11. Нік

64 0 0
                                    

Я знав, що облажався, поцілувавши її минулого вечора, але я не міг нічого з собою вдіяти, вона була поруч, кричала на мене, звинувачувала мене! Вона назвала мене брехуном! Брехуном? Я навіть не зрозумів, що вона, чорт забирай, мала на увазі, але я повинен був щось зробити. І це щось мало два варіанти: або поцілувати її, або зовсім втратити самовладання
Бачити огидні руки Луки на її тілі, його губи на її шкірі... Ноа точно вирішила покласти край тим краплям самоконтролю, які, на її думку, у мене ще залишалися.
Побачивши її з кимось іншим, я знову пережив усі ті образи, які мені майже вдалося викинути зі свого мозку. Було зрозуміло, що тепер, коли я побачив її знову все, наче повернулося у вихідну точку, це було схоже на ту прокляту ніч, коли я дізнався, що мене обманули.
Відчуття її стрункого, дорогоцінного та набагато тоншого тіла, ніж я пам'ятав, змусило мене на кілька хвилин збожеволіти. Мої стіни впали, на кілька секунд я став тим собою, яким був раніше, я знову став тим хлопцем, який повністю і шалено закоханий у дівчину. Коли я відсторонив її, щоб подивитися на неї, щоб наповнити себе тим світлом, яке вона завжди випромінювала, я побачив те саме в її очах, я побачив ту саму тугу, те саме стримане бажання, те бажання, яке приваблювало нас, але разом з тим я бачив і щось інше: я бачив жаль, я бачив розпач, я бачив ностальгію. У цю мить я відчув, ніби у моє серце встромили ніж, я знову відчув те саме страждання, яке я відчув, коли дізнався правду.
Образи... кляті образи, якими мучила мене моя уява, знову проектувалися в моєму мозку, як фільм: Ноа гола, у ліжку, зітхає від задоволення, таким чуттєвим способом, таким невинним; ті звуки, які вона випускала своїми губами, ті звуки, які зводили мене з розуму, які ставили мене на коліна. Однак ті чуттєві звуки викликав не я, їх викликав інший; чиїсь руки пестили її тіло, не повільно і шукаючи її насолоди, а різко: вони пестили її без турботи, без тієї любові, яку я вкладав у кожну свою ласку. Але Ноа вони подобалися, вона насолоджувалась ними, бо вона кричала не моє ім'я...

У такі моменти я відчував, ніби відро з крижаною водою виливається мені на голову, і тому я був просто зобов'язаний відштовхнути її від себе попри те, що вона міцно щосили чіплялася за мою шию, попри те, що відмовлялася розлучатися. Можливо, вона думала, що я не зможу відштовхнути її, але я це зробив, зробив і не пошкодував.
І тепер, після того, як я не спав цілу ніч, у мене знову був один із тих епізодів слабкості, тих епізодів, коли мені хотілося все послати до біса і забути, піти до її довбаної кімнати та благати закінчити те, що ми почали.
Я зрозумів, що треба їхати. Я спакував свою валізу, мовчки вийшов зі своєї кімнати, але, як повний ідіот, не зміг не зупинитися біля дверей Ноа. Я на секунду заплющив очі, розлютившись від усвідомлення того, що вона за кілька метрів від мене, що вона, безумовно, провела ніч у сльозах через нашу зустріч, і через те, що ми нічого не змогли зробити, щоб щось виправити. Коли були сили, я пішов.
Я поклав свій мізерний багаж у багажник і вмістом пляшки з водою, яку я знайшов у там, намочив обличчя, щоб освіжитися, оскільки майже не спав: після вечірки я взяв свою дошку та пішов до пляжу Джорджіка, де годинами безперервно серфінгував, намагаючись заспокоїтися, намагаючись зрозуміти всі ті причини, які нібито тримали мене якомога далі від Ноа, усі ті причини, які, здавалося, зникли, коли я цілував її. Я займався серфінгом на цьому пляжі, поки не почало світати.

А потім вирішив повернутися, прийняти душ і покінчити з цією поїздкою

Наша провинаWhere stories live. Discover now