Дізнатися все, що трапилося, перебуваючи в іншому місті, далеко від родини — було справжнім жахом для мене. Я просто не міг нічого зробити, окрім як сісти літак. Мене мучило знання, що я не зміг зберегти найголовніших людей у своєму житті. Я заспокоївся лише за кілька годин, коли зміг увійти до нашого будинку.
Дженна та Ліон не спали, пили каву й тихо розмовляли, коли я відчинив вхідні двері. Все було спокійно. Не було міліції, крові або чогось подібного, що я уявляв собі дорогою сюди.— Де Ноа? — запитав я, вітаючись. Я не міг сприймати інформацію, поки сам не переконаюся, що двоє людей, яких я кохаю найбільше на світі, в порядку.
Я піднялася нагору і спочатку зазирнув у дитячу, побачивши, що там нікого немає, я увесь знервований пішов до нашої спальні. Увійшовши, я видихнув: Ноа спала, а поруч з нею наш дорогоцінний малюк крутив ніжками й ручками, прокинувшись. Я підійшов, стиснувши серце в кулак. Ендрю дивився в стелю, в роті був смочок, а маленькі очі були напухлими від плачу. Я підхопив його на руки й притиснув до себе. Вони хотіли забрати його в нас.
Ендрю видав жалібний звук, і я, тримаючи його на руках, присів на диван перед ліжком.
— Привіт, чемпіоне, — привітав я його, дозволяючи йому взяти мій палець у свою маленьку руку. — Ти був дуже сміливим, синку, — сказав я й поцілував його в маленьку щічку, дозволивши собі вдихнути цей неповторний аромат немовляти. Ендрю посміхнувся, наче зрозумів мене. Я притиснув його до себе, і не зміг стримати сліз, що котилися по моїх щоках. Як вони могли це зробити з нами?
Браяр... Майкл... Цей сучий син буде гнити у в'язниці. Я подбаю про це.
Я подивився на Ноа, це, мабуть, було жахливо. Дідько, цього не повинно було статися. Стів мав бути тут. Я мав бути тут. Я був щиро вдячний самому собі за те, що встиг встановити сигналізацію і головне, що встиг пояснити Ноа, як її активувати. Якби я тільки знав, що станеться.
Наступного дня, коли все вже заспокоїлося, Ноа розповіла мені про те, що сталося. Я відчував, як вена на моїй шиї дико пульсувала від кожного її слова. Мені було боляче. Мені також було боляче, коли я дізнався, що Браяр втратила дитину. Мою дитину на шостому місяці вагітності. Я не знав про це, але,подивившись на Ендрю, я зрозумів, що цей факт дійсно завдав мені болю.
Я відчув потребу відвідати її. Майкл міг спокійно гнити у в'язниці, але Браяр була хвора. Через два тижні після того, що сталося, я поїхав до центру, куди вона була госпіталізована. Вона лікувалася від депресії та біполярного розладу.
Я завжди думав, що Браяр має проблему, яку ніхто з її оточення не може зрозуміти. Її життя було схоже на моє, оскільки вона росла сама в оточенні нянь, яким було байдуже на неї, а батьки, здавалося, звернули на неї увагу лише тоді, коли вона прийшла додому вагітною, і звернули уваги лише для того, щоб сказати, що відмовляються від неї. Я від щирого серця бажав їй одужання, але я ніколи не пробачив би того, що вона хотіла забрати в мене сина.
Коли я приїхав до центру, мені повідомили, що їй набагато краще. Вона прийняла ліки й почувалася набагато щасливішою. Коли я зайшов до палати, я побачив, що вона сидить на своєму ліжку і читає книгу. Ноа розказувала мені, що бачила Браяр побитою та неохайною Але я бачив зовсім іншу дівчину перед собою: вона була одягнена в джинси та чисту бавовняну футболку блакитного кольору, її коротке волосся було зібрано в гарний пучок на маківці, а очі дивилися на мене з очікуванням. Їй повідомили про мій візит, вона чекала на мене.
— Привіт, Ніколасе, — привіталася вона і поклала книжку на тумбочку поруч з собою.
Я підійшов до неї й запитав, чи можу сісти.
— Я ненадовго, — пояснив я, не знаючи, як висловити свої змішані почуття. — Я просто хотів сказати тобі, що мені шкода, що так сталося з нашим сином. Я нічого не знав, якби ж знав, то підтримував би тебе.
Браяр слухала мене зі спокійним виразом обличчям.— У плани долі не входило, щоб ця дитина стала частиною нашого життя, — сказала вона, і я побачив, як її очі зволожилися, — але це було дорогоцінністю для мене.
Я взяв її руку обома своїми. Її слова завдали мені болю.
— Мені дуже шкода, — сказав я, і це було правдою. Я обожнював свою дитину і рахував секунди до повернення додому, до Ноа та Ендрю, це не завадило мені почуватися розбитим через те, що інший мій син не отримав свого шансу на життя.
— Мені шкода, — нарікала вона, порушуючи тишу. — Я не знаю, що зі мною сталося... я... Майкл... я думала, що він любить мене, розумієш? Він сказав щось... про Ноа і про тебе... я подумала...
— Тепер зосередься на одужанні, Браяр, — порадив я, підводячись.
Вона подивилася на мене широко розплющеними очима.
— Як ти думаєш я зможу стати такою, як ти? Як ти думаєш в мене з'явиться хтось, хто любитиме мене так, як ти любиш Ноа?
Я дуже ретельно підбирав слова.
— Я думаю, що на кожного в житті чекає така людина, — заявив я, дивлячись їй в очі. — Я ніколи не думав, що зможу покохати когось так сильно, як кохаю зараз Ноа. І ти краще за всіх знаєш, наскільки я був розбитий всередині. Так, я думаю, що тебе чекають великі речі, Браяр. Одного разу ти прокинешся, і хтось переверне твій світ з ніг на голову... треба лише дочекатися свого моменту.
Я підійшов до дверей і зупинився, коли вона мене покликала.
— Я назвала його твоїм ім'ям, — сказала вона мені у спину. — Я повинна була тобі це сказати.Я глибоко вдихнув і вийшов з палати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Наша провина
RomanceЯ постійно дивувалася, чому, якщо ми з Ніком розлучилися понад рік тому, я плакала зараз, ніби ми справді покінчили з усім тільки вчора. Одного разу мені довелося навіть з'їхати з дороги, вимкнути двигун і обійняти кермо, щоб схлипнути, не ризикуючи...