kalamazsın."
'Neden olmasın? Annem ne kadar yetenekli olursa olsun, TOEFL ve IELTS sınavına girmeden yabancı bir üniversiteye gidemem. Ben sınava girmem. Benimle ne yapabilir?
"Bu kadar garip olma."
"Chen Xingze!"
Kısa bir konuşmada, Chen Xingze Lu Hao tarafından iki kez bağırılmıştı. Lang Hao'nun tehlikeli bakışını gören Chen Xingze itaatkar bir şekilde sustu.
Chen Xingze'nin aslında Lu Hao'nun yurtdışına gitmesi hakkında bir fikri vardı, ancak ilişkinin başlangıcından beri kasıtlı olarak bu konudan kaçınıyor. Anlaşılan bu gün düşünmeden gelmeyeceğim.
Chen Xingze zaman zaman, ikisinin bu şekilde yurt dışına çıkmak zorunda kaldığı sahnenin, bir TV dizisinde kısır bir kayınvalide tarafından ayrılan bir çiftin olay örgüsüne çok benzediğini hissediyor. Dizinin gelişimine göre bir sonraki adım, çiftlerin kötü kayınvalideye karşı savaşmak için el ele vermeleri ve ardından tam bir başarı elde etmeleri olmalıdır.
Ne yazık ki, hayat bir dizi değildir ve Zhao Shan kötü bir güç değildir. Aslında ilişkilerinden bu yana neredeyse bir yıldır hiçbir şeye karışmadı. Çıldırmalarına ve oynamalarına izin verdi. Ve Lu Hao'nun yurtdışına gitme planı Chen Xingze için yapılmadı. Zhao Shan sadece başından sonuna kadar yetkin bir anneydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Third Rose [MTL] [BL]
SaggisticaGençliğin iniş ve çıkışlarında gezinen, cinselliğini ve hayatındaki en önemli ilişkileri keşfederken bir çocuğun yolculuğunu takip eden sıcak, şefkatli, olgun bir hayattan kesit hikayesi. Gerçek hayattan uyarlanmıştır. Bölüm sayısı: 41