38. Hrozba v pozadí

154 6 0
                                    

V obýváku bylo úplně ticho a Lenka pevně držela Petra kolem pasu a nechala ho, aby jí objímal kolem ramen. Všichni byli ještě v šoku z informací ohledně jejich vztahu a hlavně toho jak to měl s rozvodem. Jenže teď přišlo to hlavní, kvůli čemu je sem pozvali. Všimla si jak se Láďa podíval po Adamovi a ten přikývl. Úplně neviděla na jeho telefon, ale tipovala, že Štefan který byl připojený přes videohovor taky pozorně poslouchá. "Bohužel případ který jsem naposledy v Praze řešil byl jen špička ledovce. Měl jsem z toho špatný pocit a tak jsem chtěl vědět co mi uniká a našel jsem drobnou spojitost s dalším loňským případem. To nejdůležitější na tomhle všem je, že v tom jedou lidé od policie." Lenka Petra ještě pevnější objala a taky cítila jak jí Sid dala ochranitelsky ruku na záda. Jako první se vzpamatoval Láďa. "Je mi jasné, že Adam to ví a to je jedině dobře. Je to někdo z tvého oddělení, nebo z jiného? Taky asi tipuju správně, že to všechno je důvod proč jsi se nechal přeložit." "Ano Adam to ví od doby co byl v Praze, respektive věděl, že to smrdí. Pak jsem mu postupně řekl pravdu a taky jsem díky němu a hlavně i díky pomoci Sid našel další souvislosti. Tady nejde jen o dva případy a celé je to mnohem složitější."

Během následují hodiny Petr s pomocí Sid a Adama vysvětlil ostatním co všechno se stalo a jak moc složité to všechno je. Řekl jim všechno o souvislostech s případy tady z města a hlavně té loňské vraždě u které Sid pomáhala chytat zvířata. Alena šokovaně poslouchala Petra a to jak jim vypráví celý ten spletitý případ. Proboha chybělo tak málo a mohl zaplatit životem kvůli křivým plodům. "Jen si to ujasním je tu několik propojených případů a ty zatím nevíš úplně přesně jestli to končí u Pokorného a Krátkého, nebo je v tom někdo další. Taky je tu možnost, že jsou další případy, které do toho všeho můžou ještě zapadnout." "Ano Álo je to tak a tohle všechno, tahle hrozba v pozadí byla hlavní důvod proč jsem se snažil držet od Lenky dál. Pořád se bojím, že jsem ohrozil jí a možná i vás všechny ostatní." "My všichni ti samozřejmě pomůžeme a ochráníme se navzájem. Nejdůležitější teď je, že jste vy dva spolu, protože jste šťastní a spokojení. Všechno ostatní se vyřeší a moc mě mrzí čím vším jsi si musel projít. Nejen poslední měsíce, ale od té střelby jsi se potýkal s tím, že někdo zradil a ty jsi postupně zjistil, že jsou to další plodové." Alena se nechala obejmout od Jitky a bylo jí zle. Teď doslova litoval, že před tím vůbec vyváděla i když to bylo všechno v přátelském duchu.

Sid stála v kuchyni a připravovala zbytek věcí na oběd. Brambory na kaši už se jí vařili a žampiony a cibulky už měla hotové a přidané do omáčky. Armádní jednotka i s pomocí Štefana dávala dohromady možnosti jak pokračovat. Lenka jí pomáhala a naproti nim seděla Jitka, Adélka a Raul. "Vážně jsem se chvíli bála, že Adam jí do toho sněhu bude muset hodit." "Adél to já taky, ale Adam byl na to připravený, protože mu bylo jasný, že se neudrží." Od pohovky se ozval Petr. "Já jsem Adamovi vděčný, že jí držel dál, protože mi stačí když mě mlátíš ty." Sid si všimla jak se Alena zarazila. "Ona tě mlátí, kdy tě zmlátila?" "Měla poněkud jasný názor na moje chování k Lence a vrazila mi kvůli tomu pořádnou facku." "Sid moc hezký, to se mi líbí." Sid se na Alenu usmála a vrátila se k lidem kolem ní. "Fakt jsi ho praštila?" "Jo naštval mě a byla jsem frustrovaná." Nakonec měla oběd hotový a všichni se přesunuli ke stolu, kde si nechali do podrobna vysvětlit jak to vlastně mezi Petrem a Lenkou celé začalo. Lenka teď zrovna líčila chvíli, kdy se s Petrem hádali a následovala ta facka. Pak přešli na víkend kdy jim Sid zajistila možnost si promluvit a tím dát šanci svojí lásce. "Takže zlato jak vidíš moje Sid je úspěšnější než ty a možná je to tak lepší." "Fajn jsem potažená, ale nevadí mi to. Oba vypadáte tak šťastně, že je všechno odpuštěno."

Lenka poslouchala jak při obědě taky řeší možnosti jak Petrovi pomoct s pátráním. "Celé to ještě po obědě projdeme a uvidíme na co přijdeme. Strašně mi vadí, že jsi si tím musel projít a jak a kdy do toho chceš zasvětit Břéťu a tvoje kolegy z Prahy?" "Hele Láďo já nevím, původně jsem jim to chtěl říct najednou, ale možná zajedu do Prahy za Markem, nebo ho pozvu sem. To nebude nikomu divné a já budu mít možnost s ním mluvit a zatím si ověřit co se na oddělení děje a hlavně že nepatrná na vlastní pěst." "S tímhle souhlasím a vypadá to jako skvělý plán. Všechno znovu projdeme a Štefan je v záloze kdybychom ho potřebovali. Teď jen má prostě moc práce na statku." "Je to jeho živobytí a tak to naprosto chápu. Já jsem hodně pokročil díky Sid a tomu co dokázala zjistit z pražských případů. Musí v tom být šílené peníze." Peter držel Lenku za ruku a strašně moc to pro něj znamenalo. Díky ní věděl, že tohle všechno zvládnou. Musí jí ochránit a věděl, že kamarádi mu pomůžou. Adam pozoroval lidi kolem stolu a byl rád, že jim řekli celou pravdu. Nejen o případu a vztahu těch dvou, ale i všechno o Petrově rozvodu. Hrozba tu byla pro Petra pořád, ale teď bude mít podporu díky které se soustředí na případ a oni se soustředí na bezpečnost jich všech.

Skleněná princezna Kde žijí příběhy. Začni objevovat