Lenka si užívala pondělní den, protože se jí všechno dařilo. Měla vyřešeno všechno na svatbu a jen ladila detaily. Firma na dekorace přijede ve čtvrtek večer, aby vše nachystali. Zatím jen pár lidí vědělo, že se ti dva budou brát. Díky tomu, že se vezmou v den narozenin Sid oslava nikomu nepřišla divná. V pátek ráno se do skláren a zoo dovezou zákusky a chlebíčky. Teprve tehdy všem řeknou co se ten den bude dít. Sid s Adamem to chtěli utajit a zatím se jim to dařilo. Vlastně jen Věra věděla na jakou příležitost bude květiny chystat. Ta se zrovna taky objevila u ní v kanceláři a tak si sedly ke stolku. "Ahoj Leni, snad tě neruším od práce, ale byla jsem za Jirkou a tak jsem s tebou chtěla mluvit." "Ahoj mám všechno hotové a dnešek jsem si udělal volnější, abych zkontrovala, že je na pátek všechno připravené." "Jen jsem ti chtěla říct, že se mi podařilo sehnat ty světle fialové trsové růže o kterých jsme se bavily." "Páni tak to je super, líbila se mi i ta nehradí varianta, ale tohle bude úžasné." "Podívej kvůli téhle svatbě bych do toho Holandska pro ně jela i osobně." Lenka se na Věru podívala a obě se začaly smát. "Myslím si, že to tak máme všichni." "Tak dlouho byl Adam sám, pak se objevila Sid a všichni vidíme jak moc šťastný je."
Lenka se usmála a byla ráda, že to všichni vnímají úplně stejně. "Víš Leni, pořád si pamatuju, když Jirka tehdy přišel domů se zprávou o té nehodě. Uplynulo tolik let a podívej nakonec všechno dobře dopadlo. Ještě najdeme někoho tobě a bude to." Lenka se usmála a věděla, že musí ještě vydržet, ale pak moc ráda všem řekne, že má po boku úžasného může. "Všechno chce svůj čas a pokud by jsi v pátek potřebovala pomoct tak to nebude problém, všichni budeme ve vile." "To je moc dobře, možná pak pomoct vynosit věci z auta a pomoct složit svatební oblouk." "Tak domluveno a dekuju." Lenka si po jejím odchodu uvědomila, jak je ráda, že mají kolem sebe úžasné lidi. Podívala se do diáře a jen ještě potvrdila pár věcí a tím byla příprava na svatbu hotová. Všichni účastníci budou ve vile už od čtvrtka, aby se nikdo nemusel honit. Taky teď přemýšlela jak zařídit, aby se Sid a Adam dostali alespoň na pár dní na líbánky. Oba to sice zavrhli, že počkají až se všechno vyřeší a pak odjedou. Ona by přesto chtěla, aby si užili alespoň třeba dva dny někde sami. Takže se rozhodla dojít za Adamem.
V kanceláři ho nenašla a tak zamířila k Aleně jestli není tam a opravdu uspěla. Oba se tvářili vážně a jí došlo, že mají nějaké nové informace. "Co se děje?" "Vlastně nic moc, ale teď volal Petr. Měl naléhavý hovor od Marka. Musíme přehodnotit situaci, protože dneska ráno viděl u domu kde bydlí auto, které sledovalo Petra." Lenka se vyděsila a sedla si vedle Aleny. "Není to nic čeho by bylo potřeba se bát, ale zároveň to znamená, že musíme Marka držet dál jak jen to půjde. Očividně si někdo myslí, že by mohl něco vědět. Neboj se příčku, není to nic s čím bychom nepočítali." Lenka se na Adama podívala a trochu se uklidnila. "Znamená to jen, že teď tady dva dny nebudu a hodím na tebe víc práce." "To není problémem a jedeš tedy do Prahy?" "Jo jedu, mám tam zítra večer jednu schůzku a využiju to jako krycí historku." Lenka už jen sledovala jak se rozloučila a zmizela. "Leni fakt si nedělej starosti, protože Alena si poradí a navíc Marek i tak v práci toho může dost zjistit." "Tak dobře, já s tebou chtěla jen mluvit, že by jste se Sid mohli alespoň někam na dva dny, ale teď..." "Nedělej si s tím starosti možná něco vymyslíme." Lenka se usmála a pak šli oba k sobě. Odpoledne dojela domů a viděla už v garáži, že je Petr doma. Našla ho v ložnici a hned mu skočila do náručí.
Petr přijel do vily docela brzo a zařídil ještě pár věcí kvůli Markovi. Čekali, že by se to mohlo stát a naštěstí Marek byl zkušený polda a dával si pozor, když věděl na co. Alena teď byla na cestě do Prahy a prodlouží si tam pobyt. Obezřetnost je na místě teď víc než kdy jindy. On i Adam pravidelně kontrolovali kamerové záznamy tady a zatím bylo všechno v pořádku. Chtěl zrovna jít dolů, když přišla Lenka a skočila mu do náručí. Bylo mu jasné, že je rozrušená, políbil jí a pak ji jen pevně držel. Nakonec si s ní v náručí sedl na postel. "Neboj miláčku, všechno je v pořádku a není to nic s čím si neporadíme." "Dobře, ale já se vážně lekla. Mám o tebe strach o vás všechny mám strach." "Mluvil jsem s Markem a vypadalo to jen jako obyčejná kontrola, protože auto tam bylo deset minut a odjelo. Jen si někdo ověřuje, že je Marek doma a nic nepodniká." Lenka přikývla a pak Petra políbila. Nechala ho jít dolů a sama si šla dát sprchu. Přemýšlela jak moc si má opravdu dělat starosti. Když sešla dolů slyšela Petra s Adamem jak to řeší. "Ten strach si bude dělat, než se to uzavře. Hlavní je, že na to Marek přišel." "To každopádně a mám takové podezření, že Alena si to vlastně moc užije." Lenka slyšela jak se oba začali smát a to jí opravdu uklidnilo. Došla k nim a sedla si k Petrovi, který jí hned objal. Nakonec si společně užili báječný večer.
ČTEŠ
Skleněná princezna
PovídkyPokračování povídky Skleněný král Lenka Hrušková si užívá život a současnou situaci doma. Po tom co loni ukončila školu a začala naplno pracovat v rodinné sklárně je její život na té správné cestě. Největší štěstí jí přináší její bratr, protože mom...