Bölüm 35( tehtid)

6.7K 285 14
                                    

Medya : Naz Arslan

Yazardan:

Naz Murathan ile konuştuktan sonra komodinin üstündeki bilgisayarını alarak şimdiye kadar kendisinin ve Efe'nin topladığı bütün bilgileri ve kanıtları inceledi.

Kendini o kadar kaptırmıştı ki telefonunun çalmasıyla başını bilgisayardan kaldırdı.

Arayan Murathan'dı. Göreve gitmeden önce arayacağını söylediğini hatırladı Naz. Telefonu açıp sevdiği adamı dinledi.

" Alo güzelim uyandırdım ama gitmeden önce sesini duyayım dedim"

Naz gülümseyerek konuştu " yok sevgilim uyumuyordum ayrıca aramasaydın da kızardım"

" niye uyumuyordun sen saat iki olmuş "Murathan kaşlarını çatarak sordu.

" bazı işlerim vardı onlarla ilgileniyordum"dedi ılımlı bir sesle. Murathanın onu düşünmesi çok hoşuna gidiyordu.

" tamam güzelim benim çıkmam gerek hakkını helal et" diyerek  daha sakin bir tonda konuştu.

" Allaha emanetimsin sevgilim"
Naz buruk bir şekilde konuşmasını anlamıştı Murathan ama alışmaları gerekti bu duruma. Çünki Murathanın hayatı böyle olacaktı bir ömür.

" seni seviyorum güzelim "
" seni seviyorum sevgilim "

Diyerek konuşmayı sonlandırdılar.
Naz kısa bir süre telefon ekranına baka kaldı. Sonra kendini toparlayarak araştırmalaına geri döndü.

Gün içerisinde Batu Almiradan aldığı bütün dosyaları Naza atmıştı.
Naz elinde olan bilgilerle sabaha kadar araştırmıştı. Maksat Yıldırım ailesindeki iyi olan insanlar zarar görmeden terörle bağlantıları olanları kanıtlarla birlikte adalete teslim etmekti.

Aynı zamanda Emir abisi ve Zerda hanımı sağ salim Türkiyeye getirmek. Bu yüzden Naz en kısa zamanda bu işi çözmeği kendine görev edinmişti.

Eğer mutlu olmak ve korkmadan yaşamak istiyorsa bu üç aşiretin aralarını düzeltmek zorunda.

Aslında bütün bu mesele Zerda hanımın büyük abisinde çözülüyor.
Ve bu meselenin Zerda hanımın ölümü ile ilgisinin olmadığını düşünüyor Naz.

Aklına gelen fikirle hemen Zerda hanımın en büyük abisinin geçmişini araştırdı.

Kendisi 24 yaşında aşiretlerinin ağası olmuş. Kendi şirketini kurup yönetiyormuş. Şirketinin 6-cı senesinde çok önemli bir ihale varmış. Onunla birlikte Mustafa bey ve Boran bey de ihaleye girmiş.

Sonra ihaleyi Mustafa bey kazanmış. Bu dönem boyu Mustafa bey ve ailesi bir sürü tehtidler almış. O dönem Mustafa bey ve Zerda hanım arasında bir ilişki varmış.

Zerda hanımın ailesi bu durumu öğrenince kabul etmemişler ilk önce. Sonra bu ihale sonucu abisi Zerda hanımı Mustafa bey ile evliliğe zorlamış.

Ve bu dönem berdel konusu ile Arslan ailesi tekrar konuya dahil olmuş.  Mustafa bey ve Sultan hanım aşiret kararı ile berdel evliliği yapmış.

O dönem Zerda hanım Mustafa beyden ayrılıp intihar etmiş. Ve Mustafa bey duydukları ile kahr olmuş.  Zerda hanımın ölümünü Sultan hanıma yüklemiş uzun bir süre.

Mert abi doğduktan sonra yani üçüncü çocuklarından sonra araları düzelmiş ve mutlu olmuşlar.

Mustafa beyin hayatı bir düzene girerken Zerda hanımın ailesi kötü dönemler geçiriyormuş. Şirketleri iflasın eşiğine gelince gizli bir yatırımcı sayesinde toparlanmışlar.

Savcının ailesi (Gerçek ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin