5

8 1 0
                                    

Ortaokulun üçüncü yılındayken, Chen Xingze ailesine "Deneysel lise müzik uzmanlığı için sınava girmek istiyorum" dedi.

Ailesi biraz şaşırdı, ancak kararını memnuniyetle karşıladı.

Deney şehrin en iyi lisesi, ilin en iyisi bile değil. Yüksek notlar gerektiriyor. Chen Xingze'nin ortaokul hayatının neredeyse tamamı You Xiaolin'e geçiyor. Çalışmalarında, dibi yemek için biraz zekiliğe güveniyor. Puan aşağı akışa düşmese de, deneysel lisenin gereksinimlerini karşılamıyor.

Başlangıçta, Wu Xingzhi ve Chen He, yeteneği dahilinde başka bir özel liseye gitmesini istedi, ancak beklenmedik bir şekilde Chen Xingze deneysel liseyi almayı ve müzik uzmanlık öğrencisi olarak girmeyi önerdi.

"Sert test deneyim çok isteksiz, ancak uzmanlık öğrencisiysem, puan çizgisi çok düşecek. İyi bir şansım var." Chen Xingze nadiren ailesiyle bu kadar resmi konuşur ve Wu Xingzhi ve Chen He'nin tavrı da doğrudur.

"Deneysel lise... Annen ve ben daha önce bu konuda pek bir şey bilmiyorduk. Bu sefer müzik öğrencileri mi işe alıyorsun?"

"Üç numara." Kontrol etmiş. Sadece kayıt değil, yıllık sınavın içeriği de iyice anlaşılmıştır.

"Deneysel liseye kabul edilmek en iyisi olmalı." Wu Xingzhi, Chen Xingze'nin biraz fazla ciddi olduğunu düşünebileceğini ve omzunu okşayabileceğini söyledi, "Çok stresli olma, sadece elinden gelenin en iyisini yap." Ama neden birdenbire bu kadar yukarı çıktın? Daha önce öğrenmek zorunda kaldığın zaman bile öğrenmedin.

Chen Xingze başını eğdi ve bir süre sonra ayağa kalktı. Piyano çalışmak için odaya geri döndüm. Kapıya doğru yürüdüğümde aniden bir şey hatırladım. "Bu arada, badminton dersine gitmeyeceğim. Koçu arayabilir ve benimle konuşabilirsin."

Piyano koltuğunda oturan Chen Xingze hemen pratik yapmadı. Siyah beyaz tuşlara baktı ve düşünmeye başladı.

Bu sabah Zhang Yu'yu aradı.

Bu olaydan bu yana, Chen Xingze You Xiaolin'i arama sayısını azalttı ve orijinal haftalık telefon görüşmesi yavaş yavaş durduruldu. Bir daha böyle düşünmemesi için kendini uyardı. Sadece arkadaşı olabilirdi.

Bu olay genç Chen Xingze'yi çok sert vurdu ve hastalığından kurtulduktan sonra uzun süre depresyonundan çıkmadı. Kişiliği az çok içe dönük hale geldi ve duygularını gizledi. Ailesi onu bir badminton dersine kaydettirdi çünkü onu her gün kayıtsız gördüler, ama ne yazık ki etki iyi değildi.

Chen Xingze başlangıçta daha az karşılaştığı ve sesini daha az dinlediği sürece bu duygunun yavaş yavaş kaybolacağını düşündü. Ancak sınav bittiğinde, öğretmen istemeden Yutian Ortaokulu'nda You Xiaolin adında üç derste tam puan alan bir öğrenci olduğunu söyledi, Chen Xingze'nin kalbi hayal ettiğinden daha değişkendi.

Sadece adını dinledim ve hepsi bu.

Chen Xingze'nin düşünceleri kontrolden çıktı.

Düşünmeden duramıyor, şimdi nasıl biri? Daha uzun boylu musun? Hala çok mu beyaz? Biraz daha şişman mısın?

Aşk gizlice ürer ve birçok şey onun gibi genç bir çocuk tarafından mühürlenemez.

Chen Xingze uzun bir süre sonra Zhang Yao ile iletişime geçti. Zhang Yao'nun ağzından, You Xiaolin'in son zamanlarda eskisinden daha çok çalıştığını duydu.

"Daha çalışkan mısın? Nasıl çok çalışabilir? Ben her gün kitap bırakırdım. Ben şimdi uyumuyor muyum?

"Uyuyup uyumayacağımı bilmiyorum. Her neyse, şimdi öğle yemeği için kantine gitmiyor, bu yüzden sadece bir parça ekmek getiriyor."

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin