İlk başta Lu Hao'yu rahatsız eden şey, çocukla nerede tanıştığını hatırlayamamasıydı.
Onunla ilk kez tanışmadığını biliyordu.
Bu Lu Hao'nun badminton dersinin ilk günü. Çocuk bir süredir burada gibi görünüyor. Başlangıçta, Lu Hao badmintonla ilgilenmiyordu, ancak özel bir ortaokulda yönetimde nispeten özgür olduğu için Cuma günü sadece yarım gün dersleri vardı. Annesi, her yere gitmesine izin vermenin bir şey olmadığını hissetti, bu yüzden onu bir badminton dersine kaydolmak için evdeki spor salonuna götürdü.
Lu Hao başlangıçta memnun değildi, ancak annesi tarafından zorlandı. Annesi koça sınıfı sorduğunda, Lu Hao çocuğu fark etti.
Çocuk mekandaki şezlonga oturdu, biçip ayakkabı değiştirdi. Diğer üç öğrenci gibi, tek tip badminton ayakkabı giyiyor ve yanında büyük siyah bir spor çantası var. Siyah spor giyim ve yarım kollu şort giyiyordu, ince ve pürüzsüz vücut çizgileri ortaya koyuyordu.
Ayakkabılarını değiştirdikten sonra başını kaldırdı. Lu Hao çok ferahlatıcı bir çocuk olan yüzünü gördü. Erkekler diğer sınıf arkadaşlarıyla pek iletişim kurmuyorlar. Çok sessiz görünüyorlar, sanki sürekli bir şeyler düşünüyorlarmış gibi.
O yüze bakan Lu Hao, onu nerede gördün, dikkatle hatırladı...
"Sana zaten iyi bir raket ve spor ayakkabı aldım. Gel ve bir dene." Annenin sesi geldi ve Lu Hao ayakkabıları denemek için çekildi. Anne, yaklaşık 30 yaşında spor giyimli bir erkeği tanıttı. Bu Koç Zhang. Sadece ondan öğren. Seni daha sonra diğer öğrencilerle buluşmaya götürecek.
"İyi koç."
"Sen, sen, merhaba."
"..."
Nedir? Lu Hao, koç Zhang'a bir göz attı ve gergin bir şey ifade etmediğini fark etti... Bu bir sahne miydi?
Lu Hao biraz gülmek istedi ama annesi yanındaydı. Bunu düşünerek yine de geri çekildi.
"Koç Zhang ile git. Dersten sonra seni alacağım. Yarı yolda dersi atlamayı düşünmeyin, yoksa doğrudan geceleri yemek yapabilirsiniz. Shi Shiran annesinden tehditkar bir söz bıraktı ve gitti.
"Sen, annen oldukça esprili."
"...Uh-huh."
Zhang Xiaosong, Landing Hao'yu mekana götürdü ve yol boyunca kendini kısaca tanıttı. Başlangıçta Lu Hao, Zhang Xiaosong'un kekelemesi nedeniyle birkaç kez kahkahalara boğulmak istedi, ancak mekana yakın olduğunda, siyah spor giyimli çocuğu gördü ve açıklanamaz bir şekilde etkilendi.
"Koç, adı ne?"
"Kim?" Koç Zhang, Lang Hao'nun gözlerini takip etti ve baktı, "Ah, o bir yıldız, bir yıldız--"
Bu gerçekten zor.
"Xingze, adı Chen Chen, Chen Xingze." Koç Zhang sonunda Chen Xingze'nin adını okudu. Lu Hao kendi başına birkaç kelime söyledi.
Chen Xingze...
Badminton sınıfında beş kişi var. Lu Hao ortaokul ikinci sınıfta. Sınıfta büyük olması gerektiğini hissediyor. Koç ısınma egzersizleri yaparken gizlice Chen Xingze'yi hedefledi. Chen Xingze onunla aynı yaşta görünüyor, yoksa biraz daha yaşlı olmalı mı? Diğer üç öğrenci açıkça nispeten genç. İkisi hala ilkokulda olmalıydı ve geri kalan öğrenci sadece ortaokulda olmalıydı.
Lu Hao tek başına saçma sapan düşünürken, Chen Xingze gizli bakışlarını fark etmiş gibiydi. Yanlışlıkla, Lu Hao düz sulu gözlere baktı ve hızla ondan uzağa baktı. Chen Xingze'nin gözleri uzun kalmadı ve doğal olarak uzaklaştı. Lu Hao tekrar baktığında, Chen Xingze'nin olağandışı hiçbir şeyi yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Third Rose [MTL] [BL]
Non-FictionGençliğin iniş ve çıkışlarında gezinen, cinselliğini ve hayatındaki en önemli ilişkileri keşfederken bir çocuğun yolculuğunu takip eden sıcak, şefkatli, olgun bir hayattan kesit hikayesi. Gerçek hayattan uyarlanmıştır. Bölüm sayısı: 41