23. Нік

65 0 0
                                    

Я не заперечував того факту, що дуже сильно любив свою молодшу сестру, любив і був готовий бачити у будь-який період доби, але не сьогодні. Сьогодні я точно не очікував побачити її поруч на ліжку, щойно розплющив очі. Я сів, намагаючись зосередитися, намагаючись визначити, чому ліва частина мого ліжка порожня, чому вона порожня, і головне: чому я не помітив як моє ліжко спорожніло. На останнє питання у мене знайшлася відповідь майже одразу: я не помітив як Ноа пішла, тому що зумів міцно заснути. Вперше за рік.
— Де Ноа? — безперестанку питала моя сестра, стрибаючи на матраці.
Це питання спіткало мене зненацька. В якому сенсі?

— Хіба вона не своїй кімнаті? — сказав я, нарешті підводячись з ліжка. Я провів рукою по обличчю, намагаючись очистити голову. Не сильно допомогло. Я пішов у ванну, щоб вмитися. Мені потрібно було зосередитися на новому дні, дні, в якому мені доведеться дати багато пояснень, в першу чергу собі. Вчора був не простий секс, ні. Зовсім ні. Це було щось набагато більше, це були мої минулі почуття, яким дав свободу. І вперше за довгий час почувався добре.
— Її немає, Ніку, — сказала Медді.
Нахмурившись, я пішов до її кімнати, відчинив двері, відчинив і побачив, що там нікого немає. Я шукав її речі. Порожньо. Її книжки та її маленька валіза зникли.
— До біса!
Я вилаявся собі під ніс.
— Ти сказав погане слово.
Я подивився навколо і зрозумів, що зараз не найкращий час, щоб бути з Медді. Я не контролював себе.
— Гноме, йди на кухню, Претт приготує тобі сніданок. Нумо! — я підбадьорював її, щоб якомога швидше залишитися самому.
— Ноа, пішла, так? — запитала вона засмучено.
— Я не знаю, зрозуміла? Тепер мерщій на кухню, я не збираюся повторювати ще раз, — сказав я їй, і з того, як вона пильно подивилася на мене своїми гарними блакитними очима, я зрозумів, що це матиме наслідки після деякий час.
Не сказавши на це нічого, Медді розвернулася і побігла до сходів.
Я пішов у свою кімнату на пошуки свого телефону. Я нишпорив всюди близько десяти хвилин, поки не знайшов свій мобільний.

Навіть не замислюючись, я набрав її номер. Двічі. Нічого.
«Чорт забирай, Ноа! Якого біса ти вирішила піти ось так?»
Я був розлючений, я був буквально за крок до того, щоб сісти в машину і поїхати за нею. Чому вона пішла? Я поводився з нею погано? Ні, звичайно, ні. Я поводився з нею як завжди, як тоді, коли ще були разом. Так, гаразд, вона хотіла більшого, просила мене про більше.
«Скажи мені, що ти мене кохаєш»
Я не міг їй цього сказати. Занадто боляче.
Я спустився в поганому настрої. На кухні були всі: тато з моєю сестрою про щось жваво розмовляли, а Рафаелла дивилася на них з усмішкою на губах. Коли вони помітили, що вийшов, я пробуркотів, щось подібне на «доброго ранку».
За декілька хвилин я побачив, що машина Ноа досі стоїть надворі. У цей момент мене охопило справжнє полегшення, у мене з'явилася надія на те, що вона не поїхала. Але щастя не продовжилося занадто довго. Якщо машина була на місці, то, де тоді сама Ноа, де її речі? Я доводі швидко знайшов відповідь на це питання: вона поїхала на «Ауді», машина більше не стояла у гаражі.
Вона пішла. У той момент я зрозумів, що те, що я не сказав їй те, що вона хотіла почути, виштовхнуло її сильніше, ніж уся моя попередня брехня. Одна не сказана фраза зробила все. І Ноа зробила те, що хотіла: перегорнула сторінку. Але чи хотів я, щоб вона це зробила? Хотів. Але якщо хотів, то чому знову відчув ту порожнечу, коли дізнався, що вона пішла? Якщо я хотів, щоб вона перегорнула сторінку, то чому так боляче?
Мій настрій став ще гірше, коли батько покликав мене до свого кабінету. Він хотів поговорити. Після сварки, яка була у нас на День подяки, ми більше не розмовляли, й щось підказало мені, що цього разу він не хоче говорити про роботу. Точно не про неї.

Наша провинаWhere stories live. Discover now