Yazardan:
Naz Murathanın odasından çıkıp doktora haber verdi sonra da ona endişe ve merakla bakan Tahir'e baktı ve gülümseyip " uyandı" dedi.
Tahir duydukları ile sanki üstünden bir yük kalkmıştı. Bir kaç adımla gelip Naza sarıldı " çok şükür " dedikten sonra geri çekildi.
İkisi de kapıdan çıkacak doktoru bekliyordu. O sırada doktor Murathan'ın değerlerine bakıp yaralarımı kontrol ediyordu.
İşi bitdikten sonra odadan çıkıp kapıda bekleyen ikiliye doğru ilerledi. " Hastamızın durumu iyi bir azdan normal odaya alınacak,yaraları daha yeni olduğu için ve ameliyyatdan da yeni çıktığı için çok fazla yormamaya dikkat edin. Geri kalan detaylları odamda konuşuruz geçmiş olsun "
Diyerek oradan ayrıldı. Doktor gitdikten sonra Murathan normal odaya alınmıştı. Tahir ailesine ve time Murathanın uyandığını haber verip odaya kardeşinin yanına geçmişti.
Naz da artık rahatlayıp kahve almak ve iki kardeşi yalnız bırakmak için kantine indi.
Tahir hastane yatağında yatan kardeşini görünce yine aynı his doldurdu içini kaybetme korkusu.
Biliyordu ki bir gün o acı haber er yada geç gelecekti.Her ne kadar Murathan sık-sık yaralansada bu durum alışılabilecek bir durum değildi.
Yavaş adımlarla kardeşinin yanına gidip elini saçlarına götürdü. Kendileri varlıklı bir aileden olsalarda kardeşi asker olmayı seçmişti.
Tahir Mimardı babalarına ait şirketlerin yönetimi de ondaydı. Babası ve annesi küçük oğulları asker olmak isteyince karşı çıkmıştılar çünki ona bir şey olma düşüncesi bile onlar için katlanılmaz bir durumdu.
Ama Murathan hiç bir itiraza boyun eğmeden vatan için canını hiç düşünmeden vermeğe hazırdı . Bu yüzden de kararından vaz geçmeyip harp okuluna gitmişti. Teğmen olarak mezun olup şu an Kıdemli üstteğmen olmuştu.
Babası ve annesi her ne kadar başlarda karşı çıksa da şu an onunla gurur duyuyorlardı. Tahir kardeşinin solgun olan ama kocaman gülümseyerek ona bakan yüzünü inceleyip" Nasılsın aslanım" dedi.
Biliyordu canı yanıyor ama yinede güçlü duruyordu kardeşi. Murathan abisine bakarak " iyiyim hemde çok iyiyim " dedi heyecanlı bir sesle.
Tahir kaşlarını çatdı çünki kardeşi genelde vurulup yada yara aldığı zaman intikam planları kurup her kese öfke saçardı ama şu an sanki çok normal bir durummuş gibi davranıyordu.
Murathan da abisinin yüz ifadesini görünce güldü ama canı acıyınca yüzünü buruşturdu. Tahir" oğlum delimisin canın acıdı ne gülüyorsun" dedi.
Murathan da keyifli bir sesle " otur söyleyeyim" dedi. Tahir anlamasa da oturup kardeşinin konuşmasını bekledi.
O oturup sorgulayıcı bakışlarla kardeşine bakarken Murathan pat diye " evleniyorum" dedi.
Tahir duydukları ile kahkaha atdı " galiba narkozun etkisi uzun sürdü" dedi gülüşlerinin arasında. Ama Murathanın ciddi yüz ifadesini görünce " sen ciddisin?" Dedi sorar bir tonda.
Murathan ise " teklif etdim Naz da kabul etdi. " Dedi rahat bir tavırla.
Tahir bu sefer de sinirle güldü" uyanır uyanmaz evlilik teklifi etdin?" Murathan başıyla onayladı " Nazda hemen kabul etdi" Murathan yine onaylayınca " oğlum rüyanda mı gördün?" Dedi bu sefer.
Murathan ise onu takmadan rahat bir pozisyona geçip " telefonum nerede" dedi. Tahir sinirden küplere binmişti bu adam daha bir kaç saat önce vurulup ameliyat oldu sonra yoğun bakımda kaldı gözün açar açmaz evlilik teklifi etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcının ailesi (Gerçek ailem)
Aventure(Tamamlandı) 26 yıl önce karışan hayatlar. Ailesinin göz bebeği Naz ve ailesini kabul etmeyen Almiranın hikayesi. Arslanların prenses kızı Naz aslında Biolojik kızları değilse neler olur? Peki güçlü savcı Naz Arslan bu gerçeği kabul edecek mi? Al...