Mi Sheng "Gökkuşağı"na geri döndü. Tam öğlen mağazada kimse yoktu. Mi Sheng ikinci kattaki stüdyoya geldi. Odada çok fazla enkaz vardı. Mi Sheng, Wang Ru'yu bir kereden fazla azarladı ve ondan iyi bir şekilde toplamasını istedi, ancak kötü kafalı asistan makul olsa bile hiçbir şey çözemedi.
Mi Sheng dikkatlice yatağa uzandı ve tekrar uyumak istedi, ancak vücudundaki ağrı onun uyumasını zorlaştırdı. Ayağa kalktı ve aşağı indi, bir şişe şarap almak için bara gitti ve güpegündüz tek başına içti. Kısa süre sonra alkol felç oldu ve ağrı ve Mi Sheng'in başı döndü ve uyumak için yukarı çıktı.
Uzun süre uyuduktan sonra nihayet susuzluktan uyandı. Mi Sheng baş ağrısı, deri ve et ağrısıyla kalktı, başucundan bir şişe maden suyu almak için uzandı, bir seferde şişenin yarısından fazlasını içti ve sonra uyanmak için yatağın yanına oturdu.
Kolları bacaklarındaydı, başını bastırdı ve kulaklarında bir vızıltı sesi vardı.
Gerçekten rahatsız edici. Mi Sheng uykuya dalmak için bu kadar çok şarap içtiğine pişmanlık duyuyor. Dikkatini dağıtacak bir şey bulmak istedi ve cep telefonunu kıyafetlerinden çıkardı. Açtığım anda bir sürü kısa mesaj geldi. Mi Sheng baktı ve hepsi Chen Xingze'nindi.
- Üzgünüm.
——Gerçekten üzgünüm. Son zamanlarda kendi işlerimi düşünüyorum ve seni sormadım.
——Erkek arkadaşın hasta mı? Ciddi mi? Şu anda sana Lu Hao'dan bahsetmemeliydim.
——Ama lütfen kızmayın ve cesaretiniz kırılmasın. Erkek arkadaşınız hala genç ve hastalığı iyileştirmenin bir yolu olacak. Git onunla güzel bir konuşma yap. Bu kadar kolay ayrılma. Umarım bir an önce iyileşirsin.
——Bu arada, her yeni yılda biraz Yeni Yıl parası topluyorum. Çünkü genellikle işe yaramaz, biraz biriktiriyorum. Çok fazla olmasa da, umarım size yardımcı olabilirim.
- Acele etmeyin. Bu saatte sakin bir insan olmalı.
——İyi dinlenmeler. Gerçekten üzgünüm.
Makaleyi okuduktan sonra Mi Sheng, Chen Xingze'nin sürekli özür dilediğini gördü. Şanslı parayı gördüğünde, alay etti ve yanlışlıkla vücuduna yarayı soktu, ancak acı kısa sürede çocuksu ve saf nezaketle örtüldü.
Misheng mobil ödeme cihazını açtı ve çocukların şanslı parasını iade etmeyi planladı. Sonuç olarak, transfer edilen numarayı görünce şaşkına döndü. Chen Xingze ona 36493.6 yuan transfer etti, parça parça bir numara, tüm birikimlerini boşaltmış gibi görünüyordu ve hiçbir şey bırakmadı.
"Hayır..." Mi Sheng şaşkına kapmıştı. "Şaka yapıyorum."
Beş ya da altı dakika boyunca, Mi Sheng vücudundaki tüm acıyı unuttu. Garip bir ruh hali, biraz ekşi ve biraz sıcak bir ruh hali ile çevriliydi. Dün gece onu aradığında Chen Xingze'nin söylediklerini hatırladı. Lu Hao ona itiraf etti. Chen Xingze titreyerek ona heteroseksüel adamla bir sonuç olup olmayacağını sordu ve sonra onu azarladı.
Sayı dizisine bakan Misheng, bu çocuk tarafından sevilmenin çok iyi olması gerektiğini fark etti.
Yaklaşık bir dakika şaşkına döndü ve sonra Qian Yuan Road'u geri aradı.
Chen Xingze'nin kısa mesajı neredeyse anında gönderildi.
- Sorun ne? Parayı neden geri aldın?
Mi Sheng kısa mesaja cevap vermedi, ancak bir telefon görüşmesi yaptı.
Üç kez çaldı ve boğuldu.
Telefon tekrar geldiğinde Mi Sheng cep telefonunu kaldırmak üzereydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Third Rose [MTL] [BL]
No FicciónGençliğin iniş ve çıkışlarında gezinen, cinselliğini ve hayatındaki en önemli ilişkileri keşfederken bir çocuğun yolculuğunu takip eden sıcak, şefkatli, olgun bir hayattan kesit hikayesi. Gerçek hayattan uyarlanmıştır. Bölüm sayısı: 41