Дженна не припинила мені надзвонювати після того, як я сказав їй, що я не можу піти на вечірку Ліона. Я був перевантажений роботою, і щоб поїхати туди, мені довелося не лише скасувати п'ять зустрічей того тижня, але й домовитись про зустріч з агентом з нерухомості, щоб виставити квартиру на продаж.
Я виконував усі необхідні дії, щоб знову переїхати назавжди в Лос-Анджелес, це було найкращим рішенням не лише для мене, у якого в Каліфорнії була вся моя родина, але й для компанії. Моє перебування в Нью-Йорку закінчується, справи йшли добре, настав час закінчити моє відрядження.
Головною причиною перенесення мого життя у Нью-Йорк було бажання бути якомога далі від Ноа, але я втомився бути в тіні. Там була моя сестра, мій батько, мої друзі..., а також сім'я Софії, хоча ця деталь не була такою важливою, щоб я надто піклувався про це.
У моїй руці знову задзвонив телефон, і я засмучено відповів подрузі. Рух на дорозі був нестерпним, і мені довелося кілька разів оглядатися на обидві сторони, щоб перейти дорогу, і щоб мене ніхто не збив, тут все було інше: життя в Нью-Йорку висмоктувало мою життєву енергію, мені потрібен був пляж... терміново.
— Ти так дратуєш, Дженно, — сказав я, і навіть почув сердитий тон у своєму голосі.— Слухай, Ніколас Капулло Лейстер, — відповіла вона, і я не втримався від здивованого сміху. — Це день народження твого найкращого друга, людини, яка завжди підтримувала тебе і була поруч кожного разу, коли ти щось псував. Він дав тобі притулок, коли ти втік з дому! Ти забув? А ти був шафером на нашому весіллі, тож тягни свою дупу сюди, якщо не хочеш, щоб я поїхала туди й притягнула тебе.
Перш ніж я встиг відповісти, я почув шум на іншому кінці лінії, і наступною особою, яка заговорила, був Ліон.
— Привіт, чувак, — привітався він, і я уважно прислухався, що відбувається за тисячі кілометрів. — Дженна, йди геть, дай мені поговорити з ним. Господи, тебе не впізнати, крихітко! — дорікнув він їй. — Нарешті я почув, як зачинилися двері. — Нік, ти маєш прийти.
Я закотив очі.
— Слухай, я знаю, що сьогодні твій день народження, і мені дуже шкода, що я його пропускаю, але я перевантажений всим цим, це буде неможливо, мені шкода.
— Ти маєш прийти через Ноа, — сказав він тоді, і це змусило мене зупинитися посеред вулиці, через що деякі з людей не зіткнулися зі мною. Однак тон голосу мого друга заслуговував такої реакції.
— Що не так з Ноа? — спитав я, повернувши за ріг і вийшовши на малолюдну вулицю.
— Не знаю, ну... три тижні тому вона спину пошкодила. Їй довелося відпочити весь цей час, вона ледве рухалася.
— Спину? Що, в біса, потрібно було зробити, щоб вона не могла нормально рухатися? Як сильно? Це серйозно? — Подумки я вже скасовував кожну зустріч на наступні кілька днів.
Ліон кілька секунд мовчав.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Наша провина
RomanceЯ постійно дивувалася, чому, якщо ми з Ніком розлучилися понад рік тому, я плакала зараз, ніби ми справді покінчили з усім тільки вчора. Одного разу мені довелося навіть з'їхати з дороги, вимкнути двигун і обійняти кермо, щоб схлипнути, не ризикуючи...