Bölüm 11( yalnızlık)

9.8K 462 55
                                    

Medya : Naz

Baran Arslan'dan

Kardeşim öylece çekip gitdi, bize ise arkasından bakmak kaldı. Sinirle yumeuğumu duvara indirdim. Ben kardeşimi bilirim kalbi kırıldı. Babam hiç birimize sevgisini göstermezdi ama en çok Naza karışırdı. Naz hep konservatuar okumak istemişti. Sesi çok güzeldi ama babam savcı olmasını istemişti oda hayallerini bir çırpıda silip derslerine asıldı. Hepimiz eğlenrken Naz sabahlara kadar ders çalıştı tek amacı babamı gururlandırmaktı.

Öyle de oldu Naz yüksek bir puanla sınavı kazandı . Babam o gün ona sarılmıştı .Hiç birimize sarılmayan babam o gün kardeşime sarıldı. Sonra Nazın üniversiteyi birincilikle bitirmesini istedi. Naz her şeyden çok sevdiyi,müziği,ve resmi bırakıp sadece okula odaklandı . Üniversiteyi de birincilikle bitirp Mardinde göreve başladı. Mirada benim kız kardeşim evin küçüğü onun yeri ayrıdır . Lakin Naz onlar gibi deyil kaç yaşına gelirse gelsin o hep çocuk kalacak bence.

Sinirle Babama döndüm " Baba niye yolladın kardeşimi ? Almira da bizimle yaşasın ama Nazı niye yolladın baba?"
Babam sıkıntılı bir nefes verdi " oğlum Nazı ben büyütdüm ama o benim kanımdan değil gitmesidir doğru olan"

Naz gideli iki saat olmuştu nerdeydi kardeşim Bilmiyorum. Peşinden çıksam da bulamadım. Telefonu da kapalıydı meraktan deli olucam. Miran elini omzuma koydu" Merak etme abi iyidir bırak toparlasın kendini yaşadıkları kolay değil "

Onu başımla onaylayıp salona geçtim. Kardeşim yokken ev mezar gibi geliyordu. Babam Telefonla konuşarak içeri girdi. Telefonu kapatıp bana döndü" Baran İtalyadaki şirketde sorun çıkmış yarın ilk uçakla gidip çözmeden gelmiyceksin"
" Hayır Baba Nazı bu durumda bırakamam"

" Saçmalama Baran kız ailesine gitdi olması gereken bu ayrıca Almiraya da iyi davranın sizin kardeşiniz o"
"Baba biz Almirayı da kabul etdik ama Naz bizim canımız vaz geçmem kardeşimden"
" Bir müddet Nazdan uzak durun, hepiniz, bırakın ailesine alışsın. Siz böyle yaptıkca onların ailesinin bir birine alışmasını zorlaştırıyorsunuz bu yüzden Nazın iyiliği için onunla görüşmeyi kesin ailesine alışması lazım. Bundan sonra Nazla konuşmayın"dedi babam.

Annem devam etdi" Çocuklar Naz bize , size çok bağlı biliyorsunuz bu yüzden ailesine hiç şans vermiyor. Eğer bizler bir süre Naza sırt çevirirsek ailesine ısınacaktır. Bu yüzden Baran yarın italyaya , Miran tıp sempozyumu olacak Almanyaya, Mirada tatil için Miranla gidecek. En az iki ay geri dönmüyeceksiniz Nazın iyiliği için"

Dedikleri aklıma yatdı doğru olan budur belki de.
Miran itiraz edecekti ki onu ben durdurdum" Miran haklılar bencillik yapıyoruz Nazın gitmesi onun için en doğrusu bence de, her ne kadar istemesem de"

Ağlayan Mira konuştu" Abi ablam bize küserse ya"
Ah Mavişim çok haklısın ama ona bunu borçluyuz." Güzelim ablan ne yaparsak yapalım bizi affeder merak etme sen"

Mira beni onayladı, Miran ise durgundu" abi ya o adamlar ona kötü davranırsa?" Başımı olumsuzca salladım" Miran Nazı sevmeyecek insan yok bu yüzden sakin ol. Hadi bavullarınızı hazırlayın yarın çıkıyoruz. Ve Nazla konuşak yasak onun iyiliği için"

Nazdan devam:

Evden çıkıp çiftliğe geldim . Saatlerdir düşünüyorum ne yapıcam ben.
"Ah be Naz babamız bizi sevmiyormuş Ya abilerimiz ve Mira da bizden vaz geçerse"
Saçmalama iç ses onlar beni bırakmaz annem babam yapar ama onlar yapmaz eminim ben.
" Bence emin olma sonuçta öz kardeşleri değilsin artık Almirayı sevecekler"
Hayır abilerim ve Mira beni bırakmaz
Bırakmaz dimi?

Sabah saat 9 da uyandım dün çok ağladığım ve geç yatdığım için geç kalktım. Telefonumu bulup açtım baran abi ben evden çıktığımda sekiz kez aramış hayret, şimdiye iki yüzü geçmesi lazımdı. Gülüp abimi aradım çaldı... çaldı... çaldı ... ve kapandı tekrar denedim açmadı. Miran abimi aradım telefonu lapalıydı. Mira"yı aradım onun da Telefonu kapalıydı. Baran abimi tekrar aradım bu sefer Telefonu tamamen kapalıydı.

Savcının ailesi (Gerçek ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin