42. Ноа

77 3 0
                                    

Наступні дві ночі змінювали одна одну дивним чином. Ніколас майже весь час проводив в офісі, приходив тільки пізно вночі, коли я вже міцно спала. Зранку я розплющувала очі й зазвичай бачила, що простирадла на її частині ліжка були без зморшок, а поруч лежить записка з побажаннями доброго ранку та попередженням не робити нічого, що може зашкодити мені чи дитині.
У ніч перед тим, як покинути своє усамітнення і вирушити в лікарню, я не спала і була дуже розлючена, бо просто не могла втриматися на одному місці. Протягом усієї моєї вагітності в повітрі відчувалося занепокоєння, а той факт, що провела майже сорок вісім годин, ні з ким не розмовляючи нормально, зрештою довів мене до істерики. Я відчувала нервозність, а іноді страх перед тим, що повинно було статися завтра. Я боялася того, що мені можуть сказати лікарі.
Була майже друга година ночі, коли двері нашої кімнати відчинилися. Диван, на якому я лежала, був розташований так, що було добре видно вхід до кімнати. Нік здивовано зупинився, коли побачив мене, щось у його погляді змусило мене відчути те саме, що відчуваєш, коли падаєш з тридцятиметрових американських гірок.

— Чому ти не спиш? — сказав він, залишивши свою шкіряну куртку на вішалці. Коли я подивилася на нього, то зрозуміла, що він був не в офісі, бо його одяг був повсякденним, без краватки.
— Чекала на тебе, — відповіла я, помітивши злість у своєму голосі. Він міг вільно виходити на вулицю, зустрічатися з людьми й поводитися як доросла соціально активна людина. Мені ж довелося застрягти в цій кімнаті, не маючи нікого, з ким би я могла поділитися своїм страхом.
— Ти маєш бути в ліжку, — сказав він і, на мій подив, підійшов до мене. Він нахилився й обережно підняв мене на руки. Я трималася за його шию, здивована тим, що він знову мене торкається. Моє тіло вібрувало, як ніколи раніше. Я хотіла відчути ту близькість, яку ми мали декілька днів тому.
Чи він про це пошкодував?
Він ненавидить мене, як і раніше, але приховує це через дитину?
Після моєї обіцянки триматися якомога далі від Майкла, Нік навіть не дивився мені в очі. Я боялася, що його повернення пробудило всі ті спогади, які, я знала, досі були присутні в голові Ніколаса, спогади та рани, які, здавалося, не хотіли зникати. Я боялася, що врешті-решт Нік все одно вважатиме, що нам краще бути окремо, і ніщо, навіть дитина, не змінить його думки щодо цього.
Коли він поклав мене на ліжко, я не відпустила його шию. Я потягнула його до себе, я просила поцілунку, але цього не сталося. І його слова підтвердили мої думки, виправдали усі мої страхи.

Наша провинаWhere stories live. Discover now