Chen Xingze, Lu Hao'nun son zamanlarda biraz garip olduğunu düşünüyor ve eskisinden daha aptal görünüyor.
Bir gün kampüsteyken Lu Hao yürüdü ve basamaklara dikkat etmeden kaydı ve düz bir kuma düştü. Chen Xingze yanında durdu ve "Bana Afgan köpeklerini hatırlatıyorsun" dedi.
Lu Hao yerden kalktı ve somurtkan bir şekilde, "Bu nedir?" dedi.
Chen Xingze: "Dünyadaki en aptal köpek ırkı olduğu söyleniyor."
Lu Hao cevap vermedi.
Chen Xingze: "Ne kadar aptalca olabileceğini biliyor musun?"
Lu Hao: "Bilmiyorum."
Chen Xingze: "Birinin bir deney yaptığı ve düz bir çizgide yönlendirdiği söyleniyor. Adam yolda sessizce ayrıldı ve durmadan önce bir şeye çarpana kadar yürümeye devam etti."
Lu Hao: "..."
Böyle bir aptalın benzetmesi olarak kullanılsa bile, Lu Hao hala karşılık vermedi. Vücudundaki toprağı okşadı ve sessizce yürüdü. Yol boyunca bir dünya sorunu düşünüyor gibiydi.
Chen Xingze ne yaptığını bilmiyordu. İki kez sordu ama Lu Hao önceden haber verdi. Bir daha sormadı, ancak ara sıra utandığında atmosferi canlandırmasına yardımcı oldu.
Yaklaşık bir haftalık kafa karışıklığından sonra, karanlık ve rüzgarlı bir gecede Lu Hao, Chen Xingze'yi basketbol sahasına çağırdı.
Chen Xingze iki kez, "Bir halk toplantısı var. Bu çok ciddi." dedi. Ellerini ceplerine koydu ve yavaş yavaş tempoya attı. Beklenmedik bir şekilde, Lu Hao onu önüne çekti. Heyecandan dolayı burun delikleri genişledi.
Chen Xingze: "İnsanları öldürmek ister misin?"
"Chen Xingze." Lu Hao adını ciddiye söyledi ve gözleri Chen Xingze'nin diken diken diken oldu.
Chen Xingze: "...senin sorunun ne?"
Lu Hao ciddi bir şekilde, "Sana fazla bir şey söylemek istemedim ama hiçbir şey saklayamadım. Bir hafta tuttuktan sonra patlayacakmış gibi hissettim, bu yüzden sana söylemeye karar verdim." dedi.
"Bana ne söyle?"
"Geçen gün Lily'ye söylediklerini duydum."
"Ne?"
"O gün, öğlen Lily'yi tek başına dışarı çağırdığın gün, onu takip ettim... Ama oraya kulak dinlik etmek için gitmedim."
Chen Xingze neler olduğunu anladı ve nazikçe söyledi.
"Oraya bilerek gitmedim. Gerçekten gitmek istemedim! Ben sadece, çok aç değilim, bu yüzden..." Lu Hao'nun yüzü kızardı ve bunu net bir şekilde açıklayamadı. Ama bu sırada Chen Xingze başka şeyler düşünüyordu...
"Yani geçen hafta çok tuhaftın çünkü eşcinsel olduğumu biliyor muydun?"
"Ah?"
Chen Xingze ona taklit bir gülümsemeyle baktı.
"Biraz garip hissediyor musun?"
Lu Hao sonunda Chen Xingze'nin anlamını anladı ve bir anda kükredi. Hayır! Bunu demek istemedim! Nereye gitmek istiyorsun!" Tükürdü ve dedi ki, "Bunu yaptım çünkü, çünkü sanırım sırrını gizledim ve senin için çok üzüldüm!"
Chen Xingze, şikayetlerini ortadan kaldırmaya çalışan Lu Hao'ya baktı ve yüzünü sildi.
"... beni her yere püskürtün."
Lu Hao biraz utanmıştı. "Üzgünüm ama gerçekten bunu kastetmedim."
Chen Xingze: "Hayır, değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Third Rose [MTL] [BL]
Non-FictionGençliğin iniş ve çıkışlarında gezinen, cinselliğini ve hayatındaki en önemli ilişkileri keşfederken bir çocuğun yolculuğunu takip eden sıcak, şefkatli, olgun bir hayattan kesit hikayesi. Gerçek hayattan uyarlanmıştır. Bölüm sayısı: 41