Ноа завжди була для мене наркотиком, клятим наркотиком, який одурманював мене своєю присутністю. Вся вона закликала мене ближче, вся вона перетворювала мене на довбаного наркомана, на когось огидно слабкого.
Мені багато чого вартувало розлучення з нею. Було просто нестерпно розуміти, що я більше не торкаюся її, що я не збираюся її цілувати чи піклуватися про неї, що вона не буде жінкою мого життя... Від болю я дійшов до ненависті настільки швидко, що це навіть лякало, оскільки я відкрився їй, віддав своє серце й душу, зробив саме те, чого найбільше боявся. А вона обдурила мене. Я стільки разів думав про все, що могло піти не так, але мені ніколи навіть на думку не спадало, що Ноа може дозволити іншому хлопцеві навіть доторкнутися до неї. Про довбаного психолога я і думати не міг. Я згадав його ім'я, і мене охопив вихор люті та неконтрольованого божевілля.
Той хлопець торкався моєї дівчини, роздягав її... Мені здається, що саме ці образи, та непереборна реальність мене повністю зламали.Ніколи за все своє життя я не почувався так погано, ніколи так не потопав у стражданнях. Зрештою навколо мене утворилась стіна, стіна, що дозволила з'явитися новій людині, яка й зайняла моє місце. У цьому чоловікові не було нічого, крім базових почуттів. Та маленька здатність любити, яку я ще мав, була спрямована на мою молодшу сестру, і на цьому все
Я так ретельно подбав про те, щоб мені більше ніколи не довелося бачити Ноа. Настільки ретельно, що вся ця ситуація мене жахливо дратувала. Я був такий розлючений на неї... такий розлючений... бо один простий погляд на неї змушував мене знову щось відчувати, знову відчувати, як моє серце прискорюється. Я ненавидів це відчуття, я ненавидів будь-яке відчуття, я більше не відчував, я звик не відчувати, і тепер, коли вона з'явилася і знову катувала мене собою, мені захотілося затягнути її до свого власного пекла.
Вона була така ж до біса чарівна, як завжди, така ж до біса спокуслива. На додачу до цього вона ніби зіщулилася в моїй присутності, вона дивилася на мене без того блиску чи зверхності, які завжди супроводжували кожне її слово раніше. Ноа змінилася. Вона була іншою. Я ненавидів жаліти, я ненавидів бачити те, що з нами сталося, і я ненавидів звинувачувати її.
Коли я зупинив машину, вона миттєво вийшла. Ноа розстібнула ремінь Джеремі, витягнула його і попрямувала до виноградника, навіть не почекавши мене. На ній були шорти й простенька жовта блузка. Цей наряд зміг швидко пробити мій захист. У машині був її запах, запах, такий характерний для неї, той запах, який мені іноді снився вночі, який змушував мене прокидатися з величезною ерекцією та бажанням когось убити. Цей довбаний запах зараз був у кожному кутку моєї машини, і, що найгірше, що найбільше дратує, частина мене насолоджувалась цим, як алкоголік, що випиває чарку бренді після років утримання від спиртного; я навіть не відчинив вікна, я навіть не зміг уникнути або ж не хотів уникати низки образів, які промайнули в моїй голові. Я не робив нічого зайвого, щоб встигнути задовольнити ту потребу в ній, яку я мав і завжди матиму.Я дивився на місце, де мали одружуватися мої найкращі друзі, і не міг повірити, що це станеться. Я дізнався, що Ліон зробив пропозицію Дженні через місяць після того, як ми з Ноа розлучилися. Мій друг майже професійно зберігав таємницю, і частина мене була вдячна. Я був радий за них, але, з іншого боку, це було все одно, що облити мені рани алкоголем.
Виноградник Корі-Крік був прекрасним місцем для весілля, ми багато разів їздили сюди, щоб прогулятися виноградниками та купити хорошого вина. Одного разу Дженна з батьком взяли мене з собою, і я пригадав, як їздив верхи по полях і здалеку дивився, як відбувалося весілля. Один із власників був другом мого батька та Грега, тому я мав певні свободи.
Дженні не довелося довго пояснювати, куди нам йти. Спершу вона пройшла через красиву приймальню з високими дерев'яними балками та килимами зі шкір тварин, на яких, безсумнівно, полює сам власник. Там були масляні лампи та високі кришталеві люстри, які дещо страхітливо нависали над нашими головами. Дженна прив'язалася до азійської жінки, яка здавалась напруженою; через кілька хвилин її представили мені як Емі, організаторку весілля.
Коли ми вийшли на двір позаду будинку, де саме й були виноградники, я був певен, що весілля буде пишне, таке, як те, що я бачив колись здалеку, або навіть краще.
Вони поставили вівтар із квітами просто навпроти величезних виноградників, що майже нескінченно простягалися під гарячим липневим сонцем. Лавки та квіти ще не були на місці, але я зміг уявити, як усе буде виглядати, коли підготовка буде закінчена.
— Хресні батьки? — запитала Емі, дивлячись на нас Ноа ступила уперед, кинула на мене косий погляд, звертаючи увагу на слова організатора. Через хвилину Емі узяла мене під руку і вказала, де треба стати. Жінка вишикувала усіх парами. Першим були Ліон і його мати; далі мати Дженни за руки з Джеремі, який, здавалося, хотів робити все, але не звертати уваги на Емі; потім ми, і нарешті Дженна з батьком.Я підійшов до Ноа і з усіх сил намагався приховати свій поганий настрій.Коли Емі ступила перед нами, чітко усвідомлюючи, що ми єдині, хто ледве торкається одне одного, вона насупилася й похмуро глянула на нас.
— Що, чорт забирай, ви робите? Станьте ближче, обніміться.
Очманіти яка гарна ідея, красуне, просто очманіти! Я відчув погляд Ноа на своєму обличчі, і мені довелося порахувати до десяти, щоб не втекти й не зіпсувати все.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Наша провина
RomanceЯ постійно дивувалася, чому, якщо ми з Ніком розлучилися понад рік тому, я плакала зараз, ніби ми справді покінчили з усім тільки вчора. Одного разу мені довелося навіть з'їхати з дороги, вимкнути двигун і обійняти кермо, щоб схлипнути, не ризикуючи...