Nazdan:
Ben öylece ekrana baka kalmıştım bir silah ve o silah namlusunun ucunda Ebrar vardı.
Hayır hayır bu kadar ileri gidemezler değil mi?Hemen masada bakışlarımı Murathana çevirdim" b-ben bir ellerimi yı-yıkayayayım" dedim. Murathan da beni lavaboya götürdü.
Hemen kayıtlı olmayan numarayı aradım aradım ama açmadı. Sonra başka bir mesaj daha geldi " Uslu dur savcı bu son şans. Gelecek sefer o fotoğraflardaki hiç kimseyi sağ koymam bu günki kurbanım bir uyarıydı sadece "
Bu ne demek kime ne yaptı bu adam?
Tam o esnada ekrana Ömer abimin araması düştü. Vakit kaybetmeden telefonu açtım umarım Ebrar iyidir.
Nefes dahi almadan abimin ağzından çıkacak kelimeleri bekledim." Naz neredesin?" Sesi telaşlı gibiydi.
" Murathan ile yemek yiyicektik bir şey mi oldu?" Tedirginlikle dudaklarımdan çıktı kelimeler. O esnada içimde kopan fırtınalarla birlikte dua ediyordum.
" Naz telefon geldi Mirhan yaralanmış ne olduğu hakkında bir bilgimiz yok sende hemen gel adres atıcam" deyip kapatdı.
Bende kapıya doğru tekerlekli sandalyemi ilerletdim. Kapıda beni bekleyen Murathana"Abim aradı Mirhanı hastaneye kaldırmışlar" gözümden bir damla yaş aktı. Bütün bunlar benim suçum.
Murathan beni hemen arabaya götürdü. Hastaneye varınca Acil bölümüne gitdik. Bütün Yılmazoğlu ailesi kapıda perişan bir durumdaydı. Biz direk Murat abimin yanına geçtik.
Murathan elini abimin omzuna koyunca bize döndü hemen gelip bana sarıldı.
" a-abi durumu na-nasıl" ağlamaktan konuşamıyordum da.Abim sırtımı sıvazladı sonra da " silahla vurulmuş bizde tam olarak ne olduğunu bilmiyoruz." Dedi.
O esnada ameliyathane kapısı açıldı içeriden bir doktor ve bir Hemşire çıktı. Her kes oraya gidince Murathan da beni götürdü. Bir yandan da beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
Doktor bize bakıp " hastamıza ilk müdahele yaptık şimdilik durumu iyi odaya alacağız bir azdan " diyerek içimize su serpti.
Bir kaç saat sonra her kes teker teker Mirhanı ziyarət etdi. Karnından vurulmuş ama organları zarar görmemiş. Bende yanına girip geçmiş olsun deyip odadan çıktım. Bu iş çığırından çıkıyor artık. Eskiden hedef sadece ben iken şimdi bütün ailem risk altında.
Bu yüzden araştırmalarımı artık daha dikkatli ve gizli yürütme kararı aldım.
4 ay sonra :
Mirhanın vurulmasının üstünden dört ay geçti. O günden sonra bütün araştırmalarımı aşırı bir gizlilikle yürütdüm. Bu yüzden de bir daha tehtid mesajları almadım.
Bu dört ayda ailemle yakınlaşmıştık. Ömer Mirza ve Mirhan ile aramdaki soğukluğun büyük bir kısmını atlatmıştık.
Murathan da o günden iki gün sonra göreve çıkmıştı hàla geri dönmemişti. Onu çok merak ediyordum aynı zamanda da içim rahatdı. Çünki gitmeden önce bana geri geleceğine dair söz vermişti.
Murathan gitdikten sonra hiç kimseye fizik tedavime katılmasına izin vermedim. Aynı zamanda da doktorum ilerleme ve yahut kötüleşme durumumu da hiç kimseyle konuşmuyordu.
Onu hasta doktor gizliliği konusunda uyarmıştım. Şu an yine bir fizik tedavideydim. Düşüncelerimi doktorun sesi böldü.
" Naz ailen bunu duyunca çok üzülecek farkındasın değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcının ailesi (Gerçek ailem)
Adventure(Tamamlandı) 26 yıl önce karışan hayatlar. Ailesinin göz bebeği Naz ve ailesini kabul etmeyen Almiranın hikayesi. Arslanların prenses kızı Naz aslında Biolojik kızları değilse neler olur? Peki güçlü savcı Naz Arslan bu gerçeği kabul edecek mi? Al...