Chen Xingze, Mi Sheng ile kaç kez görüştüğünün çok fazla olmadığını düşündü. Tabii ki, bu Lu Hao ile karşılaştırma durumunda çıkarılan bir sonuçtu. Misheng için bunun tamamen "sık" olarak adlandırıldığını ve hatta tehlikeli bir kritik noktaya ulaştığını bilmiyordu.
"Her iki uçta da böyle koşabilir misin?" Mi Sheng mutlu olduğunda, Jo ona hatırlattı. Eskiden gelmesini isterdim ama şimdi neden bu kadar çok kez orada bulundun?
Mi Sheng: "Çocuk sınıfa gidiyor."
Jo: "İşe gitmek istemiyor musun? Çok boş olduğumdan değil. Eskiden insanlarla şarkı söylerken bir kuruştan fazla harcardın ama şimdi tüm para onun üzerinde.
Mi Sheng: "O hala bir öğrenci ve para harcamasına izin veremez."
Jo: "Evinde ne olduğunu unuttun mu? Dahası, Chen Xingze senden çok daha genç ve o heteroseksüel adama karşı hala derin bir sevgisi var. Bir şansın olduğunu düşünüyor musun?
Misheng sigara içti, "Onunla ilgilendiğimi ne zaman söyledim?"
Jo alay etti.
Mi Sheng küçük bir yüz yaptı ve ona bakmamak için başını çevirdi.
"Hayat çok sinir bozucu..." Mi Sheng öğleden sonra tembel bir kedi gibi barda uzandı ve yumuşak bir şekilde şikayet etti, "Sadece bir rüya satın almak ve stresi azaltmak için para harcadığımı düşünün, tamam mı?"
"Kendinle oynamaya dikkat et."
Mi Sheng esnedi ve uykulu bir şekilde, "Hayır..." dedi.
Bir hayal satın almak için para harcama cezası, Mi Sheng'in duyguları için makul bir bahane bulmasına neden oldu. Chen Xingze ile giderek daha aktif bir şekilde iletişime geçti ve karşılaştığı zorluklar ne olursa olsun ona yardım etmesini istedi.
Chen Xingze diğerlerinden farklıdır. Yardıma geldiğinde her zaman konuşmaya devam eder. Mi Sheng'in kaybolma gibi küçük sorunları ve anormal çalışması ve dinlenmesi olmayacak. Ayrıca Mi Sheng'i kaotik özel hayatı ve yaşlı bir anne gibi sohbet edeniyle eleştirecek. Mi Sheng ara sıra sinirlenir. Eğer endişeliyse, Chen Xingze'yi azarlar. Ama bir daha yardıma ihtiyacı olduğunda önce yanına gelecek.
Kronik zehirlenme gibi.
Mi Sheng, Chen Xingze'nin yaşam tarzına kalbinin derinliklerinden katılmadığını biliyordu, ancak yine de ona yardım etmek için elinden gelenin en iyisini yaptı, bu da Mi Sheng'i durduramadı.
Aralarındaki en şiddetli çatışma bir kış günündeydi.
O sırada Chen Xingze ağır işlerle meşguldü ve sanat sınavına hazırlanıyordu. Ve Mi Jie'nin erkek arkadaşının işi tamamlandı ve Mi Zhenguo'yu götürmeye hazır. Mi Sheng'in ailesiyle olan ilişkisi her zaman çok sert olmuştur, ancak ayrılık anı söz konusu olduğunda, Mi Sheng hala ayrılma konusunda isteksizdir. Mi Jie'ye bir miktar para vermek istedi, ama ne yazık ki birikimleri çoktan harcanmıştı.
Benzersiz bir hobisi olan Huang yapımcısı Pekin'deydi. Mi Sheng dişlerini gıcırdattı ve Gao Xiwen aracılığıyla onunla iletişime geçti. Huang, Mi Sheng'i unutmadı ve Mi Sheng'in kendisi de para harcamak için endişeliydi. İkisi birbirleriyle iyi geçindi ve bu başka bir kavgaydı. Bu sefer Mi Sheng çok adanmıştı ve son ana kadar ısrar etti. Yaralıydı ve cildi yoktu.
Yaralanma beklenenden çok daha ciddiydi. Jo'yu aradı ve onu Pekin'den almasını istedi. Jo ne hakkında endişelendiğini bilmiyordu. Mi Sheng'in adresini Chen Xingze'ye verdi.
Chen Xingze otele vardığında, Mi Sheng'in yarı ölü görünümünü gördü ve polisi aramak için hemen cep telefonunu çıkardı. Mi Sheng onu son güçle durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Third Rose [MTL] [BL]
Non-FictionGençliğin iniş ve çıkışlarında gezinen, cinselliğini ve hayatındaki en önemli ilişkileri keşfederken bir çocuğun yolculuğunu takip eden sıcak, şefkatli, olgun bir hayattan kesit hikayesi. Gerçek hayattan uyarlanmıştır. Bölüm sayısı: 41