Efenin yanından ayrılalı iki saat olmuştu. Ormanlık alanda yüryüşe çıkıp düşünmeye başladım.
Bu olanlar da ne demek?
Mustafa bey ne yapmış ola bilir ki bu kadar büyük bir intikam var ortada?
Yada Arslan ailesinin bu konuyla bağlılığı ne?
Peki abimler seni asla bırakmayız deyip bir günde neden ortadan kayboldu?
Gerçekten hayatım Ankaradan döndüğüm günden beri bir türlü yoluna girmiyordu. Terör konusunu Batuya söyleye bilirdim böylece vatana ihanetden müebbet alıp bir daha çəkamazdılar ordan.
Araştırmalarım zamanı Almiranın sevgilisi Canın bu ailenin oğlu olduğunu öğrenmiştim. Anladığı kadarıyla Can Almirayı bu plan için kullanıyor.
Almirayla da konuşmam lazım ama bana inanacak mı hiç bir fikrim yok.
Yinede ilk fırsatda konuşmam lazım.Ormanda yürürken aniden yine içime izlenme hissi düştü. Son bir kaç gündür bu durum böyle. Arkama bakınca yine kimse yoktu. Bende yoluma devam etdim.
Orman bana iyi geliyor düşüncelerimi daha rahat toparlaya biliyorum. Yıldırım aşiretini ilk başta açıkcası hafife almıştım. Ama mektupda iki aşireti de bu kızlar bitirecek derken neyi kast etmişti ki?
Bu işi elbetde çöze bilirim ama her kese dikkatli olmasını uygun bir şekilde anlatmam gerek.
Sonunda arabamın olduğu yere geldim. Sakince eve doğru yola çıktım. Her kes evde mi diye düşünürken Sultan hanımı aramak aklıma geldi.
" Alo kızım "
" Alo Sultan hanım ben bir şey sorucaktım"
" Tabi kızım buyur sor"
" Her kes evde mi?"
'Yok kızım daha Mirza ve Mirhan gelmedi."
" Tamam ben bir saate evde olurum rica etsem her kesi çağıra bilirmisiniz?"
" Tabi kızım sorun mu var?"
"Gelince konuşuruz Sultan hanım "Telefonu kapatıp Batuyu aradım. İkinci çalışta açılan telefonla konuşmaya başladı.
" Naber ikiz yaratık nerdesin sen?"
" İyiyim Batu eve geçiyorum sende gelirmisin"
" gelirim gün ışığım Yılmazoğlu konağı mı kendi evin mi"
"Yılmazoğlu konağı "
" tamamdır güzelim 1 saate ordayım"
" öpüyorum yakışıklı "
" bende fıstık"Sonunda konağa gelmiştim . Direk salona geçtim daha Batu,Mirza bey ve Mirhan yoktu. Her kese hitaben" merhaba kusura bakmayın sizi de topladım ama çok önemli bir konu"
Murat abime bakıp " abi ben diğerleri gelene kadar üstümü değiştirip geliyorum"
" Tamam kardeşimgit sen "Odama çıkmadan önce çoxukların odasına gitdim üçüde oyun oynuyordu. Teker teker öpüp odama çıktım ev sıcaktı bu yüzden crop ve eşofman giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcının ailesi (Gerçek ailem)
Adventure(Tamamlandı) 26 yıl önce karışan hayatlar. Ailesinin göz bebeği Naz ve ailesini kabul etmeyen Almiranın hikayesi. Arslanların prenses kızı Naz aslında Biolojik kızları değilse neler olur? Peki güçlü savcı Naz Arslan bu gerçeği kabul edecek mi? Al...