27

1 0 0
                                    

Telefonu kapatan Chen Xingze, sokağın köşesinde kayboldu.

Mi Sheng ona sordu, "Eve gitmek ister misin?"

Chen Xingze başını salladı.

Geç oldu. Mi Sheng Chen Xingze'yi çekti, iki cadde yürüdü ve kalacak bir otel buldu.

Chen Xingze'nin ruhu yok gibi görünüyor.

"Ağlamak istiyorsan, sadece ağla." Mi Sheng dedi.

Chen Xingze hala başını salladı.

Mi Sheng ön bürodan bir kutu bira teslim etmesini istedi ve Chen Xingze'ye, "Biraz ister misin? Rahatsız hissettiğimde içiyorum. Sarhoşken her şeyi unutuyorum. Hayatta kalmak için bir gün.

Chen Xingze, keder dökmek için alkol kullanan bir karakter değildi, ama bugün bir istisna. Acilen kendini felç edebilecek bir şeye ihtiyacı var.

Chen Xingze birbiri ardına şişe içti. Şarap soğuktu. Çok hızlı içti, bu da midesini tahriş etti. Bir süre sonra banyoya koştu ve kustu. Mi Sheng sırtını okşadı ve "yavaşla, kustuktan sonra yat" dedi.

Chen Xingze o kadar sarhoştu ki sana ve bana söyleyemedi. Kustuktan sonra içmeye geri döndü ve şarabı Misheng'e itti ve birlikte içmesine izin verdi.

"Vücudumdaki yara henüz iyileşmedi." Mi Sheng fısıldadı, "Şimdi içemezsin."

Chen Xingze aniden öfkesini kaybetti ve şarabı şiddetle masaya koydu. Mi Sheng içini çekti ve fısıldadı, "Tamam, tamam, seninle içeceğim. Kızma."

Alkolün etkisi altında, Misheng'in ilacı uyguladığı yara kaşınmaya başladı. Ona dokunmaya cesaret edemedi ve sanki sokulmuş gibi yavaş yavaş acıya kaşındı.

Bir kutu şarap çabucak bitti. Mi Sheng acıya katlandı ve Chen Xingze'nin yatakta yatmasına yardım etti. Chen Xingze'nin omzunu okşadı ve onu uyuttu. Bir süre sessizlikten sonra Chen Xingze'nin uyuduğunu düşündü. Elini bırakır bırakmaz nazik bir hıçkırık duydu.

Mi Sheng yan tarafını kapattı. Chen Xingze gözlerini kapattı ve gözyaşları burnunun köprüsünde bir gözyaşı çukuruna dönüştü.

"Ağlama. Bu kadar uzun süre ağlamaktan bıktın mı?" Mi Sheng sordu.

Chen Xingze sarhoş bir rüyada yumuşak bir şekilde, "Ayırmanın 10.000 yolunu düşündüm, sadece bu, asla, asla..." dedi.

Mi Sheng'in ince parmakları Chen Xingze'nin yanağını okşadı.

Chen Xingze mırıldandı, "Onunla birlikte olmadan önce, her şeyi kabul edebileceğimi hissettim. Artık beni sevmiyor... Pişmanlık duyuyor. Kızlardan hoşlanıyor... Her neyse, bırak doğa yoluna girsin, huzur içinde ayrılsın, her şey yolunda, ama neden bunu yapmak zorundasın..."

Mi Sheng on yıldan fazla bir süredir mücadele ediyor ve kalbi uzun zamandır soğuk. Sadece Chen Xingze ile yüzleştiğinde bir hassasiyet izi tutabilir.

"Ağlama. Günler ne kadar zor olursa olsun, dişlerini sımsıtır ve bitecek."

Chen Xingze o kadar sarhoştu ki bu gece olup olmadığını anlayamadı. Mi Sheng'in sesini tanıyamadı ama yine de kulaklarına nüfuz eden sözlere cevap verdi. Göğsünü kapattı ve ani kalp krizi geçiren bir hasta gibi kıvrıldı.

"Çok rahatsız edici... Ben de ölecek miyim..."

Mi Sheng'in ruh hali çok karmaşıktı. Acı çeken ve yaşamak istemeyen Chen Xingze, ama aynı zamanda gencin gözyaşlarının onunla hiçbir ilgisi olmadığını da biliyordu. Chen Xingze'ye yaklaştı ve dedi ki, "O zaman uzun süre yiyebilir ve bilgelikle büyüyebilirsin. Beni dinle ve gelecekte eski yoldan gitme. Şimdi ne kadar rahatsız olduğunu görüyorsun. Pişman oluyorsun.

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin