bölüm 1

34.2K 808 153
                                    

Düzenlendi:

Herkese Merhaba arkadaşlar

Kitabımı düzenleme kararı aldım elimden geldiğince zaman buldukça her gün en az bir bölümü düzenleyeceğim. Bu dönemde bölümleri kaldıramayacağım. Okumaya başlayan okurlarım devam ede bilsin diye

Yayınlama tarihi : 14.02.2024
Düzenleme tarihi: 13. 11.2024


Merhaba ben Naz Arslan 29 yaşındayım, yaklaşık 4 yıldır savcıyım. Ankarada tek başıma yaşıyorum .
Ailem Mardinde ,bende eskiden onlarla yaşıyordum ama 2 yıl önceki davamdan sonra abilerimin özellikle, Baran abimin ısrarı sonucu buraya taşındım.

İki yıl önce aldığım dava bir kadın cinayet davasıydı davada kadının haklı olduğu ortaya çıktı ve ondan yaşama mutlu olma hakkını çalan herkes ait olduğu yere parmaklıklar ardına gitti. Ama bunun sonucu olarak yakınları beni tehdit etmeye başladılar abilerimde çözümü beni uzağa göndermekte buldu . Bu sürede de onlar beni koruyup bu işe çözüm bulacaktılar. Öyle de oldu .

Artık bu gün burada ki son davamın dosyasını da kapatıp Mardine aileme döne bileceğim .
Bu yüzden dün gece uyumadım dosyayla ilgili çalıştım sağ olsun yakın arkadaşım ikizim gibi gördüğüm Batuhan da bana yardım edip yalnız bırakmadı. Kendisi şu an salondaki koltukta uyuya kalmış . Yavaş bir şekilde uyanmamasına dikkat ederek üstüne battaniye örttüm . Hazırlanıp evden çıkmam lazım.

( sadece tek kolye düşünün)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( sadece tek kolye düşünün)

Her zamanki gibi takım elbiselerimden birini giyinip, sade makyaj yapıp belime kadar uzanan sarı saçlarımı salık bırakıp uçlarını kıvırdım ve evden çıktım .
Arabama binip adliyeye geçip oradan da direkt Mardine gideceğim.Çok özledim Mardini,ailemi ve arkadaşlarımı.

Yarım saat sonra adliyeye vardım hemen işlerimi hall ettim ve haklı tarafın kazanması için elimden geleni yaptım. Yine bir kızın okuma hakkı elinden alınıp evlendirilecekti ama ben elimden geleni yaptım ve o kız artık rahatlıkla hiç bir şey düşünmeden okuyacak. Kız ailesinden alınıp yurda verildi bende ne zaman neye ihtiyacı olursa beni aramasını söyleyip adliyeden çıktım.
Yine bir kız hayellerine bir adım attı.

Şimdi hava alanına gide bilirim.Dünden bavulum hazırdı zaten. Aileme,özellikle Baran abime süpriz yapacağım.

Çok mutluyum.Trafiğe takılmadan hava alanına gitmeye çalışıyordum bu yüzden arabayı dikkatsiz sürdüm ve ışıklardaki diğer araca çarptım.

Neden bennn!!!
Şimdi uğraş dur umarım sahibi anlayışlıdır da çok uğraşmam.
Sakin adımlarla arabadan indim ceketimi düzeltip arabamın önüne ilerledim.

Karşı araçtan da benim yaşlarımda bir kız ve bir erkek de çıktı yanlarına varır varmaz kız bağırmaya başladı.

" dikkat et sene körmüsün? görmedin mi koca arabayı " diye bağırıp durdu esmer güzel benden uzun bir kızdı

Savcının ailesi (Gerçek ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin