Medya: Batuhan
Naz'dan devam
Evden çıkıp Batu'lara sürdüm. Konağın önüne gelince arabadan inip Batuyu aradım " ben geldim yakışıklım hadi gel çıkalım"
" annem hayırsız kız içeri gelsin dedi"
" tamam geliyorum Elif sultan emr etmiş sonuçta"
Deyip kapatdım.
Konaktan içeri girince son beklediğim şey çatık kaşlı Elif teyze kesinlikle değildi. Hemen en şirin halimle yanına gidip sarıldım ve yanağına ıslak öpücüklerimi sıraladım.Elif teyze beni itekleyip" geri dur kız kaç gündür dönmüşsün şurdan şuraya geçip bir selam vermedin!" Dedi sinir ve sitemle . Kadın haklı ama yinede kendimi savunmam lazım bu yüzden yavru köpek bakışı atdım " Ama ya Elif sultanım başıma neler geldi neler sen hiç biliyor musun? Geldiğimden beri çok şey oldu be sultanım"
Elif teyze bana bakıp anlayışla gülümsedi" peki deli kız en kısa zamanda dert gecesi yaparız, ayrıca Batu bahsetdi olanlardan Rabbim hayırlısını nasip etsin sana yavrum"
Ona sımsıkı sarıldım teşekkürler Elif teyzem . Ben benimkini alıp çıkayım o zaman görüşürüz. "Merdivnlerin ucuna gelip yukarı doğru bağırdım "Batu şu an gelmezsen seni almadan giderim!"
Üst katdan düşme sesi geldi önce, sonra Batu görüş alanıma girdi" Ya kızım çatladın mı beş dakika beklesen ölmezsin,senin yüzünden düştüm ya mükemmel suratıma bir şey olsaydı" diye çocuk gibi mızmızlanarak yanıma geldi ve kolunu omzuma atıp evden çıktık
Çıkarken Elif teyzeye öpücük atdım.
Batuya dönüp " hadi o zaman ikizler günü başlasınnnn" çocuksu neşeme güldü.İlk olarak kahvaltı yapıp adliyeye geçtik ama ben yol boyu Batuhana trip atdım. Neden mi ?
Yan masadaki kızla resmen flört etdi ve ben o kızı yenge olarak hiç beğenmedim. " ya kızım amma abartdın sanki nikahımıza aldık kızı"
" sus Batuhan sus bide numarasını isteseydin ben kimim ki"
" Oooov boku yedik sen bana Batuhan dediysen durum vahim!"
" Batuhan bu iş böğle olmayacak senin başını Bağlamam lazım en kısa sürede"
" Saçmalama Naz bir kızla flört etdim diye evlendirmeyeceksin beni her halde?"Sessiz kaldım Batu dahada panikledi " ya güzelim annem ve senin yüzünden genç yaşımda evlenicem yaaa!!"Batunun sitemi zerre umrumda değildi tabiiki
" Kusura bakma Batu yapmak zorundayım Elif sultan da haklı kıskanç insanım ben her gelen sana asılamaz, ve ayrıca yengem hanımı kendim gibi biri olarak seçmeliyim"
" O niyeymiş , kendim seni az delirtdim 'Batu yan şube olarak da karını seçtim' mi diyiceksin"
Ona güldüm sonra ciddi bir tavırla suratına dönüp konuştum" Güzel fikir ama hayır ben görümce olarak iyi bir gelin seçicem kendim gibi yeğenler yetiştiricem" deyip kahkaha atmaya başladım . Batu bana şok olmuş bir şekilde baktı " hayır hayır bu bünye senden bir tane daha kaldıramaz o yüzden kızımdan uzak durucaksın"
"Tabiiki de hayır Batu o kız benim yan şubem olucak"Batunun olmayan karısı ve çocuğu için olan kavgayla geçen bir yol sonucu Adliyeye vardık. Her kes kendi işine gitdi . Akşam saat 5 gibi telefonum çaldı . Arayan Sultan hanımdı telefonu açıp bekledim" Merhaba kızım müsaitmisin?"
" evet Sultan hanım dinliyorum"
" Nasılsın kızım?"
"İyiyim Sultan hanım siz nasılsınız?"
"Bende iyiyim kızım, ben seni şey için aradım eğer akşam müsaitsen bize gelirmisin?"
Akşam Batuya söz vermiştim bu yüzden gidemem çünki Batu daha önemli benim için.
"Üzgünüm Sultan hanım ama daha önceden verilmiş bir sözüm var ama yarın müsaitseniz buluşa biliriz."
"Tamam kızım sorun deyil yarın görüşürüz o zaman "
" Görüşürüz Sultan hanım "Telefonu kapatınca odaya Batu girdi. " hadi güzelim işlerim bitdi çıkalım artık. " Onu başlımla onaylayıp canlı müzik olan bir mekana gitdik içeri çok kalabalıktı, rezerve olan masaya geçip karşılıklı oturduk. " önce sipariş verelim sonra ifadeni alıcam ikizim " Batunun sözleri ile ona baktım" Tamamdır ikiz" deyip göz kırptım. Batu bana gülüp garson çağırdı ben ilk şipariş verdim" ben bir adana kebap birde ayran alayım," dedim benden sonra Batu da sipariş verdi oda aynısından aldı ama ayran deyil rakı da aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcının ailesi (Gerçek ailem)
Adventure(Tamamlandı) 26 yıl önce karışan hayatlar. Ailesinin göz bebeği Naz ve ailesini kabul etmeyen Almiranın hikayesi. Arslanların prenses kızı Naz aslında Biolojik kızları değilse neler olur? Peki güçlü savcı Naz Arslan bu gerçeği kabul edecek mi? Al...