5. Нік

60 0 0
                                    

Була шоста вечора, а я досі був у Нью-Йорку. Секретар, який відповідав за організацію мого робочого розкладу, припустився помилки й призначив мені зустріч із двома пихатими придурками, які лише марно витратили мій час.
Мені довелося витратити дві години, відповідаючи на смішні запитання тому, коли це нарешті закінчилося, я просто зачинився в офісі. Я подивився на годинник і зрозумів, що приїду пізніше, ніж планував. Виїжджати одразу після години пік до Хемптону було божевіллям, але я не міг більше відкладати своє прибуття.
Стів чекав мене надворі, коли я нарешті вирвався.
— Ніколасе, — сказав він, нахиляючи голову й беручи маленьку валізу, яку я йому простягнув.
— Як справи, Стіве? — запитав я, коли мій телефон завібрував.
Декілька хвилин я не звертав на нього уваги та сів у машину на пасажирське сидіння. Мені потрібно було заплющити очі на кілька хвилин і заспокоїти вир думок в голові.
— Як завжди, — відповів Стів, сідаючи за кермо та попрямував до східної частини міста. Нам залишалося понад дві години дороги, за умови, що буде нормальний трафік.

Стів — моя права рука. Він відповідає за те, щоб вчасно доставляти мене куди треба, відповідає за мою безпеку та просто допомагає мені з усім, що мені потрібно. Він почав працювати у моїй родині, коли мені ледве виповнилося сім років, тож він був одним із тих небагатьох людей, які знали мене й знали, коли зі мною говорити, а коли мовчати. Він, як ніхто інший, знав, з чим мені доведеться зіткнутися в наступні кілька днів, і тому я цінував те, що він увімкнув музику для розслаблення, не надто повільну чи надто бадьору, з ідеальним ритмом, щоб я міг почати переконувати себе, що я не думав про відмову від своєї ролі на цьому весіллі; ні, мені доведеться контролювати не лише свій темперамент, але й усе, що може повалити вежу зі слонової кістки, в якій я зараз стояв, високу й далеку... далеку від усіх, особливо від неї.
Через півтори години ми зупинилися на заправці, загубленій посеред дороги. Після того, як я дозволив собі трохи поспати, я почав почуватися дедалі більш неспокійним. Я наполіг на тому, щоб рухатися, щоб сісти за кермо, і Стів, здавалося, не заперечував; крім того, мені раптом знадобилося, щоб він поговорив зі мною про будь-що. Рухаючись трохи швидше, ніж вказували знаки, я почав розмову про гру Нікс проти Лейкерс і так, зосередившись на розмові, ми не помітили як в'їхали в Хемптон.
Різні емоції охопили мене, коли ми в'їхали в ту частину штату Нью-Йорк, яка викликала стільки спогадів. Мої батько й мати купили будинок на березі моря; ну насправді це був весільний подарунок. Маленький будинок, нічого спільного з особняками, які там були навколо, і я пам'ятав ті випадки, коли ми втрьох проводили там літо разом.
Варто сказати, що їх, таких моментів, було небагато, але якщо мої спогади мене не обманювали, то цей будинок був одним із небагатьох місць, де ми були сім'єю. Мій батько навчив мене займатися серфінгом на пляжах Маунтека, і я зробив усе можливе, щоб він пишався мною.

З цими та ще кількома гіркими думками я попрямував до дороги, що вела до будинку батьків Дженни. Після того, як моя мати поїхала, батько кожного літа привозив мене на тиждень до Хемптону, і ми проводили його з Тавішами. Тоді ми вперше поцілувалися... Боже, як я нервував і якою спокійною була Дженна. Для неї це був лише простий експеримент, а я навпаки ж мало не втік.
Це було під одним із великих дерев у саду. Ми грали в хованки, і коли я знайшов її, вона схопила мене за сорочку і змусила сховатися з нею за величезним деревом.
— Ти повинен зробити це зараз, Ніку; якщо ні, то буде надто пізно.
Тоді я не розумів, про що, в біса, вона говорить, але через багато років я дізнався, що коло того деревом, прямо під цим листям, батько Дженни зробив пропозицію її матері. Того ж дня Дженна дізналася про це, і тому мрійлива та романтична натура, яку вона вирішила приховати всередині себе, вирішила піти на прогулянку. За її словами, той поцілунок був огидним, але для мене це був початок і відтоді я не зупинявся.
З такими думками я натиснув на педаль газу. Я був настільки захоплений, що мені знадобилося кілька секунд, щоб натиснути на гальмо, коли я побачив пару, яка, здавалося, гуляла посеред дороги. Вони були одягнені в спортивні костюми, і коли машина пролетіла повз них, перетворивши їх на розмиті плями біля мого вікна, я відчув неприємний тиск під животом. Я глянув у дзеркало заднього виду, і цей тиск перетворився на холод.

Наша провинаWhere stories live. Discover now