34

1 0 0
                                    

Daha sonra Mi Sheng, Chen Xingze'yi buldu ve ona "Nerede bir kapı tanrısı gibi davranıyorsun?" diye sordu.

Chen Xingze hiçbir şey söylemedi. Mi Sheng onda bir sorun olduğunu hissetti ve "Sorun ne?" diye sordu.

Chen Xingze başını salladı, "Sorun değil." Mi Sheng ateşi kapattı, vapuru açtı ve ısı saldı. Plakayı ellerinde tutmak için ıslak bir havlu kullandı ve Chen Xingze tarafından çekildi, "Buharın dağılmasını bekleyin."

Mi Sheng'in ince bileği biraz kazanıyor gibiydi, ama gücü çok küçüktü, bu yüzden yapamadı.

Mutfak sessizdi. Yarım dakika sonra Chen Xingze havluyu Mi Sheng'in elinden aldı ve tabağı çıkardı. İkili sessizce oturma odasındaki masaya geldi. Ah, yemek çubukları..." Oturduktan sonra Mi Sheng, sofra takımı olmadığını hatırladı. Tam kalkmak üzereyken, Chen Xingze tarafından tekrar basıldı. "Anlayacağım."

Mi Sheng aynı yerde oturdu ve Chen Xingze'nin mutfağa girmesini izledi. Masanın altında avuç içi Chen Xingze'nin az önce dokunduğu yeri sıktı.

Chen Xingze iki parça çatal bıçak takımı getirdi. Mi Sheng, "Aç değilim. Önce sen yiyebilirsin" dedi.

Chen Xingze bir yudum aldı ve Mi Sheng temkinli görünüyordu. Chen Xingze "Bu çok lezzetli" diye haykırana kadar değildi, rahatladı ve başını çevirdi ve pencereden dışarı baktı.

Chen Xingze çılgınca yedi, "Bu paket servisi hangi restorana yapıyor?"

Mi Sheng hafifçe, "Unuttum" dedi.

"Unuttun mu?"

"Uh-huh."

Chen Xingze başını çevirdi ve Mi Sheng vücudunu büktü ve dışarı baktı. Duruş geriye bakan yalnız bir vinç gibiydi.

Başlangıçta, Chen Xingze çok aç değildi, ama yemekler çok lezzetliydi ve atmosfer çok tembeldi. Birbiri ardına lokırdı ve bilinçsizce sadece küçük bir parça kalmıştı. Bu dönemde Misheng çok sessizdi. Güneşin izi masaüstünden masanın köşesine kaydı ve renk kalınlaştı, ancak ortamda bulunan iki kişi zamanın değişimini hiç hissetmiyor gibiydi.

"Ayrıca iki ısırık da almalısın."

"Aç olmadığımı söyledim."

"Öleceğim..."

Mi Sheng arkasını döndü ve Chen Xingze'nin yarısını masanın üzerinde yattığını gördü ve tabaktaki sekiz hazineli pirincin dörtte üçü çoktan yemişti. Chen Xingze yemek yerken çok kibardı. Yemekten önce kasesine böldü, tabakta küçük bir parça sekiz hazineli pirinç bıraktı.

"Yardım et bana."

Mi Sheng, Chen Xingze'nin yardımsever gözlerinin önünde tabağı ona getirdi. Yemek çubuklarını aldı ve fısıldadı, "Bana böyle bakarsan yemek yiyemem."

Chen Xingze, "O zaman mutfağı temizleyeceğim" dedi.

Tencereyi yıkamak için mutfağa gitti. Misheng kalan sekiz hazineli pirinci azar azar ağzına gönderdi. Çok az yer ve bu kadar küçük bir parça onu beslemeye yeter. Sandalyede otururken, dolgunluk hissi onu çok güvende hissettirdi. Mutfakta yıkama ve shabling sesi ile Misheng aslında uzun zamandır böyle yaşadığı yanılsamasına sahipti.

Cep telefonunun zil sesi onu gerçeğe geri çağırdı. Wei Kang aradı ve kıyafetleri daha sonra almaya geleceğini söyledi.

"Yarım saat içinde orada olacağım."

Mi Sheng telefonu kapattı, iki saniye şaşkına döndü ve aniden uyandı. Mutfak kapısına geldi. Chen Xingze mutfak masasını toplamayı yeni bitirmişti ve emeğinin meyvelerine hayranlık duyordu. Mi Sheng, "Sen git" dedi.

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin