16. Adam bude tvůj nejmenší problém

174 6 0
                                    

Sid přišla dneska domů dřív, protože se vracela z Prahy ze semináře. Byla spokojená s tím co se řešilo a navíc to znamenalo nové finance pro jejich zoo. Když přišla domů už z chodby slyšela hádku těch dvou a pak už jen viděla plačící Lenku běžet nahoru. Měla toho tak akorát dost a tak byl čas si Petra podat. Došla až k němu a vlepila mu pořádnou facku. "Takže dvě věci. Zaprvé přestaň se chovat jako malej kluk a konečně si poctivě přiznej v čem je problém. Zadruhé Petře, jestli jí ublížíš tak Adam bude tvůj nejmenší problém." "Sid omlouvám se, to jsem nechtěl, nic z toho jsem nechtěl, ale..." "Ty a Adam jste si tak podobní, až to hezké není a jestli myslíš, že ta strategie co používal Adam u tebe funguje tak jsi debil." Petr se na už klidnou Sid díval a konečně mu to došlo. Ona to věděla, možná ne všechno, ale vycítila proč se k Lence tak chová. "Nemám právo na to ani myslet." "Posloucháš se vůbec? Nejdřív si odpověz na otázku jestli ano nebo ne. Pokud je odpověď ano, přestaň hledat výmluvy a začni se chovat normálně." "Omlouvám se Sid." Petr sledoval jak přikývla a vydala se zřejmě uklidnit Lenku. Mohla mít pravdu, že hledá jen výmluvy místo toho, aby to zkusil? Upřímně ho Sid vyděsila, nečekal by to od ní.

Sid došla nahoru a vešla do pokoje Lenky. Jak předpokládala tak seděla na lavičce u okna a dívala se ven. Sedla si k ní a vzala jí za ruce. "Hej, no tak, bude to dobrý." "Ne nebude, protože on mě prostě nesnáší, proč mě nesnáší?" Lenka nechápala jak může být Sid tak klidná. Teď si dokonce všimla, že se usmála. "Zlatíčko, vy dva jste jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet. Možná jsi s Adamem žila tak dlouho, že už to nevidíš." Lenka se na Sid dívala a najednou jí to došlo. On jí odháněl stejně jako Adam odehnal v posledních letech každou ženskou co měl poblíž. "Takže tady nejde o mě?" Sid se usmála, protože samozřejmě, že šlo o ní, ale teď bylo důležité jim dát nějakou šanci to mezi sebou urovnat. Taková malá milosrdná lež, která jí snad pomůže dát ty dva dohromady. "Není na mě, abych ti vyprávěla o tom proč to tak má, ale možná si zkuste sednout a mluvit. On sám ti musí říct jak to bylo s jeho rozvodem." "Ty to víš? On o tom nikdy nemluvil a ani ostatní to neví." "Vím to od Adama a proto vím, že Petr je moc hodný chlap. Teď sněz ten oběd a pak si odpočiň." Lenka se natáhla a objala Sid. "Děkuju za všechno." Sid se usmála a nechal Lenku se s tím vším vypořádat. Došla do ložnice a opřela se o zavřené dveře, jestli tohle dobře dopadne tak se pak pořádně opije.

Lenka snědla jídlo a pak dál seděla na místě u okna. Nevěděla co má dělat, ale slova Sid jí dodala trochu klidu. Už tehdy jí přišlo, že se dělo něco víc než jim Adam řekl. Petr se z rozvodu sbíral až podezřele dlouho. Mohlo to všechno nějak souviset? Možná měla Sid pravdu, že se toho u Petra teď sešlo víc a on prostě reaguje přehnaně. Zároveň ona sama si to bere víc k srdci než by bylo nutné. Jenže to co cítila jí činilo tak zranitelnou. Nakonec uznala, že prostě zkusí vnímat to Petrovo chování trochu jinak a snad to pomůže. Taky měla pořád pocit, že s tím co se mu stalo je něco strašně špatně. Jak se vrátila tak měl na stole spoustu věcí a rozhodně to nebyl jen jeden případ. Jakoby jim všem něco tajil, nebo možná Adam pravdu znal a jen jim to nesměl říct. Taky se blížila doba, kdy by se měl Petr přestěhovat do starého bytu Sid. Ona tvrdila, že má moc práce, což byla trochu i pravda a tak se vyhnula akci při které mu pojedou sbalit do Prahy věci. Už dal všem na vědomí, že tu zůstane a ona si pořád nebyla jistá, že se jí to líbí. Nakonec se převlékla a rozhodla se, že se zašije v knihovně. Vzala si jednu knížku svého oblíbeného autora a stočila se do pohodlného křesla.

Petr slyšel jak někdo zašel do knihovny a nějak podvědomě cítil, že je to Lenka. Vážně to přehnal, ale upřímně nejvíc ho šokovala Sid. Ona byla vždycky taková milá jemná dívka a nejdou byla jak zuřící dračice. Taky by ho zajímalo kolik toho opravdu ví a jak to všechno vlastně má vyřešit. Jako ne, že by se jí nebál, ale upřímně byl přesvědčený, že pokud by se Adam jen dozvěděl, že si na Lenku myslí zmlatil by ho. Vždycky jí chránil, vztah co měla loni v Anglii absolutně neschvaloval a dával to dost najevo. Musí se prostě Lence omluvit a zkusit to s ní urovnat. Sid si myslí, že může být něco víc, ale on věděl, že to není možné. Ona ho vždycky brala jen jako kamaráda a tak to je pořád a on jí teď bezdůvodně ubližuje kvůli svým pocitům. Zaslechl kroky v chodbě a následně se objevila Sid. "Raul psal, že zůstane v rybníka. Celkem jsem to čekala je teplo a tak ho to tam už táhne." "Fajn a Sid ještě jednou se omlouvám, nechtěl jsem jí ublížit. Je to složité a myslím, že to úplně nechápeš." Petr si všiml jak se Sid zatvářila a pak se začala smát cestou do kuchyně. Otočil se k ní a přemýšlel co jí pobavilo. "Jak myslíš, ale to je tvoje věc. Já jen tady nechci slyšet další hádku jako byla tahle poslední a je mi fuk jak to uděláš." Petr se otočil zpátky a měl pocit, že mu něco uniká.

Skleněná princezna Kde žijí příběhy. Začni objevovat