Bölüm 38

5.2K 269 6
                                    

Medaya:Murathan & Naz

Nazdan:

Ben önce elimdeki nota sonra da güllere baka kaldım. Tam her şey yolunda derken Patron denen adam yok demişken tekrar başladı.

İyi de bu adam iyileştiğimi nereden bilebilirdi ki?

Ben öylece elimdeki nota bakarken not biri tarafından elimden alındı.
Alan kişiye bakınca Ömer abim olduğunu anladım.

Abim notu okudukca kaşları git gide çatıldı,bense bakışlarımı abimden alıp güllere öylece baka kaldım.

Abim sinirle gülleri alıp yere savurdu sonra bana dönüp " kim pu patron Naz"dedi. Öfkeli bir o kadar da sakin kalmaya çalışır bir tonda.

Yengemler abimin sinirini görünce çocukları da alıp yukarı çıktılar. Abimin elinden notu bu sefer Murathan alıp okudu. Onunda sinirlendiğini sıktığı yumruklarından anlamak hiç te zor olmadı.

Mirza abi " Ne var lan o kağıtda" deyip kağıdı sıkan Murathan'dan alıp yüksek sesle okudu.

" Geçmiş olsun savcı. Yürüyormuşsun ama çok sevinme. Patron "

Diyerek tek kaşını kaldırıp sorgulayıcı bakışlarını bana yolladı. Notda yazılanları duyunca Batu bir küfür savurup bana döndü.

" Naz bu o şerefsiz mi?" Dedi. Bense sadece düşünmekle meşguldüm.Adamla ilgili bildiğim tek şey lakabı oysa o beni her an izliyordu.

Öfkeyle bir nefes verdim ve abilerime döndüm gözlerimi teker teker hepsinin üzerinde gezdirdim. En son Batu'da durup onu başımla onayladım.

Batu bu haraketimle öfkeyle yanıma gelip kolumu tutdu " Naz ne zamandır tehtid ediyor seni?" Dedi.

Ben ise sadece düşünüyordum bugün şüpheli bir şey oldu mu diye ama aklıma hiç bir şey gelmiyordu.

Batu'ya dönüp " En son Mirhan vurulduğunda olmuştu " dedim. Ömer abim duyduklarıyla hemen bana döndü " Ve sen bunu bizden sakladın Naz nasıl yaparsın!" Diye adeta kükredi.

Bense şu an abilerimden ve sorularını dinlemekten çok düşünüyordum. Aniden aklıma gelenle " Evet evet " dedim. Evdekiler bana anlamsızca bakarken ben hemen Murat abime döndüm " abi güvenlik kameralarına bakmam lazım" dedim.

Abim bana cevap veremeden Mirza abi "Naz sorularımıza cevap ver ne yaptığını sanıyorsun kim bu patron? "Dedi.

Onlara bakıp " Benim ölüm emrimi veren sonra da Mirhanı vurup beni önce Batu sonra da sizinle tehtid etdi. Ama ne yaparsam yapayım bir türlü ulaşamadım" dedim tek nefeste.

Sonra da Murat abime hitaben " hadi abi kameralara bakmam lazım" dedim. Abim polis zaten bana yardım eder aynı zamanda Murathan da asker olduğu için şimdilik daha rahatım.

Birlikte abilerin çalışma odasına giderken Efe'yi aradım ilk çalışta açıldı " Efendim Naz "

" Efe şu Patron bana siyah gül buketi ile birlikte tehtid notu yolladı hàla yok mu gelişme?" Dedim.

O da " Naz karargahın her yerinde kameralar izleniyor köstebek bulunursa işimiz çok daha kolay olacak az daha sabret" dedi.

Çalışma odasına girer girmez Murat abim bilgisayar başına geçti. O bu günün kayıtlarını açarken Efe " Ararım seni merak etme " diyerek konuşmamızı bitirdi.

O esnada gözüm ekrana takıldı ekranda bir adam elinde güllerle gelip kapıyı çalıp yardımcıya gülleri verip gidiyor. Bu süreçte adamın yüzü sadece tek bir an görünüyor orda da şapkasını bir az eliyle oynatdığı için yüzü açılıyor.

Savcının ailesi (Gerçek ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin