Neyse ki, Chen Xingze oditoryum olayı nedeniyle sınıf arkadaşları tarafından izole edilmedi. Aksine, herkes onu merak ediyordu. Açıklanamaz bir şekilde sınıfta aktivist oldu ve müzik öğrencisi kimliğiyle Xie Dingnan tarafından edebiyat ve sanat komitesi üyesi olarak atandı.
Okuldayken, Chen Xingze'nin zihni You Xiaolin ile doluydu. Gün boyunca sınıfta oturan Chen Xingze, kendisiyle You Xiaolin arasında birkaç vardiya olduğunu düşündüğünde gülmekten kendini alamadı.
Bu uzun ve acı gizli aşk yüzünden Chen Xingze'nin duygusal dünyası akranlarından çok daha karmaşıktır.Duygusal,mutlu ve üzgündür.
Ayrılacak hiçbir yerin havası için bir dayanak bulmak için Chen Xingze okuma alışkanlığını geliştirdi. Yurtiçinde ve yurtdışında, kanlı "Canlı"dan sessiz "Walden Gölü'ne", hüzünlü ve hüzünlü "Norveç Ormanı"ndan uyuşuk "Su Gibi Anılar"a kadar.
Böyle devam ederse, geri dönmeden edebi gençliğin yoluna gitmek zorunda kalabileceğini her zaman hissediyor...
Lu Hao olmasaydı.
"Ne yapıyorsun?"
Bir beden eğitimi dersinden önceki sınıflar arası aktivite sırasında, Chen Xingze şaşkınlıkla oyun alanında üzüm rafının altına oturdu ve Lu Hao onu bulmak için koştu.
Chen Xingze sessizce, "Zhang Ailing'i düşünüyorum" dedi.
Son sanat dersinde Chen Xingze, Zhang Ailing'in Hu Lancheng'e yazdığı ünlü sözü okuduğu Zhang Ailing hakkında bir kitabı çevirdi--
"Onu gördüğünde, çok alçaldı, toza indi. Ama yüreğinde mutluydu ve tozdan çiçekler açtı.
Bu güçlü yazarların ve edebi işadamlarının sadece birkaç kelimeyle insanların kalplerinden yazabileceğini iç çekti. Bu cümleyi yazdığında ruh halini tam olarak hissedebiliyordu ve onu kalbinde bir sırdaş olarak görüyordu.
"Zhang Ailil?"
"Uh-huh."
"Kaç ders?"
"..."
Tüm üzüntü bir anda dağıldı. Chen Xingze başını çevirdi. Lu Hao nerede oynayacağını bilmiyordu. Başı ter doluydu ve sıcak vücudu güçlü ve aptal bir nefes yaydı.
"Lu Hao."
"Hmm?"
Chen Xingze kalbinin derinliklerinden, "Bazı kitaplar okuyabilir miyiz?" dedi.
"Hangi kitap?"
Tavuk ve ördek konuşması. Chen Xingze içini çekti. Lu Hao büyük bir ilgiyle sordu, "Top oynamak ister misin?" Üçüncü Sınıfın canavarlarını birlikte temizleyelim! Wang Qian'a gelmediğin ve geçen sefer iki gol kazandıkları zaman nasıl bir şey olduğunu bilmiyorsun.
Chen Xingze iki saniye sessiz kaldı ve kıstı, "Sıçramıyorlar mı?"
Lu Hao: "Evet! Başlangıçta bize kaybetmemiz uygun değil. İki kez aşina olmamız bizim için iyi değil.
Chen Xingze yandan solmuş sarı üzüm yaprağını gelişigüzel bir şekilde indirdi, birkaç kez çimdikledi ve yere fırlattı.
"Onları topla!"
"Oin!"
İkili kollarını sıvadı ve basketbol sahasına gitti.
Chen Xingze'nin edebi gençlik yolu tekrar tekrar ertelendi.
Lu Hao'dan bahsetmişken, bu kişinin popülaritesi o kadar şaşırtıcı ki Chen Xingze bile onunla rekabet edemiyor. Lu Hao'nun ailesi zengin ama asla yaygara yapmıyor. Tüm sınıfla iyi geçiniyor ve uzun boylu ve yakışıklı ve sporda da iyi. Notlarının biraz perişan olması dışında... neredeyse hiçbir eksiklik bulamıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Third Rose [MTL] [BL]
Non-FictionGençliğin iniş ve çıkışlarında gezinen, cinselliğini ve hayatındaki en önemli ilişkileri keşfederken bir çocuğun yolculuğunu takip eden sıcak, şefkatli, olgun bir hayattan kesit hikayesi. Gerçek hayattan uyarlanmıştır. Bölüm sayısı: 41