33

0 0 0
                                    

Chen Xingze'nin partideki sözlerini duyduktan sonra Mi Sheng, günahkar olduğunu itiraf etti.

Suç için gizlice sevinen bir günahkar.

Chen Xingze'nin "Bunu sevdiğim kişiyle ilk kez yapmak istediğimde" "sevdiğim kişiyle ilk kez yaptığımda" dediğini değiştirdi ve sonra aklına koydu.

Kendini aldatıp aldatmadığı umrunda değil.Aksine bu duyguyu çok seviyor.Biraz gerçek olduğu sürece gerisi sahte ile uyduruluyor,bu yüzden tüm duygular onun kontrolü altında görünüyor.

"Anne, eğer böyle devam ederse, sana eşlik etmek zorunda kalabilirim."

Bugün nadir bir gün. Mi Sheng annesi için toparlanıyor. Annesi üç gün boyunca akıl hastaları için bir kaplıca tedavi etkinliğine katılacak ve Wang Teyze ona bakmak için ona eşlik edecek.

"Sonunda neden uyumayı bu kadar çok sevdiğini anlıyorum. İnsanların hayatta kalmak için gerçekten hayal kurması gerekiyor. Sence senin gibi olsaydım çok daha rahat olur muydu?

Annesi ona baktı ve nazikçe sordu, "Uykun var mı?"

Misheng parmak uçlarında durakladı.

Anne: "Uyumak ister misin?" Mi Sheng'in yüzüne dokundu, "Aferin oğlum, yorgunken bir süre uyu."

Bugün gökyüzü açık ve güneş pencere boyunca Mi Sheng'in yüzünde parlıyor. Dudaklarını sıktı, gözlerini döktü ve backhand ile annesinin avucunu tuttu. Yorgun değilim anne uyumayacağım sana iyi bakacağım Bu yüzden benimle sağlıklı kalman gerektiğine dair bana da söz vermelisin.

Annenin ruhu iyi ve kötüdür ve daha çok yarı hayali ve yarı uyanıktır, bu da dertlerini bir dereceye kadar giderir.Bazen gençken olduğu kadar güzel, sevgi dolu bir gülümsemeyle gülümser.

Wang Teyze odadan çıktı, Mi Sheng'i gördü ve "Siz ikiniz bugün iyi bir ruh hali içindesiniz" dedi.

Mi Sheng dedi um.

Wang Teyze tekrar, "Mutlu olduğunda oda aydınlık" dedi.

Mi Sheng, annesinin bir şeyleri toplamasına yardım etmeye devam etti.

Wang Teyze ona baktı ve sordu, "Yeni kıyafetler aldın mı?"

"Doğru." Ayrıca dün partide giydiği kıyafetleri de giyiyor.

Wang Teyze: "Uzun zamandır yeni kıyafet almadın. Gerçekten çok güzel." Mutfağa yürüdü ve yürürken dırdır etti, "Sadece çok zayıfsın. Dün, annen iyi durumdaydı. Yapışkan pirinci tek başına ıslattı ve sana domuyağı ve kumla sekiz hazine pirinç yaptı. Ama geri dönmen için çok geç. Buzdolabına koydum. Denemek ister misin? Ama annenin işçiliği de çok iyi, profesyonel bir şef gibi, bu da beni korkutuyor. Gel ve ne yaptığını gör.

Mi Sheng mutfağa geldiğinde, sekiz hazineli pirinç, çok sevimli olan küçük bir yurt gibi tabağa büküldü.

Wang Teyze tabağı aldı ve "Isıtmana yardım edeceğim" dedi.

Mi Sheng onu durdurdu ve "Bir dakika bekle" dedi.

Wang Teyze: "Aç değil misin? Şimdi hava sıcak değilse, anneni daha sonra dışarı göndereceğim ve kendi başına ateşli olman gerekecek.

Mi Sheng: "Sorun değil. Kendim yapacağım."

Wang Teyze, göndermeden önce annesinin son hazırlıkları yapmasına yardım etmeye gitti. Annesi nadiren etek giydi. Wang Teyze defalarca övdü, "Rahibe Xu, çok güzelsin."

Ayrılmadan önce Wang Teyze Mi Sheng'e tekrar söyledi. Isıttığınızda ona göz kulak olmalı ve bittiğinde gazı kapatmalısınız. Gece yatmadan önce kapıyı ve pencereyi kilitleyin. Mevcut hırsızları küçümsemeyin. O insanlar yukarı tırmanabilir!"

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin