Yayınlama:15.02.2024
Düzenlendi:13.11.2024Medya Naz Arslan
Yazardan:
Arslan ailesi düştüyü şoku atlatmaya çalışıyordu. Baran kız kardeşinin şuan ne düşündüğünü tabii ki de biliyordu yine kendisini boşu boşuna üzecek.
Bilmediği tek şey kan bağının Baran için hiç önemi olmaması . Ne olursa olsun onun kardeşi Naz . Diğer kız Biolojik olarak kardeşi ola bilir ama Naz'la ailesi kalpten bağlı. Baran nasıl küçükken ağaçta kalınca,düşünce,küsünce,başı sıkışınca bir bebek gibi ağlayıp Baran'ı çağıran kardeşinden vaz geçsin ki, asla ,ne olursa olsun Nazı bırakmaz Baran ve Arslan'lar.
Baran kardeşine yaklaşıp kolunu omzuna attı" bu gece abi kardeş gecesi yapalım mı prenses? Hmm?"
Diye sordu ve Nazı da alıp odasının yolunu tuttu. O gece Naz abisinin göğsünde uyuya kaldı. Yarın olacaklardan habersiz.Yılmazoğlu ailesi Mustafa Yılmazoğlu 'dan
Akşam her zamanki gibi yemekten sonra avluda oğullarımla oturmuştuk. Kızım 9 sene önce evden ayrıldı ,sebep ise abisi Muratla yaptığı büyük kavga oldu.
Ben ve eşim Her zaman ki gibi Almira'yı haklı bulduk abileri ise Murat'ı.
Böylece evde büyük bir kavga çıktı sonuç olarak Almira Ankara'ya taşındı. Murat ise tayinini İzmir'e aldırdı.
Abileri hala Murat'ı haklı buluyor ve Almira'yı şımarık büyüttüğümüzü iddia ediyorlar. Almira tek kız olduğu içn çoğu şeyi o istemeden elinde olurdu ama hiç şımarık bi çocuk olmadı. Taki 20-ci yaşına kadar . Almira bizden uzaklaştı o zamanlar. Sebebini asla anlayamadım .
Abileri ile sürekli kavga ederdi en son ve en büyük kavga Murat'la oldu. Ve o kavga benden iki çocuğumu aldı o günden sonra ikisi de Mardin'e ayak basmadı.
Düşüncelerimden beni kahya Yusuf ayırdı" Ağam! Ağam! " kaşlarımı çattım bu ne densizlik " ne var yusuf? Bu ne densizlik? Müsadesiz buraya neden dalarsın?" Diye bağırdım.Yusuf elinde tuttuğu zarfı uzatıp " Ağam Kapıda bir adam korumalara bu zarfı verip acil size vermemi istemiş ondan acele etdim affedesin" deyip ellerini önünde birleştirdi ve başını eğdi.
Ben zarfa odaklanmışken ömer konuştu " Tamamdır Yusuf abi sen zarfı ver git sorun yok" dedi ve Yusuf'u yolladı.
Zarfı alıp üstüne baktım bir şey yazmıyordu .Mirza" Baba hayırdır nedir o? " diye sordu " Bilmiyorum oğlum üstünde de bir şey yazmıyor." Deyip zarfı açtım.
"12.04.1995
Merhaba Mustafa Yılmazoğlu kim olduğumu söylemeyeceğim,ama sen zeki adamsın anlarsın benim kim olduğumu.
Bu Mektubu sana kızın doğduğu gün yazdım şu an kızının baş ucundayım,sapsarı saçları parlıyor çok masum ama sen onun bu hallerini göremeyeceksin.
İlk sözlerini ,ilk adımlarını ,ilk okula gidişi ve daha nicesi.
Tabi kızın o yaşa kadar yaşaya bilirse...
Çünkü sen o dönemde başka bir bebeğe babalık yapıyor olucaksın.
Evet anladın bence ama yinede yazacağım.
Mirhan'la beşikte uyuyan masum kızın Almiray'ı aldım ve diğer küvezde uyuyan kızla değiştirdim. İkizler hayatları boyunca sadece yarım saat birlikte olacaklar. Senin kızın Almira Yılmazoğlu'yu Düşmanının kızı Naz Arslan ile değiştirdim. Yıllardır düşman bildiğin aşiretin kızına baba oldun ,aynı şey Arslanlar için de geçerli.
Şimdi oyun başlasın bu iki kız aşiretlerin sonu olacak yada kendilerinin.Kendine iyi bak eski dostum yada düşmanım mı desem?"
Ben ne okudum şimdi ne demek Almira öz kızım değil saçmalık!
Ben donup kalmıştım mektup elimden kayıp yere düştü,oğullarım Ömer ve Mirza bana sesleniyordular ama onları duyacak durumda değildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcının ailesi (Gerçek ailem)
Adventure(Tamamlandı) 26 yıl önce karışan hayatlar. Ailesinin göz bebeği Naz ve ailesini kabul etmeyen Almiranın hikayesi. Arslanların prenses kızı Naz aslında Biolojik kızları değilse neler olur? Peki güçlü savcı Naz Arslan bu gerçeği kabul edecek mi? Al...