Bölüm 29 (Umut)

6.9K 338 33
                                    

Yazardan:
Nazın çığlığı salonda yankılandı. Emir Yıldırım panikle polislere ne diyeceğini düşünüyordu. Polsislerden biri Emir'e bakıp italyanca " cos'era quella voce che veniva da dentro?"( o içerden gelen ses neydi )dedi

Emir de sıkıntılı bir nefes verdi ve ne cevap vereceğini düşündü "Mia sorella ha problemi mentali"( kız kardeşim akli sorunları var) dedi

Polisler şüpheyle Emir'e baktılar. Durumun ciddiyetini gören Cesur bey polislere döndü" Senta, agente, ci conosce da molto tempo. Non essere troppo duro con mio nipote, la malattia di suo fratello lo ha logorato abbastanza.
(Bakın memur bey bizi uzun zamandır tanıyorsunuz. Yeğenimin üstüne çok gitmeyin kardeşinin hastalığı onu yeteri kadar yıpratdı.)

Polisler bir-birlerine bakıyordular. Sonra da yıllardır Emir bey ve Cesur beyi tanıdıkları için dediklerine itimad etdiler. Zaten kızın sesini bir daha duymadılar. Ama yinede gözleri Emir bey ve Cesur beyin üstünde olacaktı.

Sonra da eve gelme sebeplerini açıkladılar " Ćè stato un incidente da queste parti ieri sera, siamo venuti a vedere le vostre telecamere di sicurezza perché non c'è nessun'altra casa da queste parti."( Dün gece bu taraflarda bir olay olmuş sizin güvenlik kameralarınıza bakmaya gelmiştik buralarda başka ev olmadığı için)

Emir bey onları onaylayıp yardımcı olması için adamlarını yönlendirdi.

O esnada Naz ve Ali odada oraya gelecek olan polisleri bekliyordu. Kapı yavaş-yavaş açıldı içeri gözlerinden ateş çıkan Emir ve Cesur bey girdi.

Ali Nazın ağzından elini hemen çekti.Emir bey sinirle Nazın üstüne eğildi." Naz sen ne yapmaya çalışıyorsun? Ha! Birde kaç gündür alışmış gibi davranıyor bize oyun oynuyor . "

Naz Emir beyin sinirli haline afallasada kendini toparlaması kısa sürdü. " Benim özgürlüğümü elimden alıp mutlu mutlu burada yaşayacağımı size ne düşündürdü acaba? "

Emir sinirlense de kardeşinin kalbini kırmamaya özen gösteriyordu." Naz neden anlamıyorsun bilmiyorum ama otur ve düşün ben senin iyiliğinden başka bir şey istemiyorum " dedi

Naz Emir beye bakıp " eğer iyiliyimi isteseydin evime yollardın beni acaba daha ne kadar burada zorla alıkonulucam!" dedi .

Emir bey sıkıntılı bir nefes aldı. Onun tek niyeti kardeşini kormaktı oysa ki ,ama kardeşi durmadan inat ediyor onu zorluyordu.

Bu yüzden Emir bey bu gün bir karar aldı Naz bundan sonra eve biri geldiği zaman odasından çıkmayacaktı.

İki hafta sonra

Naz son iki haftasının çoğunu odasında geçiriyordu. O gün polislerden yardım istedi diye abisi onu böyle cezalandırıyordu.

Nazla Emir bey bu iki hafta boyunca yakınlaşmıştılar. Emir bey kız kardeşinin üzüldüğünü bildiği için onu yalnız bırakmamaya çalışıyordu.

Her akşam şirketden gelince Naz'a zaman ayırıp uzun uzun sohbet ederek yılların hasretini gideriyordu sanki.

Naz abisiyle yakınlaştıkca kendini bu evde daha rahat hiss etmeye başladı ama bu burada kalacağı anlamına gelmiyor.

Bu iki haftalık sürede tedavisi için doktor eve gelmeye devam ediyordu.
Naz' da tedaviye olumlu yanıt vermesiyle mutluluğu artıyordu.

Ne kadar erken iyileşirse eve o kadar erken dönerdi.

Ama bu süreçte Naz Cesur beyle hiç anlaşamıyordu Cesur beye göre Naz ablasının hayatını mahv eden adamın kızı o bir Yılmazoğlu.

~~~~~~~'~~~~~~~~~'~~~~~~~~'~~~~

Savcının ailesi (Gerçek ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin