Petra uprostřed noci vzbudil telefon. Byl to Břéťa a bohužel zvonění vzbudilo i Lenku, která si taky sedla na posteli. Přijal tedy hovor a přemýšlel co se děje, protože bylo krátce před půlnocí. "Ahoj Petře, promiň za vzbuzení, ale musíš se rychle rozhodnout a vybrat místo střetu. Šádek je na cestě k nám do města, teď mi to volal Milan. Upozornila ho sledka, že vyjel a teď je tak půl hodiny od dvora." Petr se podíval na Lenku a ta okamžitě pochopila. "Jdu vzbudit Adama." Na to rychle vyběhla z ložnice. "No dalo se to čekat, ale pořád jsem doufal, že to tohle nebude nutné. Myslím si, že jsem našel dokonale místo. Ten starý dům na konci města jak jsme tam řešili ten případ." "To zní jako plán a jak ho tam chceš dostat?" Než stihl Petr něco říct už tu byl Adam. A konec hovoru slyšel. "Počkáme si na něj, víme jaké má auto a prostě ho z něj vytáhneme a dovezeme na určené místo. Musel si v databázi nechat zjistit kde bydlíš a tak bude chtít být u tvého bytu." "Adam má pravdu. Břéťo ty prosím jeď na místo setkání my zařídíme zbytek." "Rozkaz, budu tam a buďte opatrní." Petr položil telefon a vstal. "No takže spánek se holt odkládá." "Seženu ostatní a sejdeme se dole."
Lenka stála v ložnici a dívala se jak se Petr rychle obléká a chystá se pryč. "Budete v bezpečí?" Petr vzal její tvář do dlani a dal jí pusu. "Miláčku neboj se, protože on o nás neví a tak máme moment překvapení. Určitě budeme ve spojení neboj se o nás, miluju tě." "Taky tě miluju." Petr si rychle vzal zbytek oblečení a z trezoru v ložnici si vyndal služební zbraň. Spolu s Lenkou vyšel na chodbu a viděl, že Adam už taky jde. Oba byli celý v černém a Sid tak jako Lenka měla na sobě župan. "Alena i Láďa už jsou na cestě. Pokryjeme prostor před domem kde máš byt. Je štěstí, že jste byli dneska tady." "Dobře a Břéťa psal, že už je Šádek těsně před městem a on už je taky skoro na místě. Milan nabral státního zástupce a jsou dvacet minut za ním, takže dorazíme skoro nastejno." Petr dal Lence ještě pusu když byli dole v chodbě a vydal se do garáže. Adam mezitím zašel do pracovny a vzal připravenou složku. Měli tam všechno, aby ho mohli přesvědčit, že je všechno jinak. Lenka dala ještě Petrovi pusu a pak sledovala jak to samé udělala Sid s Adamem. Oba zašli do garáže a pak už jen zůstaly obě stát samy v chodbě. "Budou v pořádku jsem si tím jistá." "Já taky Sid." Nakonec se obě vypravily do obýváku.
Petr seděl vedle Adam v jeho autě a sledoval dění před jeho domem. Za rohem byla Alena, která sem došla a Láďa byl v autě v řadě před nimi. Čekali na prvního hráče, kterého bude potřeba získat, aby rozbyli tuhle skupinu. Taky mu zrovna přišla zpráva a tak jí ukázal Adamovi. Jsem na místě a zbytek teď dorazil, čekáme. Usmál se na Adama a pak oba zahlédli přijíždějící auto, které zastavilo přímo u vchodu kde měl Petr byt. Mělo zhasnutá světla, ale bylo to auto které hledali. Velice rychle se koordinovali a během pár minut už stál Šádek venku u auta se stahovacími pásky na zápěstí. Petr viděl jak se na něj zuřivě dívá a začal mu nadávat. "Myslíš si, že když si mi zabil syna tak se zbavíš i mě? Mám mocné přátelé a ti mě pomstí." "Nikoho jsem nezabil, ale tady to řešit nebudeme." Adam okamžitě přijel s autem a pak hodili nezvaného hosto to zavazadlového prostoru. Ještě mu svázali nohy a dali roubík, aby mlčel. Nakonec si do auta sedli všichni a jeli směrem k místu setkání s ostatními. Alena se občas ohlédla na toho blbce v zadu jen, aby ho zkontrolovala. "On je fakt idiot si sem jen tak přijet." "No uznávám, že moc rozumu v tom není, ale čekal jsem to takže v pohodě." Alena se na Petra usmála a byla ráda, že může pomoct.
Břéťa stál venku u starého stavení na kraji města. Petrův výběr byl skvělý, tady je nikdo nebude hledat a hlavně je tu nebude nikdo rušit. Byla to samota a teď zahlédl auto, které vjelo na pozemek. Byl to Milan a státní zástupce, který měl tento případ na starosti. Milan mu doktora Kříže představil a bylo na čase jen čekat. "Už ho mají a jedou sem, objevil se přímo u Petrová domu. Omlouvám se, že jsme vás tahali z postele v noci." Doktor Kříž se zasmál. "Zaprvé je to moje práce a za druhé jsem ještě ani nespal, pracoval jsem na tomhle případu. Chci mít všechno připravené na dobu až to budeme potřebovat. Takže příkazy k zatčení a k domovním prohlídkam pak jen doplním o datum a dám podepsat soudci." Břéťa se usmál a byl rád, že mají tak dobrého spojence. Nechtěl se úplně ptát, ale Milan mu naznačil, že má doktor s Pokorným nevyřízené účty. "To je skvělé a myslím si, že tu za chvilku budou." "Přiveze ho Petr sám, nebo má nějakou pomoc." Milan se usmál na Břéťu a ten mu to potvrdil. "Má sebou další tři lidi, všechno jsou to bývalí vojáci. Zabezpečení už lepší být nemůže." Jakmile to Břéťa dořekl tak na pozemek vjelo auto a vystoupili z něj Petrovi přátelé. "Je v kufru, kam ho chcete?" Petr se na Adama usmál a pak vytáhli Šádka ven a dovlekli ho do budovy. Tam ve staré jídelně bylo ještě dost nábytku a posadili ho na jednu z židlí. Petr se na něj podíval sundal mu roubík a promluvil na něj "Takže my dva si musíme promluvit a je jen na vás jak to pro vás celé dopadne."
ČTEŠ
Skleněná princezna
Short StoryPokračování povídky Skleněný král Lenka Hrušková si užívá život a současnou situaci doma. Po tom co loni ukončila školu a začala naplno pracovat v rodinné sklárně je její život na té správné cestě. Největší štěstí jí přináší její bratr, protože mom...