«Скажи йому, Ноа, скажи йому, скажи йому, скажи йому, скажи йому». Я повторювала це в своїй голові з того моменту, як побачила його у вітальні Дженни.
Я думала, дивлячись на все, що сталося, і на те, якою я була розлюченою через всю цю ситуацію, потяг, який я відчувала до нього зникне, адже тепер я збиралася стати матір'ю, не знаю, я вважала що мої пріорітети зміняться? Ну, мабуть, ні, тому що коли я побачила, як він перетинає кімнату, щоб наблизитися до мене, усе моє тіло почало тремтіти, і не тільки від нервів.
Він був добрим, занадто добрим для того, до чого я звикла, і я практично втратила дар мови. Підвівшись, я боялася, що він щось помітить, не знаю, можливо, я набрала кілька кілограмів... Ліон помітив, а Нік ніколи не міг протистояти бажанню зачепити мене, тож він і не помітив, або не показав цього... він знав, що атмосфера напружена, і волів тримати язика за зубами.
Незважаючи на мої нерви, я зуміла набратися достатньо сміливості, щоб сказати йому, що ми повинні поговорити, але все вибухнуло в мене перед обличчям, коли двері моєї кімнати відчинилися і з'явилася Софія, якраз вчасно, щоб перервати один із найважливіших моментів нашого життя.Я не знаю, чи це було через гнів, який я відчувала всередині, чи через ненависть до Ніколаса за те, що він привів її, чи навіть через відчай, який охопив мене, коли він підтвердив, що вони все ще разом, що вони пара, що він належав їй... але я відчувала, що ревнощі розривають мене на частини. Ніколи в житті я не відчувала, як моє серце б'ється так швидко в присутності когось, всі мої інстинкти спонукали мене покинути цю кімнату і більше ніколи їх не бачити. Мій стан, мабуть, вплинув на Міні Но, тому що я відчула булькання в животі, легкий рух, майже непомітний, але який виявляв весь мій материнський інстинкт у потоках і без фільтрів.
— Забирайся з моєї кімнати! — крикнула я божевільно.
Їхні очі розширилися, коли я схопила перше, що потрапило мені під руку, а це виявилася подушка, і сильно жбурнула її в Софію. Подушка ледве торкнулася її, тож я потягнулася за чимось іншим, щоб влучити в ціль, але тут у дверях з'явилася Дженна, здивовано поглянула на Софію, а потім швидко глянула в мій бік.
Цього разу мої руки стиснули щось міцніше, здається, лампу.
— Геть її звідси! — голосно наказала я, піднімаючи важкий предмет.
Саме в цей момент чиясь рука схопила моє зап'ястя: це був Нік. Він люто дивився на мене.
— Що з тобою в біса?! — заревів він. Я відчула раптову потребу завдати йому болю.
Проклятий ідіот... Він не збагнув? Хіба ти не бачив цього в моїх очах? Вільною рукою я почала бити його кулаком, поки не могла продовжувати, бо він знерухомив її.
— Ніколас, дай їй спокій! — Дженна кричала так само істерично, як і я.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Наша провина
RomanceЯ постійно дивувалася, чому, якщо ми з Ніком розлучилися понад рік тому, я плакала зараз, ніби ми справді покінчили з усім тільки вчора. Одного разу мені довелося навіть з'їхати з дороги, вимкнути двигун і обійняти кермо, щоб схлипнути, не ризикуючи...