14

5 0 0
                                    

Bu eve dönüş yolculuğunda, Misheng neredeyse tüm eski kitaplarını Mijie'ye teslim etti ve bu da önümüzdeki birkaç ay boyunca bel bandını sıkmasına neden oldu. Ayrıca stüdyoda birkaç aptala para ödemek zorunda kaldı ve Mi Sheng bir kerede kirayı bile ödeyemedi.

Yaz aylarında doğrudan stüdyoda yaşadı.

Stüdyo olduğu söyleniyor, ama alan aslında çok küçük. "Irow" barın ikinci katında. "Gökkuşağı" bir eşcinsel bar. Misheng ve patron Jo uzun yıllardır arkadaş. Jo ikinci kattaki odayı çok ucuza Misheng'e kiraladı. Karşılığında, Misheng boş zamanlarında mağazada oturmasına yardım edecek. Görünüşü nedeniyle, Mi Sheng çevrede iyi tanınıyor ve "Gökkuşağı"nın her gün onu görmeye gelen özel insanları var.

Bir yaz gecesi ortasında, Misheng barda içiyordu ve birkaç kişi onunla konuşmaya geldi. Mi Sheng bununla başa çıkacak havasında değildi ama misafirlerin yüzlerini gösteremedi. Kendini iyi hissetmediği için gitti. Bar sabah kapandı. Mi Sheng tekrar aşağı indi ve Jo bardağını siliyordu.

Sağır edici müzik olmadan, "Gökkuşağı" az önce örneklenen diğer mağazalar kadar kaotik.

"Bir kadeh şarap dökmeme yardım et... Yabancı şarap yok, bira." Mi Sheng barın önüne oturdu.

Jo, Mi Shanda'dan beş yaş büyük. Otuz iki yaşında. Kalın çerçeveli gözlük ve küçük bir bıyık takıyor. Misheng bira istese de, Jo yine de ona yarım bardak kırmızı şarap doldurdu.

"Bu saatte bira içmeyin. Bu bardak sizin paranız olarak sayılmaz."

Mi Sheng, Jo'nun onunla şakalaştığını biliyordu ve sembolik olarak ağzının köşelerini çekti.

Jo, Mi Sheng'e baktı ve "Yine zayıf mısın?" dedi.

"Bilmiyorum. Tartmadım."

"Yine ince olmalı. Omuzların kemikleri çok açık."

Bunu duyan Mi Sheng başını çevirdi ve omzuna baktı. Net göremediğini gördü, bu yüzden bardaki cam aynaya döndü. Aynadaki adam beyaz yarım kollu bir gömlek giyiyordu ve yüzü solgundu. Bir yabancı gibi kaşlarına baktı. Sonunda alnının önünde bir saçını söktü ve mırıldandı, "Biraz uzun gibi görünüyor..."

Jo, "Çok fazla baskı altındasın" dedi.

Mi Sheng: "Sende var mı?"

Jo: "Amcanın nesi var?"

Mi Zhenguo'nun hastalığı yaz aylarında ciddileşti ve hastaneye kaldırıldı. Mi Zhenguo, akan su ve dipsiz delik maliyeti ile ciddi karaciğer hastalığı ve diğer komplikasyonlardan muzdariptir. Hastalık ailenin tüm birikimlerini boşalttı. Birkaç gün önce Mi Sheng, Mi Jie ile tanıştı ve ameliyatı ödemek için ailede başka bir ev sattığını öğrendi. O ev de biraz eski. Başlangıçta, Mi Zhenguo tarafından gelini evlenmek için Mi Sheng'e bırakıldı. Daha sonra, Mi Sheng aileyle birlikte düştü ve ev Mi Jie'ye verildi.

Misheng, masrafları azaltmak için stüdyodaki insanların yarısından fazlasını işten çıkardı ve şimdi içinde sadece üç kişi kaldı.

Yukarı baktı ve kalan şarabı bir yudumla boğdu. Bardak barın üzerine düştü. Mi Sheng sağ elini yumuşak saça soktu ve başını koluna koydu.

Jo ona böyle baktı ve "Gerçekten bu kadar acil mi? Ne kadar paraya ihtiyacın var? Neden birlikte yapacak birini bulmana yardım etmiyorum?

"Hayır." Mi Sheng şarabı içti ve tembelce, "Sana daha önce borçlu olduğum şeyi bitirmedim" dedi. Başkalarına borç vermeye gelince, bu daha da imkansız. Ona borç vermeye istekli olan yabancıların hepsinin onun için paradan daha fazla ihtiyacı var. Sonsuza kadar biraz nezaket için Mi Shengning, iş için fiyatı işaretlemeyi tercih eder.

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin