Читальна зала в університетській бібліотеці була забита студентами: наближалися кінцеві терміни виконання завдань і повторне складання деяких іспитів. Я не мала уявлення скільки вже знаходжусь тут, бо обрала стіл без вікон, щоб не бачити як щасливі вільні від навчання люди насолоджуються останніми днями зими.
Дженна була поруч зі мною, і здавалося, що вона зовсім не зосереджена на підручнику з біології, що лежав прямо перед нею.
— Вже? — запитала вона мене ввосьме. Я розлючено глянула на неї.
— Давай, Ноа, з такою швидкістю я ніколи не закінчу це навчання, не здам іспити і все.
Я безсило засміялася, глибоко вдихнувши.
— Нам негайно потрібна кава, Дженно, я серйозно.
Моя подруга намалювала величезну усмішку на своїх губах, і ми разом зібрали речі та вийшли з цього самовільного ув'язнення.
Коли я вийшла, то зрозуміла, що скоро стемніє, і обійняла себе, щоб захиститися від крижаного вітру, який колихав дерева. Я провела у бібліотеці стільки годин, що втратила відчуття часу.
Два місяці, які я працював у LRB, допомогли мені дізнатися багато про реальний світ, але тепер, коли наближалися іспити, я була рада, що можу приділяти весь свій час навчанню.
Під час роботи я накопичила деяку суму, за яку зможу жити принаймні кілька місяців. Саймон запропонував знайти якусь подібну вакансію для мене в іншій компанії, і я була б вічно вдячна, але поки що так було краще. До того ж, наша ситуація... ну, це було б напружено. Я була з ним чесною і пояснила, що я все ще не перехворіла Ніком, і, що мені потрібно трохи побути наодинці. Час від часу ми бачилися, але як друзі: він забирав мене і ми йшли кудись їсти, або збиралися компанією, щоб піти з друзями на вечерю та погуляти.Дженна протиснулась до мене біля бібліотеки, зчепила мою руку зі своєю, і ми разом пішли до найближчої кав'ярні.
Я випила потрійну каву з брецелем, а Дженна — гарячий шоколад. Ми сідаємо на одну з лавок у парку і намагаємося насолодитися нашим маленьким відпочинком.
— Я хотіла запросити тебе на день народження Ліона, збираюся організувати для нього свято у нас вдома. Це буде чудово, тому що він цього зовсім цього не очікує. Я йому сказала, що я можу піти тільки повечеряти, тому що наступного дня у мене дуже важливий іспит... Це брехня, враховуючи, що я закінчую складати всі іспити післязавтра, тому, коли він прийде додому, він буде наляканий до смерті.
Я посміхнулася, уявляючи цю сцену.
— Коли? — запитала я, потягуючи каву.
— Через пару тижнів. Попереджаю завчасно, тож приходь!
Якийсь час я грала жорстко, відмовляючись приходити, мені було весело бачити, як вона виймає всю свою зброю переконання, але нарешті я сказав «так, я прийду», і вона, здавалося, знову зітхнула спокійно. Справа не в тому, що я була особливо схвильована, я була виснажена більше, ніж будь-коли, навіть кава не змогла підбадьорити мене, але в цілому вийти з бібліотеки і відволіктися було добре для мене. Деякий час ми розмовляли про неважливі речі. Дженна розповіла мені, що кілька днів тому Ліон дуже розлютився на неї, бо він побачив її з молотком у руці з явним наміром щось полагодити. Для когось іншого це може здатися незначним, але Дженна нещодавно зламала палець тим самим молотком, і її чоловік суворо заборонив їй наближатися до його інструментів.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Наша провина
RomanceЯ постійно дивувалася, чому, якщо ми з Ніком розлучилися понад рік тому, я плакала зараз, ніби ми справді покінчили з усім тільки вчора. Одного разу мені довелося навіть з'їхати з дороги, вимкнути двигун і обійняти кермо, щоб схлипнути, не ризикуючи...