24. Ноа

65 1 0
                                    

Через два тижні після Дня подяки я отримала бажаний дзвінок. Вони найняли мене! Секретар сказав мені, що Саймону Роджеру, одному зі старших партнерів фірми, потрібна молода, активна права рука, готова полегшити йому життя. Я мала почати в понеділок о сьомій ранку, і, хоча це було стажування, вони заплатять мені трохи більше, ніж я отримувала у кафетерії, ідеально.

Коли я прийшла до офісу в свій перший день, досить гарна жінка зі світлим волоссям і великими карими очима скерувала мене туди, де на мене чекав містер Роджер.
Я постукала до його дверей і почекала кілька секунд, поки він не сказав мені зайти.
Коли я увійшла, я побачила чоловіка, набагато молодшого, ніж я очікувала, його зріст і бездоганна поведінка на кілька хвилин збентежили мене.
У нього були зелені очі та світле волосся, майже на відтінок світліше за моє. Його темно-синій костюм і сіра краватка чудово сиділи на ньому, і я зрозуміла, що надто довго дивилася на нього, коли посмішка розпливлася по його обличчю.
— Ноа Морган, так? — спитав він, підводячись зі стільця, застібаючи гудзики на костюмі однією рукою й через секунду простягаючи другу.
Я стиснула її з меншою силою, ніж було потрібно.
— Так, це я, — сказала я, почуваючись трохи дурною.
Роджер відійшов від столу, обійшов його й знову сів. Він жестом попросив мене зробити те саме, і я поспішила сісти в одне зі шкіряних крісел навпроти нього. Його кабінет був досить простим: дерев'яний стіл, два стільці перед ним, комп'ютер Mac, більший за будинок, і кілька полиць із папками.
— Коли Лінкольн сказав мені, що сестра Ніколаса шукає тут роботу, я був дуже здивований, дивлячись на твою успішність і рекомендації, які ти маєш, я радий, що ти волієш працювати на мене, а не на Лейстера.

Мені більше не хотілося чути ім'я Ніколаса, але враховуючи, що вони були знайомі, мене не здивувало, що він згадав сім'ю.
— Так, ну... Мабуть, працювати на вітчима ніколи не буває гарною ідеєю, — прокоментувала я дружнім тоном.
Роджер підвів очі від папки, яку він читав, і подивився на мене з усмішкою.
— Я мав на увазі не Вільяма, а Ніколаса, але, мабуть, ти маєш рацію, — визнав він, кладучи папку на стіл і весело дивлячись на мене. — Робота проста: в основному ти відповідатимеш за виконання моїх доручень, за те, щоб був присутнім на зустрічах, робити нотатки та допомагати мені з усім, про що я тебе прошу...
Я кивнула, розуміючи, що збираюся бути чимось на зразок його секретарки.
— Твій брат міг би знайти тобі щось краще, якщо б ти віддала перевагу...
— Ні, ні, останнє, чого я хочу, — це звернутися до Ніколаса; крім того, я мала би поїхати до Нью-Йорка, правда? – сказада я весело посміхаючись. Я влаштовуюся на роботу і дуже хочу почати!
Тоді Роджер подивився на мене, нахмуривши брови.
— Ну, це правда, що Ніколас зараз у Нью-Йорку, але ця компанія так само його, як і Лінкольна, і моя, хоча я розумію, що він хоче почати з низу, це говорить багато про нього... Мої думки раптом замерзли, і мені стало холодно.
— Вибачте... Здається, я не зрозуміла, — прокоментувала я, відчуваючи, як холодний піт тече по спині. — Це компанія Ніколаса?
Роджер подивився на мене, як на ідіотку, і вказав на емблему, що стояла на столі, викарбувана на прозорому склі. Клянусь, у мене мало не стався серцевий напад: Це не могло бути правдою.

Наша провинаWhere stories live. Discover now