Bölüm 24( erken değil mi?)

8.2K 398 22
                                    

Medya :bölüm şarkısı

Bilinmeyen kişi:

Uzun zaman önce patron beni yanına çağırmıştı ve bana bir dosya verdi sonra da " dosyadaki kızı araştır hakkında her şeyi öğren zamanı gelince ne yapman gerektiğini söyleyeceğiz" dedi.

Dosyayı alıp odadan çıktım . Patronun yanından ayrılıp dosyayı arabaya atdım sonra bir az dolaşma kararı aldım.

Uzun zamandır bu işlerin içindeyim Arslan ve Yılmazoğlu ailesi beni en sevdiklerimden ailemden koparmıştı.

Daha çok küçüktüm 10 yaşım vardı ama dün gibi hatırlıyorum babam annem ve abim onlar yüzünden ölmüştü. Babam Yılmazoğlu aşiretinin ağası Kalender ağanın konağında kahyaydı.

Bir gün konağa baskın düzenlendi babam abim ve annem öldü bir tek ben sağ kaldım.Sonra patron beni buldu yanına aldı yıllardır bana baba oldu.

Beni yanına alınca zamanı geldiğinde bu güne kadar yaptığı iyilikler karşılığında tek bir iyilik istemek şartıyla büyütdü.

Ve bu gün o 20 yıllık iyiliğin karşılığını isteyeceyine emin oldum.
Akşam eve gelince dosyayı açıp baktın ilk sayfada bir kız resmi vardı.

Sıradaki sayfada Naz Arslan yazıyordu . 26 yaşında Mardinde doğmuş. Mardin savcısı. Bekar .
Ailesiyle yaşıyor.

Demek Arslan aşiretinin başarılı savcı kızı Naz senmişsin. Her kes tarafından sevilen söz konusu kadınlar olunca gözü kara olan Naz Arslan.

Kızla ilgili bütün bilgileri okuyup onu yakından araştırmaya başladım. Bu gün bir kutlama yemeği olacakmış Yılmazoğlu ailesinde. Naz uzun zamandır onların evinde kalıyor araştırınca Aslında Yılmazoğlu ailesinin kızı olduğunu bebekken kaçırıldığını öğrendim.

Akşama kadar Nazı takip etdim patron özellikle bu gün içerisinde peşini bırakmamamı akşam ne yapacağım gerektiğini söyleyeceğini bildirdi.

Naz adliyeden çıkınca AVM- ye gitdi Yılmazoğlu ailesi gelinleriyle bir sürü mağaza gezdi en son mağazadan çıkarken bilerek Naza çarptım.

Uzun zamandır peşinde olduğum kıza ilk defa bu kadar yakındım. Papatya kokusu adeta genzimi yaktı. Çok masum bakıyordu.

Kendime gelip Nazı bıraktım. Hiç bir şey demeden yanından gitdim . Akşam olmuştu patrondan beklediğim telefonu aldım .

Bu gece Naz Arslan ölecek!

Gece boyu Nazı izledim zaten kendi korumalarından şüpelenmiyeceklerdi. İçerde olmam çok kolay oldu. Naz Yılmazoğlu ailesinin yanına taşındığı günden beri ona yakın olmak için koruma olarak işe başladım.

Gece ilerledikce uygun anı bekledim hep. Saatlerdir beklediğim an geldi her kes dans ediyordu. Geri kalan insanlar da sahnede dans edenleri izliyordu.

Sahneye bakınca Nazda Murathan komutanla dans ediyordu. Daha önce bu adamla çok karşı karşıya gelmiştik. İşlerimize burnunu çok sokuyor bir gün sıra ona da gelicek.

Susturucu takıp ateş ede bilirdim ama o zaman kaçmam zor olucaktı. Bu yüzden silahı ateşledim sesle birlikte kaos ortamı yarandı. Her kes bir yerlere koşarken Murathanın Naz diye bağırdığını duydum.

Orayı terk edip arabamla uzaklaşmıştım ki patron aradı hasraneye gidip ölüp ölmediğine kontrol etmemi istedi.

Yoldan dönüp Arslan ailesinin hastanesine sürdüm. En yakın hastane orası olduğunu biliyordum kesin oraya götürdüler.

Savcının ailesi (Gerçek ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin