19. Možnost si promluvit

150 5 0
                                    

Lenka ráno vstala brzo a sešla do kuchyně, kde si všimla, že už Adam a Sid museli snídat. Myslela si, že pojedou až kolem deváté a teď bylo teprve krátce po sedmé. Zaslechla z chodby hlasy a tak tam došla. Pochopila, že už odjíždějí. "Prcku my už jedeme chceme si ještě udělat malou zajíždku. Užij si volný víkend a prosím dohlédni na Petra." Lenka se nechala obejmout a pak zůstala se Sid sama. "Proč už jedete? Myslela jsem, že budete doma ještě na snídani." Sid se na Lenku usmála, páni dávat ty dva dohromady vážně nebylo lehké. Snad jí to pak ani jeden nebude vyčítat, protože si hlavně ze srdce přála, aby byla Lenka šťastná. "Zlatíčko využij teď ten víkend, máte možnost si promluvit. Nikdo tu nebude a ty prosím zkus Petra chápat, já vím, že si myslíš, že tě nesnáší a nemá tě rád. Jenže muži jsou v tomhle jiní a třeba si spoustu věcí vykládáš špatně. Dej šanci jemu a dej jí hlavně i sobě." "Nevím k čemu to bude, ale dobře zkusím si s ním promluvit. Já chápu, že nemůžu chtít nic víc, ale chci jen, aby to mezi námi bylo jako kdysi. Proč to tak nemůže být, mě by to přeci stačilo." Sid ještě Lenku objala a uvažovala, že pokud tenhle víkend nic nezmění prostě je zamkne do knihovny a nechá je tam, aby se stalo to co je nad slunce jasnější. To jiskření mezi nimi bylo totiž přímo hmatatelné a Petr jí to včera svým chováním jen potvrdil i když se vážně snažil to maskovat.

Lenka došla zpátky do kuchyně a vzala si snídani. Báječný linecký koláč s jablky a k tomu si udělala kávu. Sedla si k barovému pultu a přemýšlela o tom co Sid říkala. Pořád si myslela, že se mýlí, ale horší už to mezi nimi být nemohlo a tak zkusit si promluvit jako špatný plán neznělo. Koneckonců mají na to dva dny. Ona se jen začala bát, že přímé a bolestné Petrovo odmítnutí nezvládne. Musela si už konečně otevřeně přiznat, že ho miluje a moc jí bolí to, že on jí přehlíží a vadí mu i jen její přítomnost. Dojedla snídani a pak se podívala do ledničky, kde našla připravené jídlo na celý víkend. Sid jim zřejmě buď dneska ráno, nebo ještě včera večer naložila maso a na dnešek připravila pekáček s lososem, bramborami a zeleninou, který se jen musel dát do trouby. Kdysi se o Adama bála, ale díky Sid našel nejen lásku, ale ona sama našla někoho kdo jí rozumí a teď víc než kdy jindy byla vděčná za její pomoc a podporu. Mohla se jí svěřit se svým trápení a svými city, měla pro ní vždycky pochopení a otevřenou náruč. Což je asi něco co bude po tomhle víkendu potřebovat, protože i když si s Petrem promluví tak stejně bude mít zlomené srdce.

Petr slyšel kroky na patře a tak potichu poslouchal a čekal než Lenka zajde zpátky k sobě do ložnice. Teprve potom si šel dolů dát snídani. Už byl vzhůru přes hodinu a tak věděl, že Sid a Adam už jsou pryč a v domě je jen Lenka. Bože možná by bylo lepší zmizet do svého bytu a nechat to všechno být. Sedl si dole ke stolu s čajem a koláčem, musel uznat, že Sid vařila a pekla skvěle. Pokud by si chtěl s Lenkou promluvit tak má teď dost času i soukromí. Jenže nemůže jí říct co k ní cítí, ale možná by to mohl svést na to, že teď všechna ta zasnoubeni mu nedělají dobře. Tím vysvětlí svoje chování a konečně jí řekne pravdu o svém rozvodu. Ona to pochopí, protože je prostě soucitná a chápající. Sám se pak přemůže a bude se k ní chovat tak jako kdysi i když ho to bude bolet. Tak moc by si přál víc, ale to nebylo možné, protože ona je krásná mladá holka a co by tak asi mohla vidět na něm. Ne jen to mezi nimi urovná a pak bude trpět v soukromí. Příští týden se od tud odstěhuje a tím vyřeší to jak moc jeho tělo reaguje jen na její pouhou přítomnost. Dojedl snídani a došel si dát sprchu a obléknout se. Vzal si pohodlné tepláky a tmavo šedé tričko. Byl rád, že tělo už ho poslouchalo a nemá už ani žádné bolesti.

Jakmile sešel dolů tak si všiml Lenky, která byla v kuchyni a měl chuť tak akorát jít zase nahoru. Stála s hrnkem v ruce u jednoho z oken u terasy a dívala se ven. Měla na sobě volnější černé tepláky a upnuté modré tričko, taky měla vlasy volně rozpuštěné. Často je nosila stažené, ale jemu se tak moc líbila v rozpuštěných. Sakra musí s tím okamžitě přestat. Nakonec se rozhodl a vešel do obýváku. "Ahoj, všiml jsem si, že Sid a Adam už odjeli." Lenka se na Petra otočila a měla co dělat, aby hrnek co držela neupustila. Vypadal tak skvěle a měl ještě jemně vlhké vlasy ze sprchy a jí se z toho podlomila kolena. "Jo už jsou pryč, ještě si něco naplánovali a já se upřímně ani moc neptala co." Lenka se usmála a dívala se jak si Petr sedl na pohovku. "Leni, můžeme si prosím promluvit. Vím moc dobře, že se od doby co tu jsem chovám jako idiot, ale asi ti potřebuju něco vysvětlit." Petr si všiml jak ostražitá je a že asi i váhá. "Tak dobře, možná mi konečně vysvětlíš proč se ke mě tak chováš a co jsem ti udělala." Lenka si došla sednou k Petrovi a sedla si tak, že si nohy objala rukama a dívala se na něj. "Je toho dost co nevíš a měl bych začít svým rozvodem. Jana mě podváděla a tím to jen začalo."

Skleněná princezna Kde žijí příběhy. Začni objevovat