Lenka seděla na posteli v ložnici a na tácu kde před tím měla snídani měla položený tablet. Měla zrovna videohovor se Sid a řešily detaily stěhování a vlastně i úpravy všeho ostatního. Petr šel dolů s tím, že on už s Adamem všechno nutné domluvil včera. "Jsem rád, že to Adam zvládl zařídit tak rychle. Víš strašně jsem se bála, že Petr nebu chtít ve vile bydlet." "Zlatíčko a vidíš jak to dopadlo, prostě je tohle místo kde se oba cítíte doma. Teď to hlavní co jsem s tebou chtěla probrat. Jak chceš v pokoji upravit oblast se stolem?" To byla jediná věc co dělala Lence starosti, aby měl Petr v ložnici místo na práci. Mohl samozřejmě používat Adamovu pracovnu, nebo knihovnu jen nevěděla co by bylo lepší. "Já ti pořád nějak nevím, protože on taky potřebuje svůj prostor a já nevím jak to vyřešit." Lenka si všimla jak se Sid usmála. "No já to předpokládala, takže mám nápad. Z knihovny uděláme druhou pracovnu. K Adamovi teď nějak chodíme všichni a on tam už taky má málo klidu. Tak prostě knihy z knihovny přesuneme do obýváku. U stěny na zadní zahradu je na ní dost místa a všechno se tam vejde. Část polic se tam nechá na naše věci a přidá se pohodlný velký stůl, kde budou moct pracovat zároveň i dva lidé."
Lenka poslouchala Sid a byla nadšená, protože tohle byl dokonalý nápad. "Sid to je úžasný, protože to přesně splní to co potřebujeme. Každý bude mít svou pracovnu a my dvě, když bude potřeba může být spolu v jedné, nebo to střídat jak bude potřeba." "No tak fajn, takže to tak uděláme. Jinak chceš upravit něco u vás v ložnici?" "Dát pryč ten velký stůl, protože už nebude potřeba a dát tam nějakou stěnu kam se ze stolu dá televize a vejdou se tam fotky a třeba knížky co zrovna čteme. V tomhle ti plně důvěřuju a vím, že to uděláš skvěle." "Neboj uděláme to tak, aby se to líbilo vám oběma. Dneska už tu jsou všechny věci Petra a taky se odpoledne do bytu přestěhuje Terka. Zdeňkova firma to tam teď uklízí ať jdou holky do čistého." Lenka se usmála, prostě všechno teď bude jak má být. Trvalé změny v jejich životech jim přinesou jen víc štěstí a lásky. "Petr říkal, že Břéťa je nadšený, že se bude v domě dělat bordel jen jednou. Jeho maminka se nakonec rozhodla chodit hlídat Aničku do bytu než skončí nejhorší bourací práce." "Jo a úplně to chápu, bude tam dost hluku a navíc mají to kousek do zoo a zajistili jsme jim možnost chodit do naší kantýny na jídlo." "Děkuju Sid za všechno, mám tě moc ráda." "Já tebe taky zlatíčko a teď si ještě užívejte dovolenou." Lenka ukončila hovor a šla najít Petra.
Petr seděl dole pod pergolou a pil kávu. Lenka řešila se Sid nové uspořádání ve vile i přesun Terky do bytu. Břéťa byl nadšený, že bude moct udělat úpravy v druhé půlce domu naráz. On i jeho máma měli oba svoje byty po rekonstrukci a v druhé půlce se čekalo na konec nájmů. Všechno se to skvěle sešlo jako by zasáhl osud a všem se jim pokusil vynahradit něco v jejich životech. Lenka si dělala starosti kde bude moct pracovat, protože v bytě měl z jednoho pokoje pracovnu. Jenže teď už to nebylo nutné, jasně občas si práci bude nosit domů, ale nějak se to vždycky udělá. Určitě nechtěl zaclánět v pracovně Adamovi už tak tam chodila Sid i Lenka. Možná u nich v ložnici vyhodit ten velký stůl, dát tam stěnu na televizi a vedle menší stůl. No však ony to nějak zvládnou a on si taky umí poradit. Hlavní bylo, že budou spolu na místě které oba vnímali jako domov. Místo kam se rádi vraceli a byli tam šťastní. Teď si Lenka nesla svojí kávu a sedla si k němu. Přitáhl si jí a dal jí pusu. "Tak jak jste to nakonec vymysleli?" "Myslím si, že Sid už ten plán musela mít v hlavě déle, ale nebudu to zjišťovat." Petr se na Lenku tázavě zadíval a pak poslouchal jaké úpravy se budou ve vile dělat. No rozhodně to vypadalo, že Sid o tom už musela uvažovat.
Nakonec mu vysvětlila co a jak bude a on se usmál. "Souhlasím s tvým názorem, že to asi plánovala déle. No každopádně to zní skvěle a knihy se vejdou do obýváku?" "Skoro všechny ano, ale část zůstane v tvojí pracovně. Necháme tam knihy co má Adam ohledně armády a takových věcí a knihy o zvířatech co má Sid k práci. Knihy o skle kterých máme dost ještě po našich se dají k Adamovi do pracovny. Skvěle se tam vejdou a on v nich občas něco hledá." "No já jsem nadšený, že to všechno zařídili tak rychle, ale teď tak uvažuji, že povídání už bylo dost." Lenka chtěla ještě něco říct, ale Petr jí začal líbat a pak jí zajel rukou pod sukni. Posadil si ji na klín a dál jí laskal. Nakonec se i s ní zvedl a vyšel do jejich ložnice. Během chvilky jí zbavil oblečení a vychutnávat si každý kousek jejího těla. Petr si užíval jak mu Lenka vycházela vstříc a rozhodl se jí dneska dopřát dostatek něhy a úžasnou pomalou předehru. Pak následovalo úžasné něžné milování, které je nechalo bez dechu a on si její tělo tiskl k sobě a poslouchal jak se jí pozvolna vrací dech do normálu. Miloval jí víc než si kdy uměl představit, že bude někoho milovat. Lenka ležela na Petrovi a poslouchala jak mu buší srdce. Jich milování bylo tak úžasné, někdy plné vášně a touhy a někdy jako teď plné něhy a lásky. Milovala Petra a věděla, že to tak bude vždycky.
ČTEŠ
Skleněná princezna
Short StoryPokračování povídky Skleněný král Lenka Hrušková si užívá život a současnou situaci doma. Po tom co loni ukončila školu a začala naplno pracovat v rodinné sklárně je její život na té správné cestě. Největší štěstí jí přináší její bratr, protože mom...