Mi Sheng bayıldı ve sahne yine kaosa sürüklendi. Doktor onu kontrol etti ve acil olduğunu ve önemli bir şey olmadığını söyledi. Hastane gecenin bir yarısı geçici olarak boş yer ayarlamadı, bu yüzden Chen Xingze Mi Sheng'i dinlenmek için infüzyon odasındaki yatağa götürdü.
Chen Xingze bütün gece meşguldü. Ameliyat ve ambulansın parasını ödedi, ameliyat sonrası hastaneye yatışı ayarladı.Doktorun anlattığı hemşirelik yöntemleri bile onun tarafından yazılmadı. Bütün bunlar yapıldığında, gecenin bir yarısı saat dörtten geçmişti. Chen Xingze hastane koridorundaki tabureye oturdu ve yüzünü sertçe ovuşturdu.
Emziren küçük kız da bütün gece uyumadı. Bu sırada bitkin düşmüş ve duvar tarafından çömelmişti. Artık kimsenin onu suçlayacak enerjisi yok. Herkes korkuyor.
Chen Xingze başını eğdi ve elini tapınağa koydu.
Bu sözleri söylemek için Mi Sheng'in annesine eşlik etmediyse, aniden Wu Xingzhi ve Zhao Shan'ı düşünecek bir ışığı olmasaydı ya da biraz çarpık durup Mi Sheng'in annesine bakmasa bile, muhtemelen şimdi gitmişti. Uykumda, oğlumla diğerleri arasındaki kavgada dünyaya veda ettim.
Eğer öyleyse, Chen Xingze, Misheng'in gelecekte bu günü nasıl hatırlayacağını hayal edemiyor.
"Neyse ki..." Küçük kız dizlerine sarıldı ve hıçkırıra küçüldü. Neyse ki buldun, yoksa gerçekten sefil olurdu... Ama hastalanmadı. Neden intihar etti?
Chen Xingze'nin suskunu kesil.
Küçük kız, "Dekan neden gelmiyor? İstifa edeceğim. Artık akıl hastalarıyla uğraşmak istemiyorum." dedi.
Chen Xingze içini çekti ve infüzyon odasına döndü. Wang Teyze, Mi Sheng ile ilgileniyor. Wang Teyze genç değil ve bütün gece uyumadı, bu da onu bitkin olarak tanımlamasına neden oldu. Chen Xingze, "Bir ara ver. Onunla ilgileneceğim" dedi. Wang Teyze'nin gözleri şişmişti. Mi Sheng'in yanağını okşadı ve kısık bir sesle, "Bu iki kadının hayatı gerçekten zor. Orada ne tür zorluklar var?" dedi.
"Aşılamayacak hiçbir şey yok ve iyi olacak." Chen Xingze, Wang Teyze'ye şunları söyledi: "Önce eve git ve dinlen. Mi Sheng'in annesi bir süre hastaneye kaldırılacak. Yarın günlük ihtiyaçlarını getirebilirsin."
Wang Teyze: "Tamam, şimdi alacağım."
Wang Teyze gitti ve Chen Xingze yatağın yanına oturdu. Misheng'in uyku duruşu çok güvensiz ve vücudunu tutuyor. Chen Xingze nazikçe saçına dokundu.
Küçük kız Mi Sheng'in annesinin neden intihar ettiğini anlamıyor. Anlıyor. Mi Sheng'in de anladığını biliyor ama Mi Sheng'in anlamamasını tercih ediyor. Bu karmaşık duyguyla, Chen Xingze eğildi ve Mi Sheng'in annesini Mi Sheng'in alnından öptü.
Belki de rahatlatıcıydı, Mi Sheng hareket etti. Chen Xingze, Mi Sheng'in ağzıyla nefes aldığını ve burnunun pürüzsüz görünmediğini gördü. Dudaklarına dokundu ve derisini kırdı. Chen Xingze ruj almak için nöbetçi hemşireye gitti. Hemşire eczanenin henüz açılmadığını söyledi ve Chen Xingze'ye küçük bir kutu Vazelin yağı getirdi.
Chen Xingze ellerini üç ya da dört kez yıkadı ve parmak uçlarıyla Misheng'e uyguladı. Başlangıçta bu tür güzel işler erkekler için uygun değildi ama bu sırada Chen Xingze'nin kalbi işlemeli kızınkinden bile daha inceydi.Annesinin orkestrasında iki üç milyon keman çalarken o kadar dikkatli değildi.
İyi ilaçla, zaten şafak soktu. Bir gece işkenceden sonra, Chen Xingze ne kadar güçlü olursa olsun, o da bıkmıştı. Yarın final sınav haftası. Chen Xingze okula geri dönmeli. Saati kontrol ediyor. Şimdi saat beşten hemen sonra. Biraz kestirmeyi ve sabah geri dönmeyi planlıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Third Rose [MTL] [BL]
Kurgu OlmayanGençliğin iniş ve çıkışlarında gezinen, cinselliğini ve hayatındaki en önemli ilişkileri keşfederken bir çocuğun yolculuğunu takip eden sıcak, şefkatli, olgun bir hayattan kesit hikayesi. Gerçek hayattan uyarlanmıştır. Bölüm sayısı: 41