Lu Hao duş almaya gitti. Odadaki klima çok sıcak olduğu için dışarı çıktığında vücudun üst kısmı çıplaktı. Chen Xingze toparlanıyordu. Soğuk algınlığında geri döndü ve bu durum karşısında şok oldu.
"Dedim ki... Biraz dikkat eder misin?"
"Neye dikkat ediyorsun?" Lu Hao saf görünüyordu.
Chen Xingze sordu ve ona bilerek baktı. Lu Hao aptal gibi davranmadı ve gülümseyerek, "Sence ben de hissedecek miyim? Güzel tarzı sevdiğini söylememiş miydin?
Bununla birlikte, aç adamın önünde buğulanmış çörekler ile buğulanmış çörekler arasında ne kadar fark olabilir?
Chen Xingze, You Xiaolin için her zaman platonik bir gizli aşk olmuştur ve çocuğun vücuduna hiç bu kadar yakın olmamıştı. İdeal tipinden çok daha büyük olmasına rağmen, Lu Hao'nun vücudu hala çok taze ve güzel. Göğüsteki iki açık kahverengi meme ucu küçük ve sevimlidir ve çok yumuşak görünürler. Chen Xingze gerçekten boktandı. Lu Hao'nun belindeki banyo havlusunu çekip aşağıdaki manzarayı görmek istedi.
Daha fazla hayal etmeden önce, Chen Xingze kötü düşünceleri akılla hızla bastırdı.
Hayır, kesinlikle hayır. O heteroseksüel. Bu imkansız.
"Kıyafetlerini giy!" Chen Xingze sert bir şekilde söyledi.
Lu Hao, valiz çantasından gri yarım kollu bir takım elbise çıkardı, altına bol spor pantolon giydi ve tekrar yatağa atladı.
"Neyle oynuyorsun?" Lu Hao aşağı inemez. Chen Xingze saate baktı ve saat neredeyse on ikiydi.
"Yorgun değil misin?"
"Hayır."
Chen Xingze neredeyse arkasındaki görünmez sallanan kuyruğu görebiliyordu. Bir deste iskambil kağıdı ödünç aldı ve Lu Hao ile kaplumbağaları yakalamak için geri geldi. Lu Hao basit fikirli ve uzuvları gelişmiş bir tür.Spor dışında diğer oyunlarda iyi değil. Arka arkaya beş veya altı kez kaybettikten sonra Lu Hao kızdı ve oynamayı bıraktı.
"Nasıl her zaman kaybedebilirim!"
Lu Hao öfkeyle yatağa uzandı ve Chen Xingze kartları bir kenara koydu.
"Yatağa git. Yarın sabah derse gitmem gerekiyor."
"Tamam."
Önce Lu Hao yorgana girdi. Chen Xingze yerdeki ışığı kapattı. Ani karanlık uyum sağlamasını zorlaştırdı. Yatağa dönerken Lu Hao'nun bagaj çantasını tekmeledi ve acı içinde bağırdı.
"Taş gibi mi davranıyorsun?"
"Kova, dikkatli değilsin, tamam mı?"
Lu Hao yataktan kalktı. Sonraki saniye, Chen Xingze'nin eli durduruldu. Lu Hao, "Yatak burada" dedi.
İkisi büyük yatakta yan yana yatıyordu. Bu sırada Chen Xingze, fazladan bir yorgan almak için otele haber vermeyi unuttuğunu hatırladı. Şimdi ikisi bir yorganla kaplı ve Chen Xingze o kadar gergin ki kusmak üzere.
Çevredeki karanlık, insanların duyularını birkaç kez büyüttü.
Chen Xingze, Lang Hao'nun daha net ve daha net hale gelen nefesini dinledi. Chen Xingze hareket etmeye cesaret edemedi. Alt vücudunun yarı yukarı olduğunu hissedebiliyordu. Onu bastırmak için tüm ruhunu harekete geçirdi, ama yine de çok az etkisi oldu.
"Uyuyor musun?" Lu Hao aniden ağzını açtı ve Chen Xingze Ling ağzını salladı ve neredeyse becerilerini kırdı.
"...hayır." Ses tonunun çırpındığını hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Third Rose [MTL] [BL]
Non-FictionGençliğin iniş ve çıkışlarında gezinen, cinselliğini ve hayatındaki en önemli ilişkileri keşfederken bir çocuğun yolculuğunu takip eden sıcak, şefkatli, olgun bir hayattan kesit hikayesi. Gerçek hayattan uyarlanmıştır. Bölüm sayısı: 41