3

14 1 3
                                    

Chen Xingze ve You Xiaolin, okul bölgesine göre farklı ortaokullara ayrıldı.

Chen Xingze bunun için çok çalıştı. Babasının onu You Xiaolin'in ortaokuluna transfer edecek birini bulmasını istedi.

"Yutian Ortaokulu evden uzakta ve çok iyi değil. Neden oraya gittin?"

Bu, okulun iyi olup olmadığı meselesi değil. Chen Xingze okulu hiç umursamıyor, ama ne yazık ki ailesi umursuyor. Hafta içi Chen Xingze'yi ne kadar şımartırlarsa bakın, önemli konularla ilgili hala iyi bir anlaşması var.

Ama Chen Xingze, You Xiaolin'den böyle ayrıldı.

Gerçekten bir yıl gibi.

Bu büzücü aşk nedeniyle, Chen Xingze aynı yaştaki çocuklardan daha erken birişlidir ve genç yaşta duyguların dolaşmasını yaşamıştır. Üzücü bahar ve vasat insanların kendi kendine olanlarını kızdan daha erken biliyordu.

Ortaokula girer girmez, ailesi Chen Xingze için bir cep telefonu satın aldı ve sınıftaki birçok öğrenci onu kıskandı. Ne yazık ki, Chen Xingze diğer çocuklardan farklı. Bu şeylerle pek ilgilenmiyor, çünkü You Xiaolin'in cep telefonu olmaması gerektiğini biliyor. Olsa bile, telefon görüşmelerine zaman kaybetmez.

You Xiaolin'i tanıdıktan sonra, Chen Xingze günlük tutma alışkanlığını geliştirdi. Düşüncelerini tutamadığında, önceki günlüğüne bakar ve yavaş yavaş geçmişe bakardı. Bazen başkalarının hikayelerini okur gibi ağlamaktan ve gülmekten kendini alamazdı.

Farklı okullara gitmesine rağmen, Chen Xingze'nin You Xiaolin'e olan hisleri hiç azalmadı. Mezun oldukları gün, Chen Xingze, You Xiaolin'den bir söz istedi - haftada bir kez birbirleriyle iletişime geçeceklerdi.

Böylece Cumartesi günü telefon saati Chen Xingze'nin duygusal rızkı oldu. Telefonun önünde her erken beklediğinde, saate bakarken arka numarayı meditasyon yaptı. Neredeyse aynı olduğunu hissettiğinde, telefonu çevirdi.

Açıkçası, kalbim bir davul gibi atıyor ve hala en sıradan sesle sohbet etmek istiyorum.

Chen Xingze uzun zamandır buna alışkın.

Konuştukları konular çok sıradandı, esas olarak çalışmaları hakkındaydı. Aslında, Chen Xingze bununla hiç ilgilenmiyordu, ama hakkında konuşması en kolay olan You Xiaolin'in sesini duymak istedi.

On dakika sohbet ettikten sonra, You Xiaolin'in annesi seni teşvik etmeye gelecek. Chen Xingze telefonu kapatmak konusunda isteksizdi ve sonra hemen önümüzdeki cumartesiyi dört gözle beklemeye başladı.

Hayatta hızlı ileri sarma düğmesi olsaydı harika olurdu.

Bazen Chen Xingze de gizlice Yutian Ortaokulu'na söyledi, ama You Xiaolin'i söylemedi. Sadece köşede durdu ve kampüse göz attı. Belki de sevdiği birine sahip olmasından dolayı Yutian Ortaokulu'na karşı çok naziktir ve yol kenarındaki çiçeklerin ve bitkilerin kendi okulundakilerden daha güzel olduğunu düşünür.

Bir gün Chen Xingze, Yutian Ortaokulu'na geldi ve bir süre kapıda izledi. Bir çocuk kampüsten dışarı koştu.

"Hey!"

"Zhang Yao." Chen Xingze onu selamladı ve ikisi birlikte dışarı çıktı. Şimdi öğle yemeği molası. Chen Xingze akşam yemeği için Zhang Yao'ya geldi. Zhang Yao'ya vermesinin nedeni, bugün hastalık izniyle okula gitmemesi ve doktoru gördükten sonra yanından geçmesiydi.

Asıl sebep, Seni Xiaolin'i özlemesi.

Zhang Yao, Chen Xingze tarafından özenle seçildi. Ortaokuldayken, Yutian Ortaokulu'ndan birkaç arkadaş bulmak için mükemmel popülerliğini kullandı. Chen Xingze, çok kibar ve biraz aptal olan You Xiaolin ile aynı sınıftaki Zhang Yao'yu onlardan seçti.

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin