Частина друга: Перебороти це... або щось подібне. 16. Ноа

80 1 0
                                    

Можна сказати, що я була дурепою або точніше тієї маленької самоповаги, яка в мене залишилася, вже не вистачало, щоб рухатися далі. Однак слова Ніка глибоко вразили мене. Я їм повірила, просто так.
Після мого перебування в Нью-Йорку, де я не виходила з кімнати до того дня, коли мені потрібно було їхати в аеропорт, я повернулася до своєї квартири, почуваючись найдурнішою та найнещаснішою людиною на землі.
Нік та Софія... Софія та Нік. Прокляття, як мені було боляче від однієї думки про це. Від однієї думки про те, що він мені брехав. Я не була цілковитою дурепою, я прекрасно знала, Ніколас кохав мене, в цьому не було сумніву, навіть найкращий актор країни не зміг би приховати те, що він відчував до мене, але мені легко було уявити, як він закохався в неї.

Я прибула до Лос-Анджелеса спустошеною, так, але водночас я повністю вилікувалася від страху.
Раніше, до весілля, весь час поки ми з Ніком не бачилися, я мала надію, що ми знову побачимося. А коли це станеться, то він просто не зможе ігнорувати свої почуття до мене і все рано чи пізно повернеться. Ми будемо разом. Я трималася за гарячий цвях, а зараз нарешті усвідомила, що більше цього цвяха немає. Більше немає того, за що мені триматися
Коли зайшла у свою квартиру, я помітила, що маю пропущений дзвінок від матері. Ймовірно, вона хотіла знати, чи нормально я доїхала, і хоча я знала, що вона не наважиться запитати про це, але вона точно хотіла переконатися, що зустріч із Ніком не зламала мене. Знову
Відновити стосунки з матір'ю було нелегко. Після розриву мені довелося мати справу не лише з тим, що Нік покинув мене, а й із несприятливою сімейною ситуацією. Того вечора, на ювілейній вечірці Лейстерів, я дізналася дещо. Те, що змінило моє бачення життя, зокрема моєї матері, Те, що змусило мене навіть ненавидіти її. Розмовляти з нею знову було важко, я спочатку навіть не хотіла її бачити, категорично відмовлялася пускати її у свою квартиру.
Якби не підтримка Дженни, я не знаю, як би я взагалі вибралася з цієї бездонної ями, в яку потрапила. Через пару місяців після того, як Нік поїхав до Нью-Йорка, я вирішила відповісти на її дзвінок. І вона говорила і говорила. Вона пояснила мені свою сторону історії. Вона пояснила мені, що її стосунки з Вільямом почалися майже випадково; мені було лише шість років, вона тоді працювала в готелі, і справи з батьком уже почали виходити з-під контролю. Одного разу її попросили принести їжу одному з гостей, що не входило в її роботу, але того дня одна з офіціанток захворіла, і їй довелося заміняти дівчину. Гостем виявився Вільям, Вільям Лейстер, на тринадцять років молодший, зі світом у своїх руках, багатий, красивий і привабливий; просто дивлячись на Ніка, я розуміла, що вона могла побачити в ньому. Моїй матері на той час ледве виповнилося двадцять чотири роки, ніколи в житті вона не була з кимось іншим, крім мого батька, від якого вона завагітніла мною, коли була зовсім молоденькою; вона не могла насолоджуватися своєю молодістю, вона повинна була нести відповідальність з тієї хвилини, коли дізналася, що у неї буде дитина. Коли Вільям почав залицятися до неї, її світ перевернувся, з нею ніколи так не поводилися, їй ніколи не говорили таких добрих речей, їй ніколи не дарували квітів. Мій батько мудак, завжди ним був, навіть до того, як почав втрачати себе.

Наша провинаWhere stories live. Discover now