Yazardan:
Her kes ameliyathane'nin kapısına toplanmış doktorun ağzından çıkacak kelimeleri bekliyordu. Doktor da gözlerini her kesin üzerinde gezdirip Ömer beyde durdu.
" Hastamız kalp krizi geçirmiş ilk müdahele erken yapılmıştı zaten. Ama yinede zorlu bir ameliyat oldu. Hastamızın durumu şu anlık stabil. Uyanana kadar yoğun bakım ünitesine alacağız sonra göre bilirsiniz "dedi.
Ömer bey de teşekkür etdikten sonra Doktor ordan ayrıldı. Aradan saatler geçmişti Mustafa bey sonunda uyanınca her kes teker teker içeri girdi.
En son Naz ve Emir kaldı. Naz abisinin tereddüt etdiğini anlayınca yanına gitdi" Abi eğer sende istersen birlikte girelim mi?"
Emir ona bakarak başıyla onayladı. Birlikte içeri girdiler Naz sadece geçmiş olsun deyip geride bekledi.
Emir bey de Mustafa beyin karşısına geçti " geçmiş olsun " dedi.Mustafa bey uzun uzun onu izledi sonra da ne kadar da Zerda'ya benziyor dedi. Yıllardır acaba evladımız olsa kime benzerdi diye hep düşünmüştü. Şimdi ise oğlu karşısında duruyordu.
Mustafa bey kendini toparlayıp " sağ ol" dedi sadece. Naz onları yalnız bırakma kararı alarak odayı terk etdi.
Mustafa bey boğazını temizleyip titrek bir nefes aldı ve "o-o nasıl " dedi. Emir ilk başta anlamasa da annesini sorduğunu anladı." İyi" diyebildi sadece.
Mustafa bey onu başıyla onayladı sonra başka bir soru yöneltdi" neredeydiniz?" Emir bu soruyu cevapsız bıraktı çünki aşiret ailesine zarar vere bilirdi.
Mustafa bey de korkularını anlamış olacak ki yine başka bir şey sordu" hiç gelmişmiydin? " Emir bir noktaya daldı Yıllardır geldiği zamanlar geçti gözünün önünden.
Başını olumlu anlamda salladı ve " defalarca kez geldim" dedi . Her ne kadar sesi soğuk çıksın istese de bu pek mümkün olmamıştı.
Mustafa bey " şimdi gidecekmisin?"
Emir de ona baktı sahi şimdi ne olacaktı? Gidecek mi? Kalacak mı?
İşte bu soruya onun da bir cevabı yoktu.Batuhan Acar'dan
Aylardır hayatım benim kurduğum düzenin dışındaydı. Ve bunun tek sebebi gönlüme düşen masum yüz ve güzel bir gülüştü.
Almira hayatıma yedi aydır girmişti. Daha önce varlığını bilmediğim bu kız Naz'ın öldüğünü sandığım o dönem sığınağım olmuştu.
Nazın öldü bilindiği zaman.
Naz öleli bir hafta oluyor. Ben Naz olmadan sadece 4 yıl yaşadım zaten o zaman da onu tanımıyordum. Benim ne abim ne kardeşim var sadece Naz vardı. Hem ablam hem kardeşimdi o benim. Ama tam bir haftadır sesin duymadan yüzünü göremeden yaşamıştım.
Ben mezar başında sessiz bir şekilde ağlarken arkamda bir çıtırtı duydum.Hemen silahımı çıkarıp arkama dönünce bunun Almira olduğunu gördüm.
Silahı görünce korkup bir adım geriledi aynı zamanda dudaklarından küçük bir çığlık koptu. Hemen silahımı belime koyup ona doğru gitdim" korkma seni başka biri sandım" dedim.
O ise göz yaşlarının ıslatdığı yüzüme oradan da kıpkırmızı gözlerime baktı. Konuşmadı hiç bir şey demeden bana doğru yaklaştı uzun bir süre hiç konuşmadan sessizliği paylaştık. Ve bu bana o kadar iyi geldi ki.Almira sonra arkamdaki Naz'ın mezarına baktı.
" Biliyormusun hep Nazı kıskandım ilk başlarda başarılı güçlü bir kadındı. Ben öyle değilim en küçük rüzgarda yıkılırım sanardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcının ailesi (Gerçek ailem)
Adventure(Tamamlandı) 26 yıl önce karışan hayatlar. Ailesinin göz bebeği Naz ve ailesini kabul etmeyen Almiranın hikayesi. Arslanların prenses kızı Naz aslında Biolojik kızları değilse neler olur? Peki güçlü savcı Naz Arslan bu gerçeği kabul edecek mi? Al...