Yayınlama : 15.02.2024
Düzenlendi:13.11.2024Yazardan:
Baran ve Miran konağı terk edince ,peşlerinden de Yılmazoğlu erkekleri çıktı. Miran doğruca Naz'ın doğduğu hastaneye gitti. O günkü bütün kayıtları araştırmaya başladı.Baran ise bu durumu asla kabul etmeyeceğe benziyor,aklı o kadar karışık ki şirketde çalışamıyordu bile.
Yılmazoğlu ailesinde de durum oldukça karışıktı. Mustafa Yılmazoğlu eve gider gitmez karısını karşısına alıp bütün olanı biteni anlatmıştı. Sultan hanım çocuklarına çok düşkün bir kadın özellikle de tek kızı olan Almira'ya. Ama Almira 20 yaşından beri ailesi ile ilişkisini kesip başka bir şehirde yaşamaya başladı.
Şimdi ise yıllardır büyüttüyü kızının kendi kızı olmadığını öğreniyor. Sultan hanım ağlamaya başladı" Mustafa kızımı getir görmek istiyorum,dokuz ay karnımda taşıdım onu ben nolur getir göreyim" dedi.
Mustafa bey karısına sarılıp sakinleştirmeye çalıştı" şşş sakin ol merak etme kızımı alıcam yanımıza,bizimle yaşayacak merak etme." Dedi .
Ömer " Baba ne saçmalıyorsun kocaman kız ne yanına alması , ayrıca bizde bu evde yaşıyoruz bize de bir sorsaydın. Ben kimseyi istemiyorum Almira'dan sonra bir kardeş vakası daha istemiyorum." Deyip oğlunu kucağına alıp arka bahçeye geçti.
Mirza da " baba abim haklı ben bir şımarık kız daha çekemem,ayrıca görmedin mi Baran ve Miran Arslan'lar o kızı asla bırakmaz. Yani anneme boşa ümit verme,Arslan'ların büyüttüğü kız ne olacak ahlaksızın teki sakın buraya getirme onu" deyip oda salonu terk etti.
Daha Mert ,Mirhan eve gelmedikleri için olaylara karışmıyorlardı. Mustafa Yılmazoğlu artık olaylardan Almira'ya bahs etmesi gerektiğini düşünüp onu aradı.
Almira telefonu açar açmaz" Ne var, işim gücüm var size beni aramayın demedim mi?"Dedi.
Mustafa bey derin bir nefes aldı" Almira yarın ilk uçakla buraya geliyorsun. Acil" deyip kapattı.
Sonra yıllardır aramaya yüzü olmadığı Murat'ı aradı ikinci çalışta açıldı telefon " Efendim bir sorun mu var?" Dedi Murat soğuk bir sesle.
Mustafa beyin gözünden bir damla yaş aktı oğlu ona baba bile demiyor artık. " oğlum yarın mardine dön çok önemli bir konu var" deyip telefonu kapattı ve salondan çıktı.
Naz'dan devam:
Sabahtan beri dosyalara gömülmüş bir durumdayım kafamı kaldırıp saate baktım akşam sekiz olmuş bile,kalkıp çantamı ve bilgisayarımı topluyup yola çıktım eve gitmek istemiyorum bu yüzden çiftliğe gideceğim ama üstümdeki kıyafetler uygun değil, yakındaki AVM- ye sürdüm.
Üstüme bir şeyler alıp , AVM- den çıktım ve çitliğe geçmeden markete de uğradım,yiyecek bir şeyler aldım ve çitliğe geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcının ailesi (Gerçek ailem)
Adventure(Tamamlandı) 26 yıl önce karışan hayatlar. Ailesinin göz bebeği Naz ve ailesini kabul etmeyen Almiranın hikayesi. Arslanların prenses kızı Naz aslında Biolojik kızları değilse neler olur? Peki güçlü savcı Naz Arslan bu gerçeği kabul edecek mi? Al...