31

1 0 0
                                    

"Şangay?" Chen Xingze'nin sözleri ailesinden gelen soruları çekti. Neden Şangay'a gitmelisin? Pekin iyi değil mi? Hala eve yakın.

"Pekin..." Chen Xingze nedenini derlemek için beynini zorladı. "Pekin'deki trafik sıkışıklığı çok ciddi."

"Şangay'da trafik sıkışıklığı yok mu?"

"Pekin'de hava çok soğuk."

Wu Xingzhi kurutulmuş turpları çiğnemeye başladı.

Chen Xingze: "İklim hala kuru, bu da cilt için iyi değil."

Chen He pirinç kasesini çaldı, "Sen büyük bir adamsın, hala cildini önemsiyor musun?"

Chen Xingze: "Umrumda değil."

O kadar endişeliydi ki yüz hatları birbirine buruşmuştu. Wu Xingzhi, Chen He'nin omzunu okşadı ve "Eğer merhamet gösterirsen, belki diğer eşcinseller sıradan erkeklerden daha güzeldir" dedi.

Chen Xingze çabucak, "Doğru, bu kadar! Bu iyi bir anlayış ve saygı!"

Chen He: "O zaman neden senin için bir kart başvurusunda bulunmak için güzellik salonuna gitmiyorum?"

Wu Xingzhi güldü ve Chen Xingze o kadar kızdı ki vahşi görünüyordu. Chen O ayağa kalktı, elini salladı ve hafifçe, "Gitmek istiyorsan, gençken uzaklara gitmek iyidir." dedi.

Wu Xingzhi, Chen Xingze'nin düzenli yanağını çimdikledi, bulaşıkları ve yemek çubuklarını temizledi ve mutfağa girdi.

Bu nedenle, yaz ortasının Ağustos ayında bir gün Chen Xingze, dolu bir bagaj kutusuyla Pudong Havalimanı'na indi. Bu Şangay'a ilk kez gelmedi. Çocukken Wu Xingzhi onunla birlikte sahne aldı ama o sırada hiçbir şey hatırlamıyordu. Bu sefer burada dört yıl kalacak; okula taksiyle giderken yol kenarındaki kır çiçeklerini ve çimenleri bile görebiliyor.

Karşılama sezonu ve kampüs canlılık dolu. Chen Xingze bagajını birkaç kez kampüsün etrafında sürükledi, çiçeklerle dolu taş döşemeye tırmandı ve yapay havuzdaki kırmızı nilüvere çok neşeli bir gülümsemeyle baktı.

Beklenmedik bir şekilde, davranışı yanındaki yurtta üst kattaki iki kişi tarafından açıkça görülüyordu.

Liang Sisi'nin klimasını üfleyen Shi Kai, pencereye yaslandı ve kavun tohumlarını yedi. Kısa, ince ve yüz hatları yumuşak görünüyor. Saçlar kafasında ağdalandı ve saçları başının arkasına kadar azgınlık yapıyordu, pürüzsüz alnını ortaya çıkardı. Kavun tohumlarını yediğinde, küçük parmağı doğal olarak büktü ve işaret parmağı ve yüzük parmağı dekoratif halkalar taktı.

Tek kelimeyle, iyi giyimli bir insandır.

Yavaş görünüyordu ve ağzı yapışkan bir Wu Nong diliydi.

"Liman başkentine bak. Aklını kaçırmışsın. Büyük bir güneş gezisi."

Shi Kai, Xiao Lu Xiaofei tarafından kuşatıldı. İkisi yetişkinlere kadar komşuydu ve şimdi aynı üniversiteye girdiler, aynı ana dala girdiler ve aynı yurttalar.

Yavaş Shi Kai'ye bakan Lu Xiaofei, memnuniyetsizce, "Önce yatağı temizleyebilirsin. Kavun tohumu kabuğu, Ning'i sa sa sa sa gibi gösteren bir karmaşa mı?" dedi.

Shi Kai sakindi ve Lu Xiaofei ciddi şekilde eleştirdi: "Sen hala bir eşcinselsin. Eğer çok temiz olmak istiyorsan!"

Shi Kai gözlerini devirdi ve başını çevirdi.

"Temiz olur olmaz temizlememe yardım edebileceğini sanmıyorum. Seninle uğraşmak istemiyorum."

Lu Xiaofei güneşte tümsü diken diken oldu.

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin