71. Tajná schůzka

69 5 0
                                    

Petr přecházel v obýváku a uvažoval jak moc je vděčný, že má kolem sebe lidi kteří ho podporují. Teď čekali na Marka a Břéťu, kteří za pár minut dorazí. Naštěstí Břéťa byl víc než ochotný pro Marka do Prahy dojet a bezpečně ho přivést. Nemusel mu ani sáhodlouze vysvětlovat proč, on sám okamžitě pochopil, že pokročili v pátrání a je potřeba se domluvit na dalším postupu. Podíval se na Lenku, která byla se Sid v kuchyni a chystaly věci. Alena s Jitkou už taky byly u sebe doma, protože jak Ála prohlásila teď nejsou třeba. Jakmile všechno domluví bude čas, aby se zapojily. Včera to zrovna moc nezvládl, ale naštěstí Lenka tu byla pro něj a on si stále víc uvědomoval jaké má štěstí. Úplně se v tom všem včera ztratil, ale naštěstí ona to celé chápala a dokázala ho z toho vytáhnout, tedy alespoň částečně. Teď se ozvala brána a Adam pustil auto na pozemek a šel pro návštěvu. Petr se podíval na Lenku a ta se na něj krásně usmála. Taky mu ještě došla dát pusu. "Jsem tady, kdyby cokoliv jsem tu." "Miluju tě Leni." Zatím se domluvili, že jejich vztah zůstane dál tajemstvím. Nebylo to protože by Markovi a Břéťovi nevěřil, ale čím méně lidí to teď vědělo tím lépe. Zaslechl z chodby hlasy a tak nechal jít Lenku zpátky za Sid.

Marek měl od včerejška zvláštní pocit a jak zjistil tak Břéťa na tom byl úplně stejně. Jakmile mu Petr zavolal s tajnou schůzkou souhlasil okamžitě. Bylo jasné, že pokročili v pátrání a muselo to být zlé, když potřeboval, aby se sešli okamžitě. Břéťa ho vyzvedl v Praze a bezpečne přivezl sem. Teď přijeli oba k Adamovi domů a on je vedl do domu. Tam se oba s Petrem přivítali a sedli si na pohovku. "Musím říct, že mě ten tvůj hovor včera dost vyděsil." "Věř mi, že to je nic proti tomu co jsem včera zjistil já. Nebudu chodit kolem horké kaše. Máme tři nové případy z Ústí, protože Sid se je podařilo získat. Dva jsou stejné jako známe, ale třetí je vražda. Zároveň podle zprávy je oběť synem muže, který nás sledoval." Břéťa se podíval na Marka a uvažoval, proč tahle informace Petrem tak hluboce otřásla. Vždyť to byl obří posun, ale on vypadal nešťastně. "To je snad, ale dobrá zpráva ne? Pokud víme kdo ten chlap je. Ovšem zůstává otázka proč jim pomáhá, když ty zločiny stáli jeho syna život." Petr se nadechl a byl čas vyložit zbytek karet. "Máme už dost přesnou představu proč jim dál pomáhá a navíc si myslíme, že v tom Šádek jede s Pokorným od začátku. Ta oběť Tomáš Slovák je muž se kterým mě podváděla moje bývalá žena."

V obýváku se rozhostilo úplné ticho a Marek se jen šokovaně díval na kamaráda. Bože to ne, jak jen se to mohlo stát. Teď taky spolu s Břéťou poslouchal celou tu historii okolo konce Petrova manželství. Znal jen část a teď ho zbytek úplně dorazil. Taky jim teď Adam ukázal složky případů a vysvětlil jim co a jak. "Petře tohle všechno mě moc mrzí a chápu, že tě to nepotešilo. Rozhodně souhlasím, že to všechno dává smysl a vážně nám to asi dá určitou výhodu." "Marek má pravdu, pokud se nám podaří Šádka přesvědčit jak to bylo tak bude dobrý svědek. Jinak jsi v pohodě kvůli té spojitosti?" Petr se Břéťu podíval a přikývl. "Dneska už ano, ale uznávám, že včera mě to dost semlelo. Teď se jen musíme ujistit, že už máme všechno pohromadě a nic nám neuniklo." "Jak se dívám na tu časovou osu tak mi připadá, že máte pravdu v tom, že si to vždy musí tak půl roku předem připravit a pak se přestěhovat. Možná by stálo za to zjistit kam teď jezdí hlavní hráči." "Máš pravdu Marku, ale to už nebude na nás. Teď jsme dali dohromady případ, který otřesne spoustou oddělení a zároveň snad rozbije velkou zločineckou buňku." Petr se díval jak Břéťa s Markem studují zbývající případy z Ústí. Oba se přiklonili i k jejich teorii, že to na komplice hodili. Teď museli najít možnosti jak tu buňku rozložit ze vnitř.

Adam poslouchal jak se řeší další postupy, když Markovi zazvonil telefon a bylo to neznámé číslo. Marek dal radši telefon na reproduktor. "Kovář. Kdo je to?" "Marku to jsem já Honza, mám nový mobil na předplacenou kartu. Nějak mi přišlo, že tohle nechci řešit normálně." Petr se po ostatních podíval, no bylo vidět, že Honza se rychle oriontoval. Ten rozhovor tehdy ráno s Markem nesl svoje ovoce. "Super přístup a co se stalo?" "Vlastně nic důležitého, ale možná by tě to mohlo zajímat. Dneska ráno řešila hlídka rvačku, byli v ní zapleteni kapitán Krátký a jeho švagr kapitán Husar." "Počkej oni se porvali a víš proč?" "Samozřejmě, že ano, na to jsou přece drby. Zdeněk si švagra podal, protože jeho sestra zjistila, že jí manžel podvádí. Zatím se neví kdo je ta žena, ale rozhodně se bude chystat rozvod." Marek se podíval na Petra a nevěděl jak moc to u něj otevřelo staré rány. Naštěstí se usmíval. "No tak tomu říkám informace. Víš ono nám tohle asi dost pomůže. Vydrž chvilku." Marek vypnul mikrofon na telefonu. "To znamená, že Zdeněk by teď mohl mít větší motivaci nám pomoct." "Souhlasím s Petrem tohohle je ku prospěchu a jak chceš řešit Honzu?" "Dej to nahlas." Petr věděl, že nadešel čas začít řešit další postup. "Honzo to jsem já Petr. Teď ti to nemůžu vysvětlit, ale příští týden čekej na instrukce od Marka a tento telefon si nech." "Dobře beru na vědomí a vlastně ani nejsem v šoku." Petr se podíval po ostatních a bylo na čase přejít k další části plánu.

Skleněná princezna Kde žijí příběhy. Začni objevovat