Bölüm 31( kurtuluş)

6.9K 350 15
                                    

Medya : bölüm şarkısı

Yazardan :

Murathan görev için timle bilikte Helikopterden inmişti içinde tarif edilemez bir mutluluk vardı. Bu yüzden görevi en kısa zamanda bitirip Mardine sevdiği kadının yanına gitmeyi düşünüyordu.

Nazın Mardinde olmamasından bihaber.
Ege ise Naz'ın kuzeni olduğunu cenaze töreninde öğrenmişti. Komutanını kendi kuzenine yakıştırmış üstelik aralarını yapmaya çalışmıştı. Aklına geldikce Murathan'a bakıyordu.

Ani bir kararla komutanına seslendi "komutanım " Murathan Ege'nin bu hallerine alışkın olduğu için söyle anlamında başını salladı.

Ege de aldığı onayla devam etdi" komutanım şimdi aklıma bir şey geldi de siz son iki aydır Nazın sözde mezarına gidiyorsunuz benim kuzenler ne diyor bu konuyla ilgili?"

Aklınca Murathan'ı sıkıştırmaya çalışıyordu. Murathan'ı kimsenin Naz'dan uzak tutamayacağının bilincinde olarak. Son iki ayda Murathan'ı tanıyan her kes aşkının büyüklüğünü görmüştü.

Çünki yıllardır onu tanıyan hiç kimse Murathanı bu şekilde görmemişti.
Nazın öldüğünü öğrendiğinde yıkılmış adeta dünyadan soyutlanmıştı. Kimseyle mecbur kalmadıkca konuşmuyor, görevde olmadığı her zamanını mezarlıkta sevdiği kadının mezarında geçiriyordu.

Murathan sakin bir şekilde Ege'ye döndü
" Ege sence söz konusu Naz olduğunda kimse karşımda dura bilirmi? Bunu sadece tek bir kişi yapa bilir oda Naz"

Murathanın içinde bir korku vardı ya Naz onu sevmiyorsa? Ya duyguları karşılıksızsa?

İşte O zaman Murathan hiç bir şey yapamaz sessizce geri çekilir. Çünki Naz'ı hiç bir şeye zorlamak gibi bir hakkı yok.

Murathanın içine şimdide Nazın onu istememesinin sıkıntısı çökmüştü.Sıkıntılı bir nefes alıp yoluna devam etdi.

O sırada italyaya gelen Batuhan, Miran ,Baran,Mirza,Ömer,Mert ve Murat Nazın olduğunu düşündükleri evin yolunu tutmuştu.

Yolda Nazı kaçıranların kim olduğunu bilmedikleri için hem de yabancı bir ülkede oldukları için polislere de haber vermiştiler.

Böylece polis ekipleri ile birlikte evin önüne geldiler. Kapıyı polisler çaldı kapı 50-55 yaşlarında bir kadın tarafından açıldı.

Kadın önce polislere sonra da arkalarındaki adamlara baktı .
İtalyanca kim olduklarını sordu.

Polisler de ellerinde bulunan arama iznini kadına gösterip evi aramak istediklerini söylediler. O esnada içeriden Emirin arkadaşı gelmişti.

Polislerle konuşup evi aramalarına izin vermişti sanki evin sahibiymiş gibi.
Polislerle birlikte Yılmazoğlu ve Arslan erkekleri de eve girdi. Hepsi salonda beklerken Batu da polislerle birlikte odalara bakıyordu.

Emir beyin arkadaşı da iki gün önce Naz'ın odasını boşaltdıkları için rahatdı. Çocukların odasında Naz'ın çizdiği resimden habersiz.

İki saat içinde evin her yeri karış-karış aranmış ama hiç bir sonuç elde edilmemişti. Taki çocukların odası aranana kadar. Batu polisleri izlerken çalışma masasındaki kağıtları karıştırdı.

Kağıtların içinde Naz'ın bir hafta önce kızları çizdiği bir resim vardı. Naz küçüklüğünden beri her resminin köşesine kendine özgü imzasını atıyordu. Tıpkı bu resme de atdığı gibi.

 Tıpkı bu resme de atdığı gibi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Savcının ailesi (Gerçek ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin