39

4 0 0
                                    

Bayramda hayat çok sakin, her gün benzer şeyleri tekrar ediyorlar.

Mi Sheng eskiden gececi bir yaratıktı, ama şimdi yavaş yavaş Chen Xingze tarafından normal bir rutine giriyor. Chen Xingze'nin bakımı altında vücudu hızla iyileşiyor. Chen Xingze özel olarak bir ağırlık ölçeği yaptı ve odaya koydu. Her gün Mi Sheng için tartmak zorunda kaldı. Yavaş yavaş artan ağırlık rakamına baktığında, bir başarı duygusu vardı.

İyileşme dönemi aynı zamanda Misheng için de en düşük zamandır. Ruh hali, ilk gün gecenin ortasında kusma gibi sık sık büyük ölçüde dalgalanır. Mi Sheng ara sıra uykusuzluk veya kabuslar çekiyor. Rahatsız olduğunda Chen Xingze'yi bulmaya gidecek. Çoğu zaman, Chen Xingze Ming tek başına uykuya dalar, ancak sabah uyandığında Mi Sheng'i yanında yatarken bulur.

Chen Xingze bu tür bir resmin çok sıcak olduğunu hissetti, çünkü muhtemelen Mi Sheng ona her uyuyakaldığında, zeki uyuyan yüzü bir bakışta görebiliyordu.

Hava güzelse ve ışık yeterliyse, Chen Xingze yatakta Mi Sheng'in yüzüne tembelce bakacaktır. Ancak Misheng hassastır ve genellikle birkaç dakika görmeden gözlerini açar.

Aynı gün. Mi Sheng, Chen Xingze'nin bakışları altında gözlerini açtı. Yeni uyandığında biraz kafası karışmıştı ve Chen Xingze'ye düşmeden önce gözleri bir süre uzaklaştı.

"Buraya saat kaçta geldin?" Chen Xingze kısık bir sesle sordu.

"Saat üçten sonra..."

Mi Sheng, Chen Xingze'yi kollarına gömdü. Chen Xingze önce Mi Sheng'in sol kolunu düzeltti ve ona sarılmadan önce göğsüne koydu. Chen Xingze, Mi Sheng'in sırtına dokunmayı sevdiğini ve Mi Sheng'in de onun tarafından böyle dokunulmasını sevdiğini fark etti.

"Sorun ne?"

"Bir rüya gördüm."

"Bu bir kabus mu?"

"Bilmiyorum..."

"Nasıl bilemezsin?"

Mi Sheng, Chen Xingze'ye çok yakındı ve nazik sesi de yükseltildi. Geçmişi hayal ettim... En son üç yıl önce tanıştığımız günü hatırlıyor musunuz?

Chen Xingze başını salladı. Kasıtlı olarak kaçınsa bile kaotik yılları unutamadı. Çok şey kaybetti, çok şey aldı ve çok şey anladı. Hafızasına düştü ve Mi Sheng elini tuttu. Kimi düşünüyorsun? Ona kafasıyla baktı ve "Kimi düşünüyorsun?" dedi.

"...Kimseyi düşünmedim."

Mi Sheng daha yakına eğildi. Chen Xingze'nin yalan söyleyip söylemediğini kontrol etmek için gözlerini kıstı. Güneşte, Chen Xingze, Mi Sheng'in gözlerinin köşelerindeki ince çizgileri gördü. Ne demek istediğini anladı ve ona sarıldı ve "Gerçekten, kimseyi düşünmedim. Her şey bitti." dedi.

Mi Sheng hala biraz isteksizdi, ama bir daha sormadı ve Chen Xingze'nin yanına uzandı. Chen Xingze konuyu değiştirmek istedi. Mi Sheng'in üzerine düştü ve kokusunu aldı ve "Neden her zaman bu kadar kokulusun?" dedi.

"Öyle mi?"

"Uh-huh."

Mi Sheng tembel görünüyordu.

"Beğendin mi?"

Chen Xingze kıkırdayarak başını salladı.

Mi Sheng gülümsemesine baktı, yavaşça elini ince yorganın altına koydu ve Chen Xingze'nin beline ve kasıklarına derin bir anlamla dokundu. Chen Xingze biraz kaşındı, "Kıpırdama..." Mi Sheng'in hareketi yavaşladı ama durmadı. Yavaş yavaş, kaşıntı huzursuzluğa dönüştü. Chen Xingze onun altında deforme olmak üzere olduğunu fark etti. Kötü bağırdı ve geri çekilmek istedi. Beklenmedik bir şekilde, Mi Sheng onu sıkıca tuttu.

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin