Дорогою до старої квартири Ніколаса, ми зупинилися у Дженни, щоб забрати деякі мої речі. Уся поїздка, а нам знадобилася більше ніж година, пройшла в тиші. не тому, що я хотіла мовчати, ні, навпаки, це він увімкнув музику, показавши цим, що не зацікавлений в розмовах
Я була розлючена і не зводила очей з дороги, хоча мушу зізнатися, що інколи кидала погляд на Ніка, потайки, можна сказати крадькома. Я не хотіла, щоб він помітив, що я дивлюся на нього поглядом відчайдушної жінки, яка прагне, щоб батько її дитини сказав щось підбадьорливе, наприклад «Я дуже радий» або «Все буде добре». Але нічого подібного не буде. Чарівна бульбашка луснула. Все хороше залишилося на пляжі.
Що, в біса, з ним було не так?
Гаразд, так, новина про вагітність приголомшувала, але, чорт забирай, чому не можна було поговорити?
Коли він зупинив машину на паркінгу, я одразу вийшла, не дочекавшись його. Я пішла до ліфта. Теоретично ходити мені було не можна, але я не збиралася про це розповідати; ба більше, я зрозуміла, що Нік не мав жодного уявлення про проблеми з моєю вагітністю, і частина мене боялася, що мені доведеться йому розповісти. А мені доведеться, бо могла зателефонувати йому будь-коли й викласти всю інформацію, яку тільки він може попросити. Хоче може і ні, бо зараз моя подруга була зайнята мріями про нас. Бідна дівчинка вважала, що новина про вагітність щось змінить, дасть нам смогу знову бути разом.Ніколас наздогнав мене і ми разом піднялися на потрібний поверх. Він ніс мою маленьку валізу. Увійшовши в приміщення, я зрозуміла, що це місце більше не моє місце, а тим більше не місце Міні Но.
Квартира була іншою. Наші фотографії, картини, які ми вибирали разом, кольорові подушки — все зникло; крім того, з'явилося багато нових меблів. Найгірше те, що я знала, що нічого з цього нового оздоблення не було вибрано Ніком. Хтось інший зробив це, і не минуло секунди, як ім'я спало мені на думку. Дідько, реальність вдарила мене кувалдою в живіт. Софія була там. Ніколас жив з нею в цій квартирі, як і зі мною.
Я мовчки пішла до кімнати, кімнати, де ми провели найкращі інтимні моменти наших стосунків. Я одним рухом витерла сльозу, яка скотилася по моїй щоці. Кімнату теж змінили. Все по-іншому.
Нічого нашого вже немає. І «нас» теж немає.
В моїй голові з'явилося божевільне слайд – шоу: образи Ніка з нею, як він її цілує, пестить, торкається її, робить з нею те саме, що й зі мною. Все, що я уявляла собі просто знищувало мене.
Ніколас поставив валізу на диван, а потім повернувся до мене. — Тобі слід лягти спати.
Його слова ніби змусили мене прокинутися, вибратися з того пекла, в яке я завела себе власними думками.
— Ти вже зі мною розмовляєш? — сказала я, намагаючись приховати свій смуток гнівом.
Він виглядав здивованим і насторожено дивився на мене.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Наша провина
RomanceЯ постійно дивувалася, чому, якщо ми з Ніком розлучилися понад рік тому, я плакала зараз, ніби ми справді покінчили з усім тільки вчора. Одного разу мені довелося навіть з'їхати з дороги, вимкнути двигун і обійняти кермо, щоб схлипнути, не ризикуючи...