87. Složitost vztahů

82 5 0
                                    

Petr byl v pondělí v mnohem lepší náladě než předchozí den. Sledování v Praze se dalo do pohybu a oni konečně získají potřebné informace. Taky měl informace od Marka, že ti kdo do toho byli zapojení kvůli sledování se ani nedivili koho mají sledovat. Několik lidí nezávisle na sobě totiž podezíralo jejich podezřelé z nekalých praktik. Bylo šílené, že to všechno se vlastně dalo do pohybu díky střelbě na něj. Šéf sledovací skupiny mluvil s Honzou a přiznal mu a dokonce ukázal přípravený podmět na inspekci kvůli Pokornému. Naštěstí to nestihl poslat a teď si hodlal užít odhalit úplně všechny jeho křivárny. Teď musel být jen trpělivý a čekat na zprávy. Auta všech účastníků byla napíchnutá a tak budou mít úplný přehled kde se všichni pohybují. Včerejší den a noc přinesla obrovský posun. On sám byl teď v práci, ale chystal se domů, protože měl přijet Richard. Nejdřív si s ním promluví Lenka a on sám si taky dopřeje možnost mu říct všechno čím se trápil. Zatím uvažoval jak všechno ošetřit tady ve městě a hlavně bylo čas začít připravovat setkání se Šádkem. Muselo to být tak, aby on a ostatní měli převahu a hlavně na místě, které si vyberou. Zatím se mu dost zamlouvala možnost vylákat ho na panství Štefana a tam si to s ním vyřídit. Štefan to navrhl včera a zdálo se to jako nejlepší řešení. Teď zavřel počítač a vyrazil do vily.

Během rána byla Lenka čím dál víc nervózní. Nevěděla vlastně co všechno chce Richardovi říct, ale byla si jistá, že on jí nebude soudit ať mu řekne cokoliv. Teď byla v kuchyni se Sid, která měla volno. Ona a Adam počkají než Richard přijede a pak zmizí. "Leni co se děje?" "Víš přemýšlím jestli říct Richardovi úplně všechno, nebo ne. Já s ním chci mluvit hlavně o tom co se teď děje, ale zároveň..." "Zlatíčko o je tu pro tebe a je jen tvoje věc co mu řekneš. Být tebou řeknu mu co nejvíc, protože se ti uleví. Já vím, že něco nechceš říct ani mě a já to chápu. Všichni se svým vlastním způsobem potýkáme s tím jak ten případ a Petrovo zranění ovlivnilo naše životy." Lenka se usmála a Sid objala. Teď taky zaslechl bránu a bylo jasné, že je tu Richard. Bylo domluvené, že nejdřív mu Adam ve zkratce řekne co se děje kolem Petra. Zažil toho v Afghánistánu taky dost a tak to rychle pochopí. "Vlastně se asi nejvíc těším na to, až zjistí jak to mám s Petrem." "To se neomrzí a myslím si, že bude přímo nadšený." Sid se usmála a byla ráda, že Lenka si s Richardem promluví.

Richard seděl v Adamově pracovně a zrovna se snažil zpracovat to co mu říká. Bože tak tohle se dělo, střelba na Petra odstartovala něco strašného. Teď chápal proč se Adam o Petra bojí. "Teď chápu jak jsi myslel to, že je toho víc. Jak na tom Petr opravdu je?" "Hodně s tím bojuje, ale to souvisí s další věcí o které ti řekne sám. Podívej až tohle všechno skončí asi bych si s tebou taky rád promluvil." Richard se na Adama díval a došlo mu, že tohle je horší než se může zdát. On nebyl zrovna typ na sezení s psychologem a pokud to chtěl dobrovolně tak mu to řeklo opravdu hodně. "Beru v potaz, vždycky jsem tu pro vás všechny byl." "Skvělé a teď pojď, Sid je s Lenkou v obýváku a my dva pak zmizíme ať tu máte klid." Richard stál za pár minut v obýváku a měl radost jak skvěle si Adam vybral. Sid byla úžasná žena a láska těch dvou byla vysloveně hmatatelná. Taky si všiml jak ochranitelská je vůči Lence, ta v ní měla nejen kamarádku a možná starší sestru díky věku, ale hlavně svým způsobem mámu ochránkyni. Pak už se Sid a Adam omluvili a zmizeli někam pryč. On sám si sedl na pohovku vedle Lenky. "Adam vypadá opravdu šťastně a Sid je úžasná." "Jsem kvůli nim moc šťastná a zároveň si uvědomuje jak moc byli moje minulé vztahy špatné. Někdy ti složitost vztahů dojde, až když vidíš jak to má skutečně vypadat. Život je hodně složitý a já se teď ve všem ztrácím."

Během toho co Lenka mluvila si Richard všiml jak částečně nesvá je a nevěděl přesně proč. "Loni na jaře jsem si myslela, že vím co chci a zároveň jsem začala toužit po návratu domů. Pak za mnou byl Adam v Londýně a já si potvrdila, že chci zpátky. Nakonec jsem zjistila, že se o něj už nemusím bát, protože je tu Sid. Mám jí moc ráda a on je díky ní tak šťastný. Pak jsem se rozhodla nepokračovat ve studiu a našla jsem se v práci ve sklárně." "Sice jsem tu pár měsíců nebyl, ale víš dobře, že volat jsi mi mohla kdykoliv. Mohli jsme o tom mluvit, ale mám pocit, že to není všechno. Je tu něco co tě hluboce trápí a já nevím jestli mi to chceš říct, nebo ne." "Chci to říct, ale je to hodně složité a všechno začalo už loni. Namlouvala jsem si, že to musím zvládnout a taky jsem věřila, že nemám žádnou šanci." Richard se na Lenku díval a zatím se ztrácel. Mohla mluvit o někom ke komu něco cítila? Kdysi si myslel, že byla zamilovaná do Petra, ale to skončilo už před lety. Teď zaslechl z chodby kroky a objevil se Petr. Následně zůstal v šoku, protože ten přišel a zcela automaticky se k Lence sehnul a dal jí pusu. "Ahoj Richarde, jo je toho dost co ti musíme říct." Lenka se na Richarda usmála a viděla v jakém šoku je.

Skleněná princezna Kde žijí příběhy. Začni objevovat